Voiko olla mitään kamalampaa kun...
Pitkähiuksinen nainen joka on pilannut hiuksensa värinpoistolla? Eikö sitä itse huomaa kuinka kamalan näköinen se keltaiseen vivahtava kuiva hamppukasa on?
Näin neuvolassa eilen naisen joka oli vetänyt muutaman värinpoiston pitkiin hiuksiin.Puolet päästä oli niin kamalassa kunnossa ettei tosikaan.Jos se letti on saatava nopeasti tummasta vaaleaksi,niin leikatkaa edes herran tähden se kuiva latva pois!
Ei siihen hamppuun auta enää mikään hoitoaine vaan sakset!
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:43"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:40"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:37"] [quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:35"]Mistä tiiät jos on aloittamassa hoito-kauden tai menossa just neuvolan jälkee leikkauttaan? Jestas että pitää olla sisällötön elämä kun tuommosta jää oikeen vatvomaan [/quote] Ja hoitokaudella meinaan siis sitä, kun pidetään värjäyspaussi ja annetaan hiuksille pitkiä hoitoainemuhituksia yms.. Jotkut ei ala helpolla leikkaamaan pitkiä hiuksia, vaan yrittävät hoitaa ne latvat kuntoon [/quote] Hei voin kertoa että mitkään hoitoainemuhitukset ei siihen auta! :D [/quote] No kyllä mä sen tiiän, mut toiset yrittää kaikkensa ettei tarvi menettää pituutta :D t.13
[/quote]
Meinaat että kuiva,katkennut ja pilalle poltettu pitkä hius on parempi kuin vähän lyhyempi hyväkuntoinen?
Kyllä kannattaa leikata 10cm hiuksista ja näyttää siistiltä.Kyllä ne hiukset kasvaa nopeasti takaisin.
Argh viestin nro 13 kirjoitin minä! joku toine allekirjoitti siis sen tolla palaneella kuontalolla :D
Eli ei ap, se en ollut minä jonka näit, ja ei, minulla ei ole palanutta kuontaloa! :D
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:43"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:40"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:37"] [quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:35"]Mistä tiiät jos on aloittamassa hoito-kauden tai menossa just neuvolan jälkee leikkauttaan? Jestas että pitää olla sisällötön elämä kun tuommosta jää oikeen vatvomaan [/quote] Ja hoitokaudella meinaan siis sitä, kun pidetään värjäyspaussi ja annetaan hiuksille pitkiä hoitoainemuhituksia yms.. Jotkut ei ala helpolla leikkaamaan pitkiä hiuksia, vaan yrittävät hoitaa ne latvat kuntoon [/quote] Hei voin kertoa että mitkään hoitoainemuhitukset ei siihen auta! :D [/quote] No kyllä mä sen tiiän, mut toiset yrittää kaikkensa ettei tarvi menettää pituutta :D t.13
[/quote]
Kyllä minä sen ymmärrän että on vaikea luopua pitkistä hiuksista.Se nyt vaan on niin että puhki blondatut hiukset näyttävät kammottavalta aikuisella naisella.Kunnossa riippuen voi riittää että leikkaa viisikin senttiä ja jatkaa kasvatusta?
Olen joskus teininä itsekin sortunut samaan.Hoitoaine silotti hiusta ja luulin sen näyttävän ihan hyvältä.No,ei näyttänyt :D
Viisitoista senttiä lähti ja nopeastihan ne kasvoivat takaisin.Opin kyllä että jätän vaalennuksen kampaajalle. AP
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:53"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:43"]
[/quote]
Meinaat että kuiva,katkennut ja pilalle poltettu pitkä hius on parempi kuin vähän lyhyempi hyväkuntoinen?
Kyllä kannattaa leikata 10cm hiuksista ja näyttää siistiltä.Kyllä ne hiukset kasvaa nopeasti takaisin.
[/quote]
huoh. edelleenkään en itse toimi näin ja minusta myös on parempi leikata vahingoittunut latva pois. Pointti oli että voi olla että naisella oli joku syy kauhealle pehkolleen, eikä sitä tarvitsisi sen enempiä miettiä ja kauhistella ;)
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:53"]
Argh viestin nro 13 kirjoitin minä! joku toine allekirjoitti siis sen tolla palaneella kuontalolla :D Eli ei ap, se en ollut minä jonka näit, ja ei, minulla ei ole palanutta kuontaloa! :D
[/quote]
OK :D AP
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:37"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:35"]Mistä tiiät jos on aloittamassa hoito-kauden tai menossa just neuvolan jälkee leikkauttaan? Jestas että pitää olla sisällötön elämä kun tuommosta jää oikeen vatvomaan [/quote] Ja hoitokaudella meinaan siis sitä, kun pidetään värjäyspaussi ja annetaan hiuksille pitkiä hoitoainemuhituksia yms.. Jotkut ei ala helpolla leikkaamaan pitkiä hiuksia, vaan yrittävät hoitaa ne latvat kuntoon
[/quote]
No valitettava tosiasia on että hoitoaineella ei korjata palanutta hiusta.
Se on vain itsensä huijaamista kun hauduttaa hiuksia tehomaskeilla.Tottakai hius tuntuu sileämmältä(ja näyttää hetken) mutta ei se sitä hiusta korjaa enää kauniiksi.
Itse en henk.koht ymmärrä sitä kuinka joku kehtaa kävellä tuolla joku kellertävä hamppukasa päässä.
Pahimpia ovat ne jotka värjäävät tummasta vaaleean,uudestaan tummaksi ja sitten taas poistetaan väriä.Pitkä hius vahingoittuu ja seuraavalla kerralla hiukset voivat katketa kokonaan.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:38"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:35"] Mistä tiiät jos on aloittamassa hoito-kauden tai menossa just neuvolan jälkee leikkauttaan? Jestas että pitää olla sisällötön elämä kun tuommosta jää oikeen vatvomaan [/quote] t. nainen jolla on karrelle blondattu kuontalo [/quote] t. Nainen joka ei myöskään kyylää sinunkaan hiirenharmaata pehkoasi :)
[/quote]
Hiukseni ovat kylläkin vaaleat.Kampaaja hoitaa vaalennukset.Hiukset pysyvät päässä eikä näytä kotivärjätyiltä. ;)
Jos ei ole varaa käydä kampaajalla niin sillon voisi olla värjäämättä.Voi luoja ne keltaiset "blondit" ovat kamalan näköisiä.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:33"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:29"]Mikä on Kouvola tukka
[/quote]
http://static.naamapalmu.com/files/3z/medium/kcyfpru6.jpg
Vielä kamalampi, jos ois useampaa väriä päässä.
[/quote]
Sentään nätti nainen. Mieti jos ois ruma ja vanha.
Näitä kellertäviä puhki blondattuja naisia yhdistää samat jutut.Vaatteet jeans.fi tms,matalapalkkainen työ tai työtön,yksinhuoltajuus jne jne.Kerrassaan tyylikästä.
Kaverini meni juuri pilaamaan hiuksensa.Hänellä oli pitkät,ruskeat,kauniisti raidoitetut hiukset.Väri sopi täydellisesti ja toi todella syvänsiniset silmät mahtavasti esiin.
Nyt hiukset on muutaman(?)värinpoiston jälkeen kamalat kellertävät.Hiuksista on kadonnut kaikki kiilto.Matta ja kuiva värikypärä tilalla.Latvat näyttävät räjähtäneeltä.
Hän julkaisi vielä fabossakin pari kuvaa ja kommentoi että hiukset ovat vielä vähän "pisun väriset" ja hymiöt perään.
Kuinka kukaan haluaa pilata kauniit hiuksensa tuolla tavalla.Voi kurjuus!!
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:41"]
Kaverini meni juuri pilaamaan hiuksensa.Hänellä oli pitkät,ruskeat,kauniisti raidoitetut hiukset.Väri sopi täydellisesti ja toi todella syvänsiniset silmät mahtavasti esiin.
Nyt hiukset on muutaman(?)värinpoiston jälkeen kamalat kellertävät.Hiuksista on kadonnut kaikki kiilto.Matta ja kuiva värikypärä tilalla.Latvat näyttävät räjähtäneeltä.
Hän julkaisi vielä fabossakin pari kuvaa ja kommentoi että hiukset ovat vielä vähän "pisun väriset" ja hymiöt perään.
Kuinka kukaan haluaa pilata kauniit hiuksensa tuolla tavalla.Voi kurjuus!!
[/quote]
Melkein tekee mieli soittaa hänelle ja kysyä että mitä ihmettä oot menny tekemään mutta eipä se minulle kuulu. =D Toivottavasti tulee vielä järkiinsä ja palaa takaisin vanhaan. t.30
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:02"]Hmm. Voi varmaankin olla. Olisi esimerkiksi kamalaa saada hurja trooppinen matotartunta ja sen jälkeen viikon vatsatauti, jonka seurauksesta raahautuessasi lääkärikeskukseen, jäisitkin matkalla eksäsi uuden kumppanin ajaman uusimman avomersun alle käveltyäsi vahingossa punaisia päin. Kuollessasi näkisit että sen kaulassa roikkuu se riipus, minkä sinä aikoinaan annoit eksällesi. Ja voin kyllä keksiä paljon muutakin.
[/quote]
Aijai! :'D
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:37"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:35"]
Mistä tiiät jos on aloittamassa hoito-kauden tai menossa just neuvolan jälkee leikkauttaan? Jestas että pitää olla sisällötön elämä kun tuommosta jää oikeen vatvomaan
[/quote]
t. nainen jolla on karrelle blondattu kuontalo
[/quote]
Miksi olet polttanut hiuksesi? Hiuksia voi vaalentaa hitaasti ja lopputulos on kaunis.Myös pituus säilyy hiuksissa jos annat kampaajan vaalentaa etkä blondaa itse.