Mitkä miesten harrastukset ovat turn off?
Mikä on sellainen harrastus miehellä, joka saa kiinnostuksen loppumaan? Onko perinteiset nössöjen jutut kuten postimerkkeily, pienoismallien rakentaminen jne turn offeja vai onko miehekkäämmät metsästus ja autojen laittaminen mielestänne pahin kiinnostuksen tappaja? Kertokaa vapaasti ja laittakaa mielellänne ikänne mukaan.
Kommentit (342)
Olen maratoonari/ultrajuoksija. Onko se turn off?
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:55"]Miten kellekään toisen harrastus voi olla turn off? Eikö se ihminen ole niin paljon muutakin kuin se harrastus? Miten se edes kuuluu puolisolle mitä toinen harrastaa? Mulle olis turn off sellainen ihminen joka pitää harrastusta kynnyskysymyksenä parisuhteessa.
[/quote]
Useimmille naisille tuntuu olevan tärkeintä että harrastus ei vie liikaa aikaa. Onko teillä huono itseunto vai läheisriippuvaisuus? Pitääkö miehen tosiaan aina olla kotona?
[/quote]
Jos on tarve harrastaa joka päivä useita tunteja , niin ei ole valmis parisuhteeseen.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 23:17"]
Olen sinkkuäiti ja mm. tinderissä näkyy paljon "miespoikia" jotka ovat siis lähempänä neljääkymmentä ja postaavat kuvia harrastuksistaan kuten sukellus Thaimaassa (lähtee varmaan lomalle "Thaimaaseen"), alppihiihdosta, snoukkailusta tai mistä lie basehyppelystä ja extremeurheilusta. Joo kiitos ei. Olen itsekin eläväinen ihminen, mutta tuollainen nuoruuden ja sinkkuelämän jatkaminen aikuisuuteen asti ei kiinnosta.
[/quote]
Olen ylläolevasta niin samaa mieltä.
Tanhu on myös sellainen, etten oikein osaa suhtautua sitä harrastaviin miehiin. Musta on jotenkin kummallista, että ketään "normaalia" ihmistä kiinnostaisi kansantanssit.. ehkä olen vain rajoittunut.
Ehdottomia turn offeja ovat myös golf, karaoke, keski-ikäisten miesten bänditouhut, autonrassaamiset.
Puhelimessa lörpöttäminen.
se, ettei ole harrastuksia ollenkaan.
Mä ihmettelen vähän tuota tanssin esiintymistä monessa kommentissa. Johtuuko se siitä, että naiset ovat mustasukkaisia tanssivasta miehestä? Tanssiva mies on mun kokemuksen mukaan kuitenkin keskimääräistä itsevarmempi, sosiaalisempi ja hän tietää mitä nainen haluaa.
T: tanssia harrastava mies, jolla on vientiä riittänyt sekä harrastuksen kautta että muuten
Kun täällä on vakaita mielipiteitä huonoista harrastuksista, niin laittakaa tuonne malliksi niitä parempia vaihtoehtoja.
http://www.vauva.fi/keskustelu/4405256/ketju/mitka_harrastukset_ovat_miehella_turn_on
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 18:41"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 14:25"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 14:15"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 14:08"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 01:48"]
Monella täällä on metsästys miinuksena. Hassua, koska minun miehelläni se olisi iso plussa. Mistä te yleensäkin luulette, että se pihvi lautaselle tulee? Jostain steriilistä soluviljelmän kasvatusmaljasta?
[/quote]
Tiedän varsin hyvin, mistä liha tulee, mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että suurin osa lihaasyövistä miehistäkään ei halua mennä metsään, katsoa silmiin kaunista viatonta peuraa ja ampua siltä aivot pellolle. Normaali ihminen ei nauti tappamisesta, eikä kutsu sitä harrastukseksi. Herää kysymys, että mihin muuhun eläimen tappamiseen kykenevä mies kykenee?
[/quote]
No mihin muuhun luulet sen kykenevän? Mulle olis turn off, jos mies ei pystyis tappamaan eläintä. Voin kuvitella sellasen kiljuvan hysteerisen miehen....
Mun mielestä on tekopyhää tuomita metsästysharrastus jos itse syö kuitenkin lihaa. Riistaeläimiä syövät ja kalastajat ovat useimmiten huomattavasti eläinrakkaampia kuin jotkut tehotuotantoa kannattavat.
[/quote]
Eläinlääkäritkin ovat siis turnoff. Kykeneväthän hekin tappamaan eläimen ja vielä maksusta. Voi olla että joillain on verenmaku suussa metsästäessä, mutta en ole koskaan kenenkään metsästäjän kuullut ylistävän sitä tappamista. Olen itsekin metsästäjä ja se tappaminen on vain pieni osa aktiviteettia. Minä ja moni muu nauttii siitä luonnossa llikkumisesta ja yhdessä tekemisestä eikä saalilla ole niin väliä.
Mutta kysympä kumpi on eläinrakkaampi, se joka katsoo vierestä kituvaa eläintä vai se joka lopettaa kärsimykset.
[/quote]
Joissain maissa armomurhakin on jo sallittu, mutta murhaaminen on silti edelleen rikos. Eikä eläinlääkäri harrasta tappamista, vaan tekee sen, jos ei muita vaihtoehtoja ole.
