Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua - mitä teen? Täydellinen mies, mutta ihastunut toiseen

Vierailija
27.02.2015 |

Nyt tulee melkoinen romaani, mutta otan enemmän kuin mielelläni neuvoja vastaan, jos vain joku jaksaa lukea.

Olen ollut nyt reilun vuoden sinkkuna ja viihtynyt pääasiassa hyvin. Koko ajan olen ajatellut, että seuraavaan suhteeseen lähden vasta sitten kun olen aivan varma, että mies on se jonka kanssa haluan loppuelämän viettää. En ole kiirehtinyt asian kanssa mihinkään ja vaikka välillä olenkin haaveillut suhteesta niin olen pitänyt kiinni siitä, etten ala suhteeseen kenen tahansa kanssa. Kavereille valiteltuani olen kuullut useamman kerran, että pitäisi antaa miehille mahdollisuus ja että mies voi paljastua täydelliseksi vaikkei ihan täydelliseltä ensi silmäyksellä vaikuttaisikaan.

No, uskomatonta kyllä, tapasin sitten tuon unelmieni miehen. Työpaikan juhlissa väkeä tuli muista yksiköistä ja istuin samassa pöydässä mutta eri seurueessa yksinkertaisesti unelmieni miehen kanssa. Koko illan pohdin toimintasuunnitelmaa, mutta ennen kuin ehdin toteuttaa sitä, mies olikin tullut hakemaan minua tanssimaan. Ja siis ei vain ulkonäkö; luonne, huumorintaju ja kaikki mahdollinen tuntui kuin tehdyltä minua varten. Mies oli makuuni aivan täydellinen, täsmälleen se mitä olin halunnut ja odottanut. Vietimme illan ja yön yhdessä ja viihdyimme kumpikin. Aamulla laitoin viestiä kavereille että nyt se täydellinen mies on löytynyt ja olen rakastunut.

Töissä minulle paljastui että tämä kyseinen mies on kihloissa. Olemme muutamaan kertaan nähneet miehen kanssa sen jälkeen työtilanteissa ja miehen tajuttua minun tietävän, välimme ovat olleet erittäin kiusalliset. Silti en ole voinut lakata ajattelemasta häntä. Muiden miesten tapaamisesta on mennyt tämän jälkeen maku, kun miehet vaikuttavat vieläkin epäsopivammilta tietäessäni, että minulle täydellinen mies on olemassa.

Nyt kuitenkin kuin päädyin treffeille yleisen miesihanteen mukaan oikeasti täydellisen miehen kanssa. Ammatiltaan lääkäri, ulkonäöltään malliainesta ja luonteeltaan erittäin kohtelias, mukava ja herrasmies, ystävällinen, kiinnostunut minusta ja elämästäni jne. Väitän, että kuka tahansa ottaisi tuon miehen ja olenkin äärimmäisen otettu että hän on kiinnostunut minusta. Kaikki olisi siis periaatteessa täydellisesti.

Mutta kun ei ole. En saa tuota työpaikkani miestä pois mielestäni. Deitissäni on kaikki mitä mieheltä voi vaatia ja jopa toivoa, mutta hän ei kuitenkaan ole se, josta haaveilen. Hän on rehellisesti sanottuna monin kerroin komeampi kuin työpaikan mies, mutta hänen ulkonäkönsä ei iske minuun ollenkaan samanlailla. Hän on mukava ja hauska, pidetty kaikissa seuroissa, mutta hänen huumorintaju ja ajatusmaailmansa eivät ole yksi yhteen minun kanssa, kuten työpaikan miehellä oli. Hän on kohtelias ja hyvätapainen, mutta hän ei vain ole se minun unelmieni prinssi.

Kaikki painostavat minua ottamaan tuon täydellisen miehen. Mies on sellainen, että hänen kanssaan voisi elää turvallisen, vakaan ja hyvän elämän, ystäväni viihtyvät hänen seurassaan ja tiedän että vanhempani rakastuisivat häneen.

Jos päätyisin tämän miehen kanssa suhteeseen, tietäisin kuitenkin aina, että hän ei ole minulle se oikea ja olisin valinnut toisen miehen, jos se vain olisi ollut mahdollista. Pystyisinkö jakamaan lopun elämäni sellaisen miehen kanssa? Kyllästyisinkö ajan myötä mieheen, joka ei vastaa omaa miesmakuani? Ja ennen kaikkea; jos jätän ottamatta tämän täydellisen miehen, miten kukaan voi mennä enää tästä paremmaksi - enhän minä sitä työkaveria tule kuitenkaan saamaan?

Ajatukset ja vastaavat kokemukset olisivat kultaakin kalliimpia, omalle päälle kun tämä on turhan vaativa ratkaisu tehtäväksi :D

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 08:16"]

Tuo työpaikan mies ei ole täydellinen, koska hän petti kihlattuaan. Todennäköisesti hän olisi jatkossakin flirtti ja uskoton, oli suhde mikä tahansa. Ja saisit pysyvän suhteen häneen, niin todennäköisesti hän pettäisi sinuakin, flirttailisi rankasti muille naiselle etc.

[/quote]

Tähän piti tosiaan vielä se sanoa, että täydellisenä en häntä pidäkään eikä hän sellainen varmasti olekaan. Ennemmin tuota lääkäriä voisi mielestäni täydelliseksi kutsua, harvoinpa oikeasti tapaa ihmisiä joissa kaikki ominaisuudet tuntuvat olevan ikään kuin plussaa :D Työpaikan miehessä olen kuitenkin valmis sietämään myös ne "huonot" ominaisuudet ja viat, koska MINULLE hän tuntuu "täydelliseltä" (=vastaa täysin sitä, mitä minä henkilökohtaisesti miehestä toivon ja haluan ja on ulkonäöltään aivan miesmakuni mukainen).

Huomaan inttäväni kokoajan vastaan, mutta tosiasiassa olen siis tosi kiitollinen näistä kaikista kommenteista. Vaikkei minusta kaikkien miinuspeukkujen perusteella pidetäkään, niin kommentit ja näkemykset ihan oikeasti auttavat selvittämään päätä :)

Vierailija
22/24 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se niin vitun vaikeeta olla nainen, voi vaan körötellä sinkkuna ilman huolta huomisesta ja täydellisiä miehiä tulee vastaan joka kulman takaa. Sitten ettei elämä vaan liian helpoksi kävisi, niin pitää itse vielä hankaloittaa sitä ja yrittää väkisin varattuja miehiä.

Teille tekisi hyvää olla miehen osassa, kun vuodet vaan vierivät ja ei kukaan nainen edes se kaikista rumin ja kamalinkaan nainen osoita edes pientä kiinnostusta sinuun päin, kun hänellekin löytyy joku bodaritoimitusjohtaja kun vain tarpeeksi odottelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 09:47"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 09:07"]

porvoosta kajahtaa.... ja sitten heräsit päiväunilta

[/quote] Heh, olisipa ehkä kaikkien aikojen typerin provo ja vieläpä koko yöni moiseen olisin tuhlannut :D

Mutta niin. Kaveritkin, joille olen tuosta miehestä kertoneet, ovat kaikki sanoneet että kännipano ja se siitä. Työkaverit sen sijaan ovat olleet erittäin yllättyneitä. Tuon miehen hyvä kaveri, joka on kanssamme samassa firmassa, oli asiasta täysin tyrmistynyt ja hämmentynyt ja sanoi puhuvansa asiasta miehen kanssa, koska ei olisi ikinä uskonut miehen tekevän mitään tuollaista. En tiedä puhuivatko ikinä vai eivät, en ole kummaltakaan asiasta kysynyt. Siitä keskustelusta jäi kuitenkin ainakin sellainen olo, että ei ole miehelle tyypillistä toimintaa. Tämäkään ei tietenkään todista mitään, eihän sitä aina kavereidensa puuhista kaikkea tiedä, mutta edelleen naiiviudessani olen sitä mieltä, että ei tuo pettäminen miehestä ikuista pettäjää tee.
[/quote] Oletpa lapsellinen. Kaverit puolustaa toisiaan.

Vierailija
24/24 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vie ukko kahville ja kerro mitä haluat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän