Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viikonlopulle ruokavinkkejä, perheessä pari nirsohkoa teiniä...

Vierailija
27.02.2015 |

Tänään tehdään ruishamppareita ja tikkuperunoita, iltaherkuksi sitten kasviksia ja dippiä. Mitäs la ja su? Mitä te aiotte tehdä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:31"]Tänään syödään mun eilen tekemiä lihapullia ja huomenna varmaan teen pizzaa. Meillä on yksi nirsoilija mun mies 34v ei syö kanaa, kalaa, juustoa, mitään erikoista, pelkkää kasvisruokaa... :)
[/quote] niin siis ei syö kasvisruokaa jos ei oo lihaa

Vierailija
2/25 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasagne, tortillat, itse tehdyt subit mielitäytteillä, possun sisäfile uunissa ja kermaperunat ja salaatti. Kana ja riisi, jossain muodossa, nirson takia ei tosin koipireitenä vaan mieluiten suikaleina. Jos olen kiltillä tuulella ja valmis antamaan myöten terveellisyydestä oikein isolla kädellä, niin kaikki syö, kun on makkaraperunat...

Näillä, vähän muunnellen, meillä hyvin usein mennään teiniperheen viikonloput.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit kannattaa ottaa mukaan ruoanlaittoon niin saa mielipiteenkin siitä mikä olis mieluista ruokaa. Samalla näkevät mikä vaiva on tekemisessä niin nirsoilukin vois jäädä vähemmälle.
T: Kokkaava mies

Vierailija
4/25 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymähdin noille makkaraperunoille, varmasti totta!

Vierailija
5/25 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna teinien tehdä!

Vierailija
6/25 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 14:31"]

Teinit kannattaa ottaa mukaan ruoanlaittoon niin saa mielipiteenkin siitä mikä olis mieluista ruokaa. Samalla näkevät mikä vaiva on tekemisessä niin nirsoilukin vois jäädä vähemmälle. T: Kokkaava mies

[/quote]

Kyllähän ne usein kokkaavatkin, eli ei vaikutusta nirsoiluun ainakaan meillä,  mutta niitä ruokaideoita voisit kyllä laittaa.

Vierailija
7/25 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tortillat perjantaina , lauantaina pizzaa, sunnuntaina nyhtöpossu-hampparia. Toinen teini valittaa lihasta, joten laittaa sitten kasviksia vaan noihin.

Vierailija
8/25 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ja jos vegenuorisoa, niin palak paneer on omien herkkua, ja luulen, että tää kasvislasagne kelpais sekasyöjillekin http://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/ruoka/reseptit/herkuttelijan_kasvislasagne

Vierailija
9/25 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh, nämä on aina hyviä. Tulkaa meidän teinille ehdottamaan jotain, emmää mitään jaksa. Ei se kyllä syökään mitään. Jotain omiaan "kokkailee" ja jättää uskomattoman siivon.

Vierailija
10/25 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hapankaaligulassi hautumassa:) Ihana ruoka kun voi käyttää kaikki lihan ja makkaranjämät sekä kaappiin unohtuneet kasvikset. Tuhtia maukasta talviruokaa! Meidän teini on käynyt jo monta kertaa kysymässä koska on valmista:D

Vierailija
11/25 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tacot,tortillat, pizza(jonka jokainen tekee itse),ruokaisia salaatti(kana, kala, kinkku). Yhdessä tehdään ja sillon selviää aina,kuka mistäkin tykkää, joten ottakaa lapset/teinit mukaan :).

Vierailija
12/25 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan nenä, kyllähän mä tiedän, mistä pitävät, kunhan ideoita kyselin, josko jotain uutta keksisi tai ainakin jotain sellaista, mitä ei hetkeen ole ollut. Aivot vaan joskus lyö tyhjää :)

Vierailija
13/25 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tänään pizzaa, huomenna karitsan ulkofilettä ja sunnuntaina mureke ja muusi. Meidän nuorisoon uppoaa

Vierailija
14/25 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HK sininen uuniin ja perunamuusia.

Vierailija
15/25 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uunilohi + riisi/pasta

Vierailija
16/25 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalapuikkoja ja pottumuussia

Vierailija
17/25 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaroonilaatikko, nakkikeitto, jauhelihakeitto.

Vierailija
18/25 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mureke ja muusi, ihan ok, mutta taidan vähän muuttaa meille, eli lihapullia, yrtti-, valkosipuli-, pippruiversioina ainakin ja juuresmuusia!

Ap

Vierailija
19/25 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Broilerin rintafilettä ja riisiä.

Vierailija
20/25 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:07"]Mureke ja muusi, ihan ok, mutta taidan vähän muuttaa meille, eli lihapullia, yrtti-, valkosipuli-, pippruiversioina ainakin ja juuresmuusia!

Ap
[/quote]

Bataattia on meidän muusissa, kukkakaaliversiokin on hyvää