Minkä kokoiset uggit ostan? Mulla yleensä kengät kokoa 39.
Kommentit (26)
Lähinnä ajaisin niillä autoa, jos niissä pysyisi jalat lämpiminä , mun autossa palelee jalat aina.
On liukkaat jo pakkautuneella lumella. Ei tarvitse edes jäätä alle. Ei mitkään kävelykengät.
Monella myös menee nopeasti linttaanastutun näköiseksi.
Mulla on 37 kokoinen jalka ja ostin kahdet UGGit 37-koossa. Laatikossa luki 4,5. Normisti 37 olisi 4, eli tuo laatikon koko oli harhaanjohtava.
39 olisi 6,5 laatikon koon perusteella.
https://i.pinimg.com/originals/f9/aa/ad/f9aaadbba790cf29fd00a691a649dde…
Tuossa vielä taulukko avuksi.
Jos jalka on kokoa 39, niin osta numero 46. Turha sitä on omaa kokoa ostaa.
Osa on liukkaampia, osa ei, pohjia on erilaisia.
No olisko aivan outo ajatus, että sovitat niitä ennen ostamista?
Vierailija kirjoitti:
On liukkaat jo pakkautuneella lumella. Ei tarvitse edes jäätä alle. Ei mitkään kävelykengät.
Monella myös menee nopeasti linttaanastutun näköiseksi.
Siitä tunnistaa feikit, aidot eivät mene.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 37 kokoinen jalka ja ostin kahdet UGGit 37-koossa. Laatikossa luki 4,5. Normisti 37 olisi 4, eli tuo laatikon koko oli harhaanjohtava.
39 olisi 6,5 laatikon koon perusteella.
https://i.pinimg.com/originals/f9/aa/ad/f9aaadbba790cf29fd00a691a649dde…
Tuossa vielä taulukko avuksi.
Kiitti!
On TODELLA liukkaat. Alamäkeä en niillä edes uskalla kävellä mutta ainoat kengät missä pysyy kovilla pakkasilla varpaat lämpiminä. Mulla koko 37-38, uggit on kokoa 37.
Vierailija kirjoitti:
True to size, ainakin nuo klassiset saapikkaat.
Älä välitä noista köyhistä v-ttuilijoista, joilla ei varaa ostaa aitoja monen sadan egen arvoisia merkkilammaskenkiä!
Ajattelin että tulisi halvemmaksi ostaa kengät kuin uusi lämpimämpi auto :)
Tyttärellä kengät yleensä 38-39, UGGeista 7 eli 38 oli sopiva.
Eikö todella tuolla hinnalla löytyisi parempia ja ihan länsimaissa tehtyjä kenkiä?
Vierailija kirjoitti:
Eikö todella tuolla hinnalla löytyisi parempia ja ihan länsimaissa tehtyjä kenkiä?
Eikö AUSTRALIA ole käytännössä länsimaa?
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä ajaisin niillä autoa, jos niissä pysyisi jalat lämpiminä , mun autossa palelee jalat aina.
No etkö voi vaan kääntää puhallinta puhaltamaan lämmintä sinne jalkatilaan? Ei kai nyt sitä varten tartte satojen eurojen kenkiä ostaa...
Vierailija kirjoitti:
kyse nyt ei vaan ole mistään kiinafeikeistä! nuo on aussikengät!
Huopatossu on lämmin, eikä veny.
Punaisena, mustana...
Minun ekat Uggit on kestäneet 10 vuotta! :)
Painuhan nukkumaan.