Viikonlopulle ruokavinkkejä, perheessä pari nirsohkoa teiniä...
Tänään tehdään ruishamppareita ja tikkuperunoita, iltaherkuksi sitten kasviksia ja dippiä. Mitäs la ja su? Mitä te aiotte tehdä?
Kommentit (25)
Iltaherkkuna kasviksia ja dippiä? Voi vittu jee... Onneksi mulla on eri käsitys herkuista ja myös mun nuorella, saadaan nautiskella kunnolla.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:14"]
Teini kokkailee just spagettia ja kastiketta. Sitä syödään huomennakin. Jos neiti nirsoilee, niin saa itse päättää ruuan ja myös valmistaa sen.
[/quote]
Kiva, jos teillä toimii, eikö tunnut teiniltä rankaistukselta? Meillä teini nauttisi, jos saisi joka päivä päättää, mitä ruokaa, ja tekisikin mielellään, mutta ei mulla olis varaa siihen :) Toki, jos nakkikeittoa tms. haluais, niin ok...
Ruuan laittoko rangaistus? Höpö höpö. Teini nauttii kun saa kokkailla koko perheelle. T: 21
Tänään syödään mun eilen tekemiä lihapullia ja huomenna varmaan teen pizzaa. Meillä on yksi nirsoilija mun mies 34v ei syö kanaa, kalaa, juustoa, mitään erikoista, pelkkää kasvisruokaa... :)
Teini kokkailee just spagettia ja kastiketta. Sitä syödään huomennakin. Jos neiti nirsoilee, niin saa itse päättää ruuan ja myös valmistaa sen.