Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä miesten harrastukset ovat turn off?

Vierailija
27.02.2015 |

Mikä on sellainen harrastus miehellä, joka saa kiinnostuksen loppumaan? Onko perinteiset nössöjen jutut kuten postimerkkeily, pienoismallien rakentaminen jne turn offeja vai onko miehekkäämmät metsästus ja autojen laittaminen mielestänne pahin kiinnostuksen tappaja? Kertokaa vapaasti ja laittakaa mielellänne ikänne mukaan.

Kommentit (342)

Vierailija
241/342 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokone/pelikonsolipelien pelaaminen. Olen ollut miehen kanssa, joka pelasi sekä tietokoneella että pelikonsolilla - ei ikinä enää. Siinä jää tyttöystävä äkkiä toiseksi, kun mies pelaa kaiken vapaa-aikansa räiskintäpelejä. En heti keksi harrastusta, joka ärsyttäisi enempää kuin tuo. Tosin on huomattava, että itse en pelaa koskaan mitään, paitsi joskus lautapelejä :D N25

Vierailija
242/342 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mikä vain, jos mies pitää itseään taivaan lahjana sen takia ja muut harrastukset ovat vähäpätöisiä.

Kehonrakennus tulee mieleen muuten.

N23

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/342 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanhu. Mä en tiedä mikä siinä hipsuttelussa on niin epämiehekästä mutta on vaan. :/

-38v

Vierailija
244/342 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konsolipelit, jos niitä pelaa riippuvuuteen asti.

Vierailija
245/342 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pianonsoitto. Hyi vittu.

Vierailija
246/342 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekko!

Vierailija
247/342 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsästys, pelaaminen ja roinan kerääminen.

Vierailija
248/342 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 00:39"]

Pianonsoitto. Hyi vittu.

[/quote]

Minulle taas pianoa soittava mies olisi unelmien täyttymys :)

Vierailija
249/342 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mihin uppoaