Minkä helpon virheen olet tehnyt ,että väli on mennyt jonkun kaas?
Kommentit (18)
Ilmaisin olevani huolestunut kaverista kun ei vaikuttanut kovin onnelliselta avomiehensä kanssa. (Valitti välillä kun mies oli sanonut jotain ilkeää, mies myös hyvin mustasukkainen).
Kaveri pisti sit välit poikki kanssani.
Olis pitäny olla ihan hiljaa vaan.
En ole uskonut kun hän on kertonut joistakin vaikeista kokemuksista, tai en ole ottanut todesta. Kyllä sen valitettavasti naamasta näkee. Nyt kun olen itse ollut sinä kärsivänä osapuolena, niin ärsyttäähän ne kaverien vaikka tahattomastikin vähättelevät kommentit.
Ei se ex-ystävä sen jälkeen juuri mulle mistään avautunut.
Usein on vaan niin, ettei näitä juttuja tajua ennen kuin osuu omalle kohdalle.
Älä ikinä vähättele ystävien kokemuksia.
Mul ei ole ton asian kans ongelmii.
Mun hyvät ystävät ovat luotettavia, en kaipaa pinnallisia ystäviä ja juoruajia.
Ei kai siinä kyse siitä ole, ettei virheitä vois tehdä. Mutta pyydätkö anteeksi?
Hän pyysi anteeksi kun on ollut niin ilkeä 20 vuotta. Sanoin että ai jaa, en ollut edes huomannut. Minä en nimittäin kuule vihjailuja enkä ala arvailla sanomisia. Eipä ole tyyppiä näkynyt.
Menin ystäväni luokse syömään kohteliaisuuden vuoksi, vaikka olisin oikeasti syönyt mielummin yksin. Kerroin etukäteen, että minulla on illalla blind date enkä halua syödä valkosipulia. Kun syötiin, ystäväni kertoi, että oli laittanut ruokaan "vain vähän" valkosipulia. Joo, ja minä olin jo syönyt, kun luotin häneen, ja haisin koko illan kuin rankkitynnyri. Blind date huomautti tästä, soitin ysävälleni keskellä yötä ja haukuin hänet pataluhaksi.
Vakaumukselliset valkosipulikokit ovat oikea kirous. Minähän sanoin selvästi, että en halua, minkä takia piti pistää ruokaan valkosipulia, minä luotin häneen. No, ei olla enää misään tekemissä.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:22"]Minulla liika soittelu ja yhteydenpitoon pakottaminen säännöllisesti.
[/quote]Ikäsi?
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:22"]Minulla liika soittelu ja yhteydenpitoon pakottaminen säännöllisesti.
[/quote]Ikäsi?
[/quote]43
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:22"]Minulla liika soittelu ja yhteydenpitoon pakottaminen säännöllisesti.
[/quote]Ikäsi?
[/quote]43
[/quote]TÄH?
Kaas, väli mennyt? Outoa kieltä. Välit menneet tms.
Terve ihminen ei vaadi toiselta ystävyyttä ja ymmärtää sen ,että jos toinen ei tule hyvin toimeen itsensä kanssa niin se on ok!
Siitä ei tarvitse numeroa tehdä!
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:29"]
Hän pyysi anteeksi kun on ollut niin ilkeä 20 vuotta. Sanoin että ai jaa, en ollut edes huomannut. Minä en nimittäin kuule vihjailuja enkä ala arvailla sanomisia. Eipä ole tyyppiä näkynyt.
[/quote]
Minusta muidenkin ihmisten pitäisi ajatella kuin sinä. Ihmiset liikaa yrittää arvailla että mitä se toinen todellisuudessa sanoo vaikka ei sanokkaan
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:54"]Terve ihminen ei vaadi toiselta ystävyyttä ja ymmärtää sen ,että jos toinen ei tule hyvin toimeen itsensä kanssa niin se on ok!
Siitä ei tarvitse numeroa tehdä!
[/quote]Kiusaajia on ne jotka väkisin soittelee ja pakottaa kanssa käymiseen. Ja kiusaajalla on itsellään ongelmia ,jotka hänen tulisi käydä läpi mielenterveyshpitajan kanssa.
ikinä en ole tehnyt mitään virhettä elämässä.
Kehotin alkoholi- ja mielenterveysongelmista kärsivää ystävääni hakeutumaan hoitoon. Tämä siis sen jälkeen, kun ystävä oli käyttänyt minua pari vuotta henk.koht. terapeuttinaan (olematta samalla lainkaan kiinnostunut minun jutuistani). Virheeksi asian teki se, että satuin sanomaan asian hänelle kännissä.
Huolestuin kun silloinen paras ystäväni alkoi seurustelemaan miehen kanssa, joka selkeästi ei tehnyt hyvää hänelle henkisesti. Ystäväni koko olemus muuttui ja hän oli kokoajan vihainen, surullinen ja ahdistunut, eikä ehtinyt nähdä muita ystäviään, kun oli aina miehen kanssa. Otin asian esiin, sillä halusin auttaa häntä, mutta tästä äityi hirveä show joka päättyi hänen sanoihinsa "hyvää loppuelämää". En uskonut että oli tosissaan mutta niin se vaan on menty 6 vuotta näkemättä/puhumatta sen jälkeen.
Minulla liika soittelu ja yhteydenpitoon pakottaminen säännöllisesti.