Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielipiteitä: Saako kaupan kassa olla hiukset auki?

Vierailija
27.02.2015 |

Niin. Siinähän se tulikin :)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla auki. Mä oom sairaalassakin hiukset auki,kun näytän tyhmältä ponnarissa

Vierailija
22/24 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin ruukaan pitää auki monesti :) Meillä kassan läpi kulkee nyt muutenkin pääasiassa pakattuja ja pestäväksi tarkoitettuja tuotteita. Ja niinhän se on hygieniasäännöstenkin mukaisesti, kassoilla ovat sallittuja myös esim. korut, tekokynnet ja kynsilakka. Nämä kaikki ovat kiellettyjä paikoissa jossa valmistetaan ruokaa, esim. huoltoasemat ja pikaruokapaikat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 14:41"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 14:26"]

Ehdottomasti kiinni ja sanon siitä jokaiselle kassaneidille ketä näen hiukset auki. Ilmoitan esimiehille myös.

[/quote]

No tää nyt varmaan oli provo, mutta tuli silti omilta kassa-ajoilta eräs nipottaja mieleen:

Olin siis erään ison suomalaisen marketin kassalla duunissa ja työasuun kuului pitkähihainen kauluspaita. Oli todella kuuma kesäpäivä, ja sisällä reistaili ilmastointi eli lämpötila tuntui pitkissä housuissa ja tuossa paidassa todella tuskaiselta. Käärin hihat kyynärpäähän asti ja avasin pari ylinta nappia paidasta (alla t-paita) jotten tukahtuisi. Toin myös oman vesipullon kassalle.

Noh, joku sekopäämummeli sitten kassalle päästyään mulkaisi mua vihaisesti ja sähisi että "napit kii nii ku olis jo". Luulin ensin vitsiksi ja nauroin, josta mummo tulistui entisestään. Alkoi huutaa että "napit kiinni heti hupakko" kunnes äkkäsi vesipulloni ja alkoi huutamaan että senkin varmaan varastin kaupasta. Esimies tuli tässä vaiheessa paikalle ja rauhoitteli tilannetta. Mummo raivosi edelleen epäsiveellisestä pukeutumisestani muun kassajonon pidätellessä nauruaan. Lopulta sai ostoksensa maksettua esimiehen valvovien silmien alla ja lähti, minä jätin ne napit edelleen auki.

Eli kyllä, joillekin on näköjään sydämen asia miltä se kassatyttö näyttää :D

[/quote]

Dementikkomummolla iski ahistus ja johonkin se piti purkaa tjsp.

Vierailija
24/24 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa. Ei minua ainakaan häiritse. Sen siaan joskus "häiritsee" hyvin pitkät epäsiistit kynnet (lakasta rippeet jäljellä tai surunauhat kynsien alla jne) Jos on pakko pitää "metrin kynnet" niin ne pitäisi siten hoitaa myös.