Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö ketään muuta kaikki, missä on joulupainatus? Servietit, lahjapaperit ja niin edelleen. Niitä ei voi käyttää vuoden aikana

Vierailija
30.11.2021 |

Joitain asioita ei joulun aikana löydä neutraaleilla painatuksilla ollenkaan. Ja entäs sitten joululiinat, jotka vievät kaapissa tilaa koko vuoden.

Olen allerginen jouluaiheisille painatuksille. Muita?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muitakin mahdollisuuksia juhlistaa joulua kuin tonttu- yms. printit. Vaikka jouluaattona kaupoista löytyy muitakin juhlaan sopivia malleja ja kuoseja.

Yleensä toki nämä joulukoristeet ja -tekstiilit hankitaan/peritään kerran pari elämässä ja lähinnä lautasliinoja, kynttilöitä ja kukkia kuluu.

Mutta tietenkin, kun tämä asia on elämässä selvästikin se ainoa ongelma ja kärsimys, niin voihan sitä toki ostaa ärsyttäviä asioita joka vuosi tieten tahtoen ja valittaa samasta asiasta netissä.

Omasta tietoisesta toiminnastaan. Kukapa meistä sitä kieltääkään voi. Mutta ei se sinusta älykästä tee.

Vierailija
22/32 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Kiva vaan, jos on jotain muun vuodenajan sisustuksesta poikkeavaa tekstiiliä ja servettiä joilla voi luoda joulun tunnelmaa.

Meillä on tilaa säilyttää joulukoristeita, ei ole ongelma millään lailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua suorastaan ärsytä, mutta en itse ymmärrä etenkään jouluaiheisten astiastojen säilyttelemistä.

Servetit voi heittää pois joulun jälkeen ja lahjapaperitkin, eivät maksa paljoa.

Vierailija
24/32 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joulun alla löytyy vaikka millaisia lahjapapereita ja lautasliinoja. Itsekin valitsen usein sellaisia. Omat suosikkini lahjapapereissa on vähän paksumpia ja niitä harvoin edes saa joulukuosissa.

Vierailija
25/32 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiva joulun aikaa käyttää joulu/talviaiheisia. Luo tunnelmaa. Ei niitä joka vuosi tarvitsee ostaa tai jos ei tykkää. Samalla kun pakkaan joulukuusen ja mummon pitsiliinat odottamaan seuraavaa joulua, menee nekin samaan laatikkoon. Sitten seuraavana vuonna ostan jotain vain jos tarvitsen, muuten käytän niitä samoja. Lapselle tuli paha mieli, kun hänen ikävuodet 3-7 oli ollut samat joululautasliinat ja viime jouluna sitten loppuivat, eikä samanlaisia saa. Kuulemma ei ole lainkaan joulun tunnelmaa ja kaikki pilalla :D

Vierailija
26/32 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua suorastaan ärsytä, mutta en itse ymmärrä etenkään jouluaiheisten astiastojen säilyttelemistä.

Servetit voi heittää pois joulun jälkeen ja lahjapaperitkin, eivät maksa paljoa.

Onpa ekologista, voisiko vaan pakata sinne muidenjoulutavaroiden kanssa käytettäväksi seuraavana jouluna? Vai ostatko joka vuosi myös uudet jouluvalot, koristeet, piparimuotit ja vuuan kinkulle?

Vierailija
27/32 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juuri nimenomaan tilasin joulunpunaisen kukkaliinan itselleni joululiinaksi ja vanhat joulujutut säilyy jossain ylähyllyllä odottamassa! Muuten kotona ei ole mitään punaista... Esa 35

Vierailija
28/32 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli jouluaiheiset lautaset, matalat lautaset ja puurolautaset. Käytettiin pari kertaa vuodessa. Nämä myin kirpputorilla pois. 

Yksi mitä en yhtään ymmärrä, on nuo Suomeenkin rantautuneet jouluneuleet.  Useimmat polyesteriä, kamalaa muovia, käytetään kerran-kaksi vuodessa. Voiko turhempaa olla.

Vierailija
29/32 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ongelmat.

Vierailija
30/32 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kiva käyttää keskellä kesää joskus joulu- tai talviaiheisia serviettejä.

Vierailija
31/32 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Kaikkia noita saa ilman printtejä.

Vierailija
32/32 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen "servietti"? Servetti?

Kyllä se oikea muoto on servietti.

Ja pefletti on arvatenkin "peflietti"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi