Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaatteko miehenne naisihannetta?

Vierailija
27.02.2015 |

Niin ulkoisesti kuin sisäisestikkin?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa.

Vierailija
2/43 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikaystävä on sanonut, että mustat hiukset naisella on kauneimmat. Ja mä oon blondi. Eli en ainakaan ulkoisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan, kaikin tavoin. Tällä hetkellä asia ahdistaa, sillä mies on rakastunutkin muhun "uudelleen", ja mun sydän on valitettavasti kylmenemässä hänelle :(

Vierailija
4/43 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että vastaan. Piiritin sitä vaan niin kauan, ettei se voinut muuta, ku antaa lopulta periksi. :D

Vierailija
5/43 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että kyllä. Ensi ajattelin, että en todellakaan, olen keski-ikäinen ylipainoinen blondi ja tuntuu kuolaavan brasilialaisia uimapukumalleja, mutta sit taas, ei se kyllä tietäis mitä niille tehdä ;-) Minusta se tykkää ja sanoo ihanaksi ja parhaaksi ja fiksuksi ja mukavaksi, joten kai mä sitten oon.

(Paitsi sen ihanne varmaan olisi enenmmän huusholli-ihminen ja mama, passaaja, mutta aikamiehen opeteltava pärjäämään tämmöisenkin kanssa.)

Vierailija
6/43 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa ainakaan ulkoisesti kun en ole suuririntainen hoikka pitkätukkablondi.

Vierailija
7/43 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä kuulemma oo sellaista, niin en tiedä. Hän joiltain osin vastaa mun "ihannetta", vaikkei mulla varsinaisesti sellaista ollutkaan. Tietynlaiset miehet kiinnittivät huomioni, useimmiten sellkaiset "nallekarhut" :D Nykyään olen huomannut, että pidän sellaisista ihmisistä, jotka muistuttavat miestäni :)

Vierailija
8/43 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää Jennifer Anistonista ja varmaan salaa Kimistä kun iltalehdestä aina sen uutiset kyttää, mutta ei kehtaa myöntää sitä mulle :) Mutta niin asiaan, en kyllä näytä Jenniferiltä :D

Vierailija
9/43 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä millainen naisihanne hänellä on, mutta aina välillä tuo kännipäissään äityy kehumaan vuolaasti niin sisäisiä kuin ulkoisiakin ominaisuuksiani. Joten ilmeisesti kelpaan.

Vierailija
10/43 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa ainakaan ulkoisesti. Miehen ihanne on Juliette Binoche, se pieni, hentoluinen, brunetti ranskalainen näyttelijä. Minä olen hyvin pitkä, vaalea, sinisilmäinen ja leveäharteinen. Väittää se kuitenkin minusta tykkäävänsä :) Ei ole mieskään samannäköinen kuin ihannemieheni, koska ajattelin aina meneväni naimisiin pitkän, lihaksikkaan, vaalean miehen kanssa. Mies on tummaverinen ja pulskea. Luonteet kuitenkin natsaavat hienosti ja olen tyytyväinen mieheeni!

Vierailija
11/43 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies kuolaa Jenni Vartiaisen perään ja hyvä niin koska minä olen täysin Jennin näköinen. 

Vierailija
12/43 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:31"]

Minun mies kuolaa Jenni Vartiaisen perään ja hyvä niin koska minä olen täysin Jennin näköinen. 

[/quote]

No enpä kauheesti kehuskelis. Makuja on monia. ;)

Vierailija
13/43 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma. Ainakin mieheni inhoaa silikonitissejä ja mulla on luomutissit. Mieheni mielestä naisella pitää olla pitkät hiukset. Mulla on nyt vähän yli olkapäiden hiukset.

Vierailija
14/43 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aavistustakaan, Ei ole tullut edes pieneen mieleen tullut kysyä moista. Naimissa ollaan oltu jo vuosikaudet.

Itse asiassa en itsekään tiedä, millainen olisi "ihannemies". Aika pinnallista.

Vierailija
15/43 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:12"]

En usko, että vastaan. Piiritin sitä vaan niin kauan, ettei se voinut muuta, ku antaa lopulta periksi. :D

[/quote]

Miksi on tullut alapeukkua? Onko vieläkin tabu, jos nainen piirittää miestä?

Vierailija
16/43 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä ollaan oltu kauan, joten varmaan sitten kelpaan. En tiedä minkä näköinen olisi edes mieheni naisihanne, emme ole sellaisista asioista puhuneet kertaakaan. N40

Vierailija
17/43 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni pitää pitkistä naisista, se on ehdoton kriteeri. Lisäplussaa on älykkyys ja tummat hiukset. Vastaan ihannetta.

Vierailija
18/43 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa, olen vaalea ja mies pitää tummemmista naisista. Olen myös liian vaaativa ja  pitäisi kikatellen ripustaa pyykit ja laittaa tiskit, olen myös paska äiti että työntekijä. En ole jennifer lopez, eikä arki valitettavasti ole aina yhtä hymyä. Paskaa sataa niskaan vaikka parhaansa tekee.

Vierailija
19/43 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
20/43 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täytän tärkeimmät kriteerit, eli olen hoikka ja häntä lyhempi eikä mulla ole lyhyttä tukkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan