AV:n yleisin ammatti? Kommentoi omasi!
Selvitetään mitä ammattikuntaa täällä edustetaan eniten!
Kommentit (578)
Teen keikkaa yrityksien typeryksenä. Tehtäväni on tehdä vakkarien olo paremmaksi kun ne eivät sentään ole mun tasollani. Etätyöt sujuu. Seuraavan kerran kun teamsissa joku hörppää kahvia mikrofoni auki olet saattanut kohdata minut. Oon oikeasti hyvä työssäni.
Dada-analyytikko. Teen viiltäviä analyyseja itsestäänselvyyksistä.
Vierailija kirjoitti:
Heh. Vitsikkäitä vastauksia. Olen sellaisella alalla että useimmat palstailijoista eivät osaa kuvitellakaan.. tosin eipä täällä korkeasti koulutettuja käykään
Ihan varmasti osaa kuvitella, enkä tajua millä natsoilla täällä elvistelet, besserwisser (M. Sc. (Bess.)).
Minä leikkaan ne luukut joulukalentereihin... seuraava numeroi, seuraava täyttää ja sitä seuraava laittaa luukut kiinni. Linjan viimeinen laittaa pintamuovin päälle ja laadun tarkastaja katsoo läpivalaisulaitteella, että joka luukussa on jotain. Mutta niihin kuvallisiin kuulemma kuluu tosi paljon aikaa, kun ei millään meinaa keksiä mitä seuraavaan luukkuun piirtäisi...no onneksi mulla ei oo tota ongelmaa, kun mähän vaan leikkaan, huoh!
Vaativan asiantuntijatyön tekijä
Vierailija kirjoitti:
Heh. Vitsikkäitä vastauksia. Olen sellaisella alalla että useimmat palstailijoista eivät osaa kuvitellakaan.. tosin eipä täällä korkeasti koulutettuja käykään
Korjaan käsitystäsi, jos sallinet. Kyllä täällä korkeastikoulutettuja myös on.
Laulat siis taustojani. Olen rockjumala.