Minäkin nautin luonnossa liikkumisesta, mutta jotenkin onnistun tekemään sen tappamatta ketään!
Ja oleellista oli se, että minun kumppanikseni ja lasteni isäksi ei kelpaa mies, joka nauttii eläimen tappamisesta.
[/quote]
Metsästystä harrastava mies nauttii siitä tunteesta, että pystyy hankkimaan ruokaa muualtakin kuin kaupasta. Se on aika hyvä piirre ihmisessä. Mitens noi alkuasukasheimot, saako ne sun mielestä pyydystää lihaa?
Metsästys on suuri turn-off. Samoin autonrassaus ja kehonrakennus.
Mieheni on harrastanut nuorena postimerkkien keräilyä ja pienoismallien rakentamista. Hän on myös lukenut paljon ha laaja-alaisesti.
Olemme 40 ja reilu +
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 01:12"]Ratsastus, kehonrakennus, golf nyt ensimmäisenä tulee mieleen. Myös mies joka on ammatiltaan meikkaaja/maskeeraja, kampaaja, gynekologi tai vaatemyyjä, saa niskavillat pystyyn, sori! :)
[/quote]
Oispa kätevää, kun mies vois auttaa vaatteiden valinnassa ja meikkais ja laittais hiukset aina juhliin + naamiaisiin! Mua ei ainakaan haittais yhtään. Gynekologi ois ehkä alkuun häiritsevä, mutta vois siinäkin olla puolensa.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 00:48"]
Metsästys, moottoriurheilu, konsolipelit, kehonrakennus - totaalinen turn off.
Jääkiekko, tietyt kamppailulajit ja vakiotanssit saisivat harkitsemaan pitkään ja hartaasti. Todennäköisesti turn off.
Kalastus, retkeily, geokätkeily, aarteenetsintä, pienoismallit, lukeminen, kirjoittaminen, musiikki... postimerkkeily, tähdet ja avaruus... ihan jees!
N33, teknisen alan koulutus
[/quote]
Tähän ei kylläkään voi muuta sanoa, että voi vitun tyhmä! Mietippä järjellä vähän asioita. Mitä helevettiä sitä saa sitten tehdä hä? Maata perkele sohvalla ja kattoa telkkaria niinkö? Sekö on sun toiveesi. Eikö olisi hyvä, että mies liikkuu?
Onse sitten tanssi, jääkiekko tai jokin muu... En voi muuta sanoa, että toivottavasti pysyt sinkkuna tuollaista akkaa en ottaisi. Jos mulle tuollaiset rajat asetetaan, niin akka lentään pihalle sillä samalla hetkellä.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 00:48"]Metsästys, moottoriurheilu, konsolipelit, kehonrakennus - totaalinen turn off.
Jääkiekko, tietyt kamppailulajit ja vakiotanssit saisivat harkitsemaan pitkään ja hartaasti. Todennäköisesti turn off.
Kalastus, retkeily, geokätkeily, aarteenetsintä, pienoismallit, lukeminen, kirjoittaminen, musiikki... postimerkkeily, tähdet ja avaruus... ihan jees!
N33, teknisen alan koulutus
[/quote]
Kuin minun näppikseltäni
N49
Miksi mä keksin vain turn oneja? :D musta kehonrakennus on ok kunhan ei näytä Bull Mentulalta. Mitä erikoisempi harrastus, sitä kiinnostavampi ihminen on yleensä kyseessä. Olen ollut TODELLA ihastunut henkilöön, joka harrasti karatea (hänellä on musta vyö joten kyseessä erittäin omistautunut tyyppi) ja saksofoninsoittoa. Iiks, noloa! :DDD
Vanhojen autojen harrastaminen jees, sellaisten uudempien, madallettujen pörinäpesien puunaaminen ja spoilerien ihailu täydellisen no. Kehonrakennus kammottavaa, toisaalta myös muu fanaattinen liikunta esim maratonuskovaisuus tai tiukoissa trikoissa hullun lailla kaahailu polkupyörällä (vrt. laturaivotyypit).
Metsästys on mun mielestä kelpo harrastus ja arvostaisin kovasti sitä, että puoliso toisi talouteen riistaa.
Mun on vaikea nähdä mitään harrastusta itsessään pahana, mutta mikä tahansa voi olla ikävä, jos se vie kaiken ajan ja rahat. On positiivista, jos mies on kiinnostunut jostain edes.
Auton rassaaminen, penkkiurheilu (erityisesti jalkapallo, jääkiekko ja hiihto), baareilu.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:17"]Auton rassaaminen, penkkiurheilu (erityisesti jalkapallo, jääkiekko ja hiihto), baareilu.
[/quote]
Niin, pelaaminen unohtui (pokeri, pelikonsolit, tietokonepelit, roolipelit ja mitä näitä nyt on)
Hehe..ei oo helppoa miehillä. Mitään ei sais harrastaa.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 07:02"]
Kaunokirjallisuuden lukeminen, runoilu, teatterissakäynti ym. feminiiniset harrastukset.
[/quote]
Miksi sitten naiset yrittää miehiä sinne teatteriin oakottaa jos sitä ei sa tehdä?