Tuttu raivona rokottamattomille, hänen oma leikkauksensa siirtyy sairaaloiden kuormituksen vuoksi
On jo pitkään muutenkin odottanut omaa leikkaustaan. Vaikuttaa suoraan hänen työkykyynsä.
Kommentit (790)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te jotka olette päättäneet olla ottamatta rokotusta, voisitteko samalla myös sitoutua siihen, ettette hakeudu hoitoon jos sairastutte vakavasti? Tai vähintäänkin korvaatte hoidosta aiheutuneet todelliset kustannukset jos sairaalaan päädytte.
Kas kun nyt näyttää aika lailla siltä, että haluatte vain vapauksia ilman mitään vastuuta.
Oon korvannut jo veroilla.
Ootko ihan varma että ne riittää? Rokottamattomathan on tutkitusti yleensä matalapalkka-aloilla. Heidän todellinen verokertymänsä on miinusmerkkinen. Kuluttavat enemmän muiden maksamia verorahoja kuin mitä itse kykenevät veroja maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse menossa mammografiaan. Toivottavasti ei löydy mitään vakavaa. Pelottaa, että jos löytyy, ei saa riittävän ajoissa hoitoa näiden idioottien takia.
Oletpa tietämätön. Syöpätauteja hoidetaan kiireellisenä. Ei kiireettömänä. Koronaa ei hoideta sytostaateilla, sädehoidolla eikä leikkauksilla.
Valitettavasti myös syöpäleikkauksia on jouduttu siirtämään koronatilanteen vuoksi. Omassa lähipiirissä on tälläinen tapaus. Nyt on parin viikon päästä uusi leikkausaika, toivottavasti onnistuu silloin. Pahalta kyllä näyttää.
Aika moni kuolee syöpään anyways hoidoista huolimatta. Ei ehkä ekalla kerralla, mutta tokalla kerralla se on jo monella menoa.
Tuttusi pitäisi raivota päättäjille kun leikkaavat leikkaavat leikkaavat kuluista. Kyllä suomalaisen pitäisi TIETÄÄ mistä terveydenhuollon epäkohdat johtuvat.. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te jotka olette päättäneet olla ottamatta rokotusta, voisitteko samalla myös sitoutua siihen, ettette hakeudu hoitoon jos sairastutte vakavasti? Tai vähintäänkin korvaatte hoidosta aiheutuneet todelliset kustannukset jos sairaalaan päädytte.
Kas kun nyt näyttää aika lailla siltä, että haluatte vain vapauksia ilman mitään vastuuta.
Oon korvannut jo veroilla.
Ootko ihan varma että ne riittää? Rokottamattomathan on tutkitusti yleensä matalapalkka-aloilla. Heidän todellinen verokertymänsä on miinusmerkkinen. Kuluttavat enemmän muiden maksamia verorahoja kuin mitä itse kykenevät veroja maksamaan.
Olen todellakin. Pyöritin paria tehdasta.
Siis käsidesi ei auta yhtään mitään jos vedät sitä likaisiin käsiin. Lue siitä pullosta käyttö ohjeet ensin. Peset kädet ensin sitten vasta desiä päälle. Ja kun ihmiset syö karkkia suklaata salmiakkia se värjää ikenet hampaat tee kahvi viinit värjää eikä se ole mitään saaaaaas taaaaa. Se on kahvipapua teelehteä ja elintarvikeväriä ei sitä tarvi pelätä vaikka se värjää ja rikkoo hampaita ikeniä kun sitä jauhetaan hampailla. Mehut myös värjää . Mitä teidän suolissa on mitä syötte . Lopettakaa jo uskontopellet.
Korona sairaala erikseen kirjoitti:
Meillä oli ennen erikseen trooppiset taudit ja keuhkotauti sairaalat tuberkuloosi sairaalat mutta nyt vaikuttaa ettei niitä olisikaan ??? Kyllä tartunta taudit ja keuhkotaudit pitää erottaa muista normi taudeista ja lääkäreillä olla koulutus ihan keuhkotauteihin erikseen ja tartunta tauteihin koska ne vaatii erikois- osaamista eikä peruslääkärin koulutus riitä keuhkojen erikoisuuksiin. Tuberkuloosia on pakko hoitaa etistyksessä vaikka antibiootit puree siihen se kestää monta viikkoa tartunta vaarallisena .
Onhan esim HUS:ssa normaalioloissa 10 tehohoitopaikkaa infektiopotilaille. Silloin se riittää ja esim. poikkeuksellisen raju influenssahuippu setvitään muutaman viikon tilapäisjärjestelyillä. Nyt kun noita infektiopotilaita makaa teholla koko ajan enemmän kuin se 10 niin se tietysti aiheuttaa vähän enemmän haasteita.
Sorru mutta joku iranilainen nuoriso jengi ilman maskia rokotuksia on ihan yleinen joukko lähiöissä .
Vierailija kirjoitti:
Vetäkää v ttu päähänne.
---
29.11. 15:52 Päivitetty 29.11. 15:58
Ylilääkäri tehohoidon kuormituksesta: Tilanne on vakava, mutta olemme kaukana romahduspisteestä
Jännä miten tästä valemediasta uskotaan vaan ne uutiset, jotka omaa kantaansa tukee.
Vierailija kirjoitti:
Asia ei ole niin yksinkertainen. Toivottavasti leikkaus ei ole seurausta omien elintapojensa välinpitämättömyydestä.
Voisi samalla arvioida ne muutkin siellä jonossa, ketkä häntä ennen pääsevät, että mikä syynä heillä. Sen jälkeen kaikki muutkin sairaalahoitoa vaativat. Rokottomattomat ei ole ainoa potilaslähde ja varsinkin jos kuuluu riskiryhmään, kaikkia ei voi syyllistää.
Rokottamattomat kuormittavat tosi paljon teho-osastoja ja muutakin hoitoa. Olisin minäkin raivoissani!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse menossa mammografiaan. Toivottavasti ei löydy mitään vakavaa. Pelottaa, että jos löytyy, ei saa riittävän ajoissa hoitoa näiden idioottien takia.
Oletpa tietämätön. Syöpätauteja hoidetaan kiireellisenä. Ei kiireettömänä. Koronaa ei hoideta sytostaateilla, sädehoidolla eikä leikkauksilla.
Valitettavasti myös syöpäleikkauksia on jouduttu siirtämään koronatilanteen vuoksi. Omassa lähipiirissä on tälläinen tapaus. Nyt on parin viikon päästä uusi leikkausaika, toivottavasti onnistuu silloin. Pahalta kyllä näyttää.
Aika moni kuolee syöpään anyways hoidoista huolimatta. Ei ehkä ekalla kerralla, mutta tokalla kerralla se on jo monella menoa.
Ok, lopetetaan sitten syöpien hoito kokonaan. Säästetään paljon rahaa.
Tosin kannattaako meitä ketään hoitaa mistään syystä, kaikkihan me kuitenkin joskus kuollaan. Sama vaikka laittais sairaalat kiinni.
Venäjäarabit tökkii ihmisiin huumepiikkejä ryöstelee rahat vaatteet kengät kuljettaa huumeita myös turistien matkalaukussa ihan myös helluntailaiset sen parempia vaan pahempia .
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kaksi vuotta eristyksissä. Kaksi vuotta olen tehnyt kaiken voitavan ettei virus leviä. Sinä ja sinun rokotteesi tai rokotuspassisi ei estä viruksen leviämistä. Sinä piikitit itseesi jotain. Olisit ostanut kaasumaskin johon saa juomaletkun juoma-astioineen kiinni niin olisit voinut jatkaa baarissa dokaamistasi.
Te olette tehneet viimeiset kaksi vuotta todella huonoja päätöksiä koska halusitte päästä elämään mahdollisimman nopeasti mahdollisimman normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vetäkää v ttu päähänne.
---
29.11. 15:52 Päivitetty 29.11. 15:58
Ylilääkäri tehohoidon kuormituksesta: Tilanne on vakava, mutta olemme kaukana romahduspisteestä
Jännä miten tästä valemediasta uskotaan vaan ne uutiset, jotka omaa kantaansa tukee.
Niin, tuossakin ylilääkäri toteaa tilanteen olevan vakava. Vai saako asiasta puhua ja uutisoida vasta sitten kun romahduspiste tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Espanjassa koronapassi sai lähdön kun todettiin passin syrjivän ja rikkovan ihmisoikeuksia. Näin täällä Suomessakin kuuluisi toimia. Muistakaa antaa äänenne aloitteelle.
Miten ihmeessä se rikkoo ihmisoikeuksia? Yhteinen epidemia tämä on, yhdessä se pitäisi myös taltuttaa. Espanja palaa koronapassiin, ellei ole jo palannut, ihan takuulla. Ottakaa se rokote, se ei teitä tapa, järkeä päähän.
Rokotevastaisia on ihan turha yrittää saada ottamaan rokotteet. Ovat nyt päättäneet, ettei korona koske heitä millään tavoin. Mutta tulevat kantapään kautta tajuamaan, että nimenomaan he tulevat vääjäämättä sairastumaan. Tosin kaikki rokotevastaiset asuvat syvällä metsässä, eivät käy missään milloinkaan, eivätkä ole koskaan käyneetkään missään omien sanojensa mukaan. Pieni rokottamaton vähemmistö huutaa kuuluvammin kuin 4 miljoonaa rokotettua. Kyllä korona sinne metsämökkiinkin tiensä löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö noi rintasyövän hoidot leikkauksina pyri mahdollisimman säästävään... Siis jos mahdollista.
Mut peukkkuja nyt ettei mitään löydy, onko muuten vuosikontrolli vai epäilyn vuoksi... Ei tartte kertoa...
Rokotetut myös sairastaa mutta lievemmin niin muissakin rokotteissa on että suojaus joko estää tartunnan tai sen saa lievemmin oirein. Arabimaihin vaaditaan esim.meningokokki rokotus todistus kun sinne matkustaa. Miettikää vähän teidän käytöstä .
Vierailija kirjoitti:
Sisko odottanut 1,5 v polvileikkaukseen pääsyä kun ei pääse kunnolla käveleen ja taas siirty leikkaus. Sisällä lähinnä on. Kunto romahtaa tuota menoa. Muutoinkin monisairas ihminen ja liikkuminen olisi tärkeää
Älä valehtele, mun polvi leikattiin 3 vk sitten, ei kukaan edes ehdottanut ajan siirtämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kaksi vuotta eristyksissä. Kaksi vuotta olen tehnyt kaiken voitavan ettei virus leviä. Sinä ja sinun rokotteesi tai rokotuspassisi ei estä viruksen leviämistä. Sinä piikitit itseesi jotain. Olisit ostanut kaasumaskin johon saa juomaletkun juoma-astioineen kiinni niin olisit voinut jatkaa baarissa dokaamistasi.
Te olette tehneet viimeiset kaksi vuotta todella huonoja päätöksiä koska halusitte päästä elämään mahdollisimman nopeasti mahdollisimman normaalisti.
Ihan vaan ohiksena totean, että mä en ole käynyt baarissa moneen vuoteen. Nyt korona-aikana en kertaakaan. Olen saanut kaksi koronapiikkiä. Aika surkuhupaisaa kuvitella, että kaikki rokotetut hilluu baareissa ja elää kuin koronaa ei oliskaan.
Ja paskat. Itse sairastan syöpää, koronan sairastin kotona jo. Palataampa vuoteen 2020. Kuka halusi sairaalat ja muut paikat kiinni muilta kuin koronapotilailta? Hallitus ja koronaa pelkäävät halusivat. Yhä edelleen koronaa pelkäävät haluavat rajoittaa muita ihmisiä. Ei heitä kiinnosta minun syöpäni. Koska se ei tartu. Heitä ei kiinnosta yhtään elämäni. He ajattelevat vain kotona korona korona, ja syyttävät toisia ihmisiä koronasta. Samat ihmiset jotka koronan toivat Suomeen, piti käydä ulkomailla laskettelemassa ovat rokotteen ottamisen jälkeen suu vaihdossa syyttämässä rokottamattomia rajoituksista. Näin heidän omatuntonsa helpottuu kun he saavat syntipukkeja.
Olipas eliitti tyhmää taas. Jos olisivat kaupanneet koronapiikkiä laihdutuspiikkinä, niistä olisi tapeltu!!!