Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten elämässä eteenpäin?

Vierailija
30.11.2021 |

Erosin seksittömyyden takia. Kävin ennen eroa useamman terapeutin juttusilla ja yritin saada liiton toimimaan, mutta ne toimet eivät johtaneet mihinkään. Eron jälkeen tutustuin erääseen terapeuttiin/seksuaaliterapeuttiin, joka käytti minua hyväkseen. Rakastuin häneen ja saatuaan minusta mitä halusi (seksuaalisia kokemuksia) hän heitti minut menemään. Tästä on jo useita kuukausia aikaa, mutta olen aivan rikki edelleen. En nää mitään hyvää elämässäni, arki on ihan järkyttävää, en jaksa töissäni, ystäväni ovat jättäneet minut, en jaksa harrastaa mitään ja niin edelleen. Luotto ja usko terapeutteihin on mennyt, itsetunto ja mielenterveys aivan retuperällä, enkä nää toivoa enää oikein missään. Minulla ei ole eron seurauksena edes varaa etsiä apua enää oikein mistään.

Miten pääsen tästä yli? Tuntuu kuin minulla ei olisi enää mitään toivoa elämässäni. Elän itsetuhoisesti, yrittänyt itsemurhaakin kaksi kertaa sen hyväksikäyttäjän jälkeen, epäonnistunut kylläkin, mutta eipä sekään ketään tunnu kiinnostavan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyseessä siis se että olen tosi seksuaalinen ja kinky. Nämä puolet herättivät kiinnostuksen siinä hyväksikäyttäjässä. Nyt tuntuu etten voi mitenkään löytää ketään, jonka kanssa oikeasti voisin elää tasapainoista ja hyvää elämää. Luotto ihmisiin, itseni mukaanluettuna, on mennyt täysin.

Vierailija
2/6 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarina on tosi, niin terapeutti saa potkut, jos teet asiasta ilmoituksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tarina on tosi, niin terapeutti saa potkut, jos teet asiasta ilmoituksen.

En ollut terapiasuhteessa häneen, ne hänen ammattinsa. Hän vain toimi todella inhottavasti/epäeettisesti parisuhteessa minuun.

Vierailija
4/6 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän siis mitään laitonta tehnyt. Valehteli, mitätöi, haukkui, alisti ja niin edelleen. Tiedän että saan itseäni syyttää, mutta kun en vaan tiedä miten tästä eteenpäin. Minut on rikottu niin pahasti, että missään ei tunnu olevan mitään mieltä.

Vierailija
5/6 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän siis mitään laitonta tehnyt. Valehteli, mitätöi, haukkui, alisti ja niin edelleen. Tiedän että saan itseäni syyttää, mutta kun en vaan tiedä miten tästä eteenpäin. Minut on rikottu niin pahasti, että missään ei tunnu olevan mitään mieltä.

Uudestaan vaan ratikkapysäkille ja uuden kyytiin. Mitä sitä vanhoja muistelee, ne jää unholaan kun uusi naisen vie kaikki ajatukset. Sulla on vain käynyt huono tuuri, ettei oikeaa ja sopivaa naista ole vielä osunut kohilleen. Uutta yritystä ja kohti uusia pakkeja. Ennen pitkää natsaa. Varmasti löytyy naisia, jotka haluaa seksiä itsekin.  Viriili mies on kovaa valuuttaa tuhkamunien joukossa. Seikka on saletti. 

Vierailija
6/6 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut uusia kumppaneita sen hyväksikäyttäjän jälkeen, mutta kaikki niistä on mennyt pieleen niiden kokemusten seurauksena. En pysty enää luottamaan kehenkään ja pelot/ahdistus nousevat pilaamaan uudet suhteet. En pääse siitä ihmisestä ja hänen teoistaan yli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi