Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viikonlopulle ruokavinkkejä, perheessä pari nirsohkoa teiniä...

Vierailija
27.02.2015 |

Tänään tehdään ruishamppareita ja tikkuperunoita, iltaherkuksi sitten kasviksia ja dippiä. Mitäs la ja su? Mitä te aiotte tehdä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini kokkailee just spagettia ja kastiketta. Sitä syödään huomennakin. Jos neiti nirsoilee, niin saa itse päättää ruuan ja myös valmistaa sen.

Vierailija
22/25 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaherkkuna kasviksia ja dippiä? Voi vittu jee... Onneksi mulla on eri käsitys herkuista ja myös mun nuorella, saadaan nautiskella kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:14"]

Teini kokkailee just spagettia ja kastiketta. Sitä syödään huomennakin. Jos neiti nirsoilee, niin saa itse päättää ruuan ja myös valmistaa sen.

[/quote]

Kiva, jos teillä toimii, eikö tunnut teiniltä rankaistukselta? Meillä teini nauttisi, jos saisi joka päivä päättää, mitä ruokaa, ja tekisikin mielellään, mutta ei mulla olis varaa siihen :) Toki, jos nakkikeittoa tms. haluais, niin ok...

Vierailija
24/25 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuan laittoko rangaistus? Höpö höpö. Teini nauttii kun saa kokkailla koko perheelle. T: 21

Vierailija
25/25 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään syödään mun eilen tekemiä lihapullia ja huomenna varmaan teen pizzaa. Meillä on yksi nirsoilija mun mies 34v ei syö kanaa, kalaa, juustoa, mitään erikoista, pelkkää kasvisruokaa... :)