Jos kolmatta koronapiikkä tarjotaan, kannattaako se ottaa vai odottaa uuden omikron-tehosteen valmistumista?
Kommentit (35)
Delta on niin tarttuva että tuskin sitä mikään muunnos kokonaan syrjäyttää vaan se jää rinnalle kiertämään. Sitä vastaan tarvitaan luultavasti suojaa vielä kauan joten kannattaa ottaa kaikki rokotteet jotka vain saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain umpipersulainen idiootti jättää ottamatta turvallisen ja tehokkaan suojan.
Luepa päivän uutiset. Se nykyinen rokote ei näyttäisi tehoavan omikroniin, ei ainakaan jos lääketehtaan toimitusjohtajaa on uskomista!
Niin siis nämä lääketehtaiden pomothan ei hyödy tästä tilanteesta ollenkaan. Herää pahvi: juuri kun asiat näytti hyvältä, keksittiin taas uusi variantti (delta on jo unohdettu) ja uusi paniikki päälle. Pelotettaan mustalla joululla ja ristiriitaisesti taas sanotaan että kaikki on hyvin,- jotkut väittää että moronic kiertää vanhat rokotteet, toiset taas ei osaa sanoa vielä faktaa. Ei tämä lopu vielä ainakaan vuoteen, vasta sitten kun kaikki on 100% demoralisoituja ja tekisivät ihan mitä vain, että "paratiisin ovet aukenisivat sen yhden piikin jälkeen (vielä yksi,lupaan!), sitten meillä on lupa palata (uuteen) normaaliin. Tuossa vaiheessa pienet firmat ovat menneet kuppi nurin ja jäljellä on vain muutama megayritys.
Vierailija kirjoitti:
No mistä voit teitää turvallisuudesta? Miksi minulla otti rajusti sydämestä rokotteen jälkeen? Kipu lähti pois juuri kun olin tapailemassa puhelinnumeroa päivystykseen. Minnekään en ole vielä ilmoittanut, mutta kolmatta en todellakaan uskalla ottaa.
Joo kannattaa ottaa kaikki maholliset rokotteet. Mää oon ottanut 3 koronapiikkiä, ei niitä sivuoireita tarvii pelätä. Ne on yleensä lieviä, kuten mulla tuli sydänkohtaus ja melkeen kuolin. Onneks otin sen rokotteen, oisin varmaa kuollu siihe sydänkohtaukseen ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luepa päivän uutiset. Se nykyinen rokote ei näyttäisi tehoavan omikroniin, ei ainakaan jos lääketehtaan toimitusjohtajaa on uskomista!
Ei ole tapana seurailla vaihtoehtomedioiden LSD-kategorian harhoja.
Toistaiseksi ei Suomessa tarjota kaikille kolmatta rokotetta.
Ellei tilanne ole just nyt viimeaikoina muuttunut.
Aion ottaa kaikki piikit mitä vain saan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo joka varianttiin oma piikkinsä ja la m pa at piikille! :D
No itsellä 3 rokote on edessä vasta maaliskuussa jos 6 kuukauden väli 2 rokotteesta vielä on voimassa. Katselen siis sinne asti.
En jää odottelemaan. Ainakin tämän hetken tiedoilla.
Kandee otta mitä saa kohta loppuvat kun jaarittelevat pitkään...Mutta pääsee heistäkin eroon...
Kolmospiikki olkapäähän ja nelonen pakaroiden väliin
Vierailija kirjoitti:
Toistaiseksi ei Suomessa tarjota kaikille kolmatta rokotetta.
Ellei tilanne ole just nyt viimeaikoina muuttunut.
Huomenna KRAR päättää, mutta rokotteita ei ole maassa tarpeeksi kolmansien piikkien aikaistamiseen tai alle 60-vuotiaiden rokottamiseen. Taas on mokattu.
Mä just tajusin, että jos pitää mennä järjestyksessä niin mä en saa enää koskaan muita kiinni, vaan ne on aina neljä piikkiä edellä 😭, koska arvelen, että neljännen kohdilla alkaa olla semmonen vapaaehtoinen rokote, että saa valita luodin tai piikin välillä eli silloin suurinpiirtein pitää ottaa se terveyden takia otettava piikki.
Minäpä varasin koronarokoteajan Helmikuun 30. päivälle.
:)