Siis TÄH!!!! PALJONKO TEILLÄ OIKEESTI ON KÄYTTÖVAATETTA???
Katselin tossa noita huonosti toimivia BB sivuja ja huvikseni luin mitä kaikkea niillä kilpailija neitokaisilla on mukanaan.
Siis jollain mukana esim. 24kpl toppeja, 24kpl, aluhousuja jne.
Yhdellä oli 5kpl sinisiä farkkuja jne.
Tässä vain poimintoja. Nyt heräsikin uteliaisuus, että minkä verran teillä on vaatetta???
Mulla itselläni hirveän vähän, sillä olen vuosien saatossa huomannut, että aina vain muutamia vaatekokonaisuuksia, joista tulee lemppareita. Muutettiin vasta ja laitoin ison jätesäkillisen vaatetta kierrätykseen. Mitään uutta en ostanut tilalle, enkä kyllä mitään ole kaivannutkaan. Pärjään mainiosti vähällä.
Farkkuja käytössä vain kahdet, jotka molemmat lemppareita. Ostan vasta sitten uudet, kun näistä aika jättää.
mulla on vaatteita vaikka muille jakaa !! ja niinhän mä teenkin ! kolme siskoani perivät aina vaatteni ja parhaista tekevät keskenään varauksia jo vuosia etukäteen.
shoppailen paljon - stadissa lähinnä mieliputiikeissani lillyssä, nectarinessa, big timessa, lacoste-, jackpot- ja gant-myymälöissä sekä kapteenskassa.
lisäksi ostelen paljon reissuiltani sieltä sun täältä ympäri maailman. lähes 10v sitten, kun muutin vähäksi aikaa suomeen, pakkasi isäni kenkiäni (vain kesäkengät..) - lopetti hän laskemisen, kun oli 40 paria tullut täyteen.
niin ja ps. olen perheellinen