Vastaatteko miehenne naisihannetta?
Kommentit (43)
Joskus kysyin mieheltä, että mikä on sun kauneusihanne, ketä kuolasit teininä.
Mietti tosi pitkään ja sanoi aina haaveilleensa mun kaltaisesta naisesta. Ehkä se on vaan hupsu ja rakastunut.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:43"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:12"]
En usko, että vastaan. Piiritin sitä vaan niin kauan, ettei se voinut muuta, ku antaa lopulta periksi. :D
[/quote]
Miksi on tullut alapeukkua? Onko vieläkin tabu, jos nainen piirittää miestä?
[/quote]
On hyvä jos nainen piirittää miestä. Ihan oikeasti. Tehkää sitä useammin ja menkää pyytämään miestä ulos ja seurusteluun jne.
Jos mies ottaa selvästi ihanteestaan poikkeavan naisen ja vielä antaa naisen ymmärtää, että hän ei ole ihanteen mukainen, niin miehellä on huono itsetunto. Ei ole ollut itsevarmuutta lähestyä ihanteensa mukaisia naisia.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 14:41"]
En usko, että vastaan. Piiritin sitä vaan niin kauan, ettei se voinut muuta, ku antaa lopulta periksi. :D
[/quote]
[/quote]
On hyvä jos nainen piirittää miestä. Ihan oikeasti. Tehkää sitä useammin ja menkää pyytämään miestä ulos ja seurusteluun jne.
[/quote]
Ovat halunneet pelkkää seksiä tai pitävät minua epätoivoisena naisena, jossa on oltava vikaa. En tee enää suoraviivaisia aloitteita. Yhden kerran on kiva tyyppi osunut kohdalle omasta aloitteestani, mutta esteenä oli välimatka.
Voin sanoa varmasti että kyllä vastaan.
Mun mies tykkää älykkäistä ja näteistä rillipäistä, mielellään satakiloisista. Not kidding. Täytän kaikki kolme kriteeriä ja tuon pöytään paljon muutakin, mm. ruokaa.
Muuten varmaan joo, mutta tiedän että miehen ihannevartalomalli naisella olisi normaali/chubby, itse taas nykyään olen hoikka/fit.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:34"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:32"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:31"]
Minun mies kuolaa Jenni Vartiaisen perään ja hyvä niin koska minä olen täysin Jennin näköinen.
[/quote]
No enpä kauheesti kehuskelis. Makuja on monia. ;)
[/quote]
Samaa mieltä. Jos jotain väitetään Jennin näköiseksi se on lähinnä törkeä kunnianloukkaus. Vartiainen on kamala ämmä ulkoisesti ja sisäisesti!
[/quote]
Aijaa, minusta se on yksi kauneimmista suomalaisista julkkiksista tällä hetkellä. Mut tosiaan, jollekin deitille joskus sanoin tämän, niin hän tuntui olevan kovin eri mieltä.
Ei miestä, mutta exä havitteli vielä exänsä perään, joka oli petit ja lyhyt ja siro ja... Ja minä taas ihan keskimääräistä pidempi ja normaalivartaloinen, joten.. Kumpikin kylläkin blondeja.
Mä olen ruma versio miehen ihanteesta, näin itse koen. Takana 24vuotta yhteistä taivalta, jatkuu edelleen.
[/quote]
[/quote]
Ei kun säälittävää, jos mies ryhtyi sinun kanssa seukkaan, vaikkei sitä kiinnostanut. Väärät syyt. Vai onko hän nykyisin kiinnostunut susta aidosti? Veli just jätti äitihahmon, jonka tahdon mukaan eli 8 v.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 14:42"]
Jos mies ottaa selvästi ihanteestaan poikkeavan naisen ja vielä antaa naisen ymmärtää, että hän ei ole ihanteen mukainen, niin miehellä on huono itsetunto. Ei ole ollut itsevarmuutta lähestyä ihanteensa mukaisia naisia.
[/quote]
Suurin osa ei ikinä pääse lähellekkään ihanne kumppania. Joten aika yksinäistä tulisi
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:11"]
Vastaan, kaikin tavoin. Tällä hetkellä asia ahdistaa, sillä mies on rakastunutkin muhun "uudelleen", ja mun sydän on valitettavasti kylmenemässä hänelle :(
[/quote]Heke sille miehelle.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:31"]
Minun mies kuolaa Jenni Vartiaisen perään ja hyvä niin koska minä olen täysin Jennin näköinen.
[/quote]Jenni Vartiainen on ruma
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 14:45"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 14:41"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ovat halunneet pelkkää seksiä tai pitävät minua epätoivoisena naisena, jossa on oltava vikaa. En tee enää suoraviivaisia aloitteita. Yhden kerran on kiva tyyppi osunut kohdalle omasta aloitteestani, mutta esteenä oli välimatka.
[/quote]
Noinhan kaikki naisetkin ajattelee miehistä kun ne tulee iskemään.
Tuskinpa vastaan. Ei ole koskaan sanonut mulle mitään mun ulkonäöstä, siis ei yhtään mitään. Ei hyvää eikä pahaa. Mutta mä oon tämmönen naturaali ja naiset joiden perään mieheni näyttää katselevan ovat oikeastaan itseni vastakohtia, vahvasti meikattuja, vähän sellaisia tyrkynnäköisiä. Ja nykyään tietysti puolet mua nuorempia, keski-ikäisiä kun taidetaan jo olla. Sisäisesti en tiedä, eipä ole siitäkään koskaan mitään kommenttia kuulunut. Miksikö ollaan yhdessä? Jaa-a, nykyään varmaan lasten ja talolainan takia, lieneekö mitään muuta enää, ainakaan miehen puolelta. Kai sitä aikoinaan jotain ihastusta sitten puolin ja toisin oli, kun yhteen päädyttiin. Monesti kyllä nuorempana mietin, että ollaankohan sittenkään toisillemme sopivat, mutta ei kai osattu erotakaan, mentiin vaan "normaalia rataa" naimisiin, tehtiin lapset jne.
Nyt onkin outoa, kun eräs ystäväni, siis miespuolinen, on tunnustanu ihastuneensa tai oikeastaan suorastaan rakastuneensa minuun. Häneltä olen saanut elämäni ensimmäistä kertaa kuulla kaikkea ihanaa itsestäni. Omalta puoleltani kyseessä on kuitenkin pelkkä ystävyys ja noita sanoja haluaisin kuulla omalta mieheltäni...mutta tuskinpa koskaan saan. Toisaalta harmittaa ystävyyden puolesta, en tiedä voiko se enää jatkua.
En vastaa..on itse sanonut. Tuntuu pahalta, sillä hän vastaa minun miesihannettani
Aikalailla joo kai vastaan, oon pieni, söpö ja punahiuksinen nörtti.
En usko. Tykkää tummista ja ehkä vähän pienempikokoisista, mä olen kurvikas punapää. Mutta eipä tuo itsekään mikään Brad Pitt ole. Sovitaan ulkoisesti toisillemme, vastataan toistemme tasoa, se on musta tärkeämpää kuin vastata ihannetta.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:11"]
Vastaan, kaikin tavoin. Tällä hetkellä asia ahdistaa, sillä mies on rakastunutkin muhun "uudelleen", ja mun sydän on valitettavasti kylmenemässä hänelle :(
[/quote]
Et selvästikkään edes ansaitse miestäsi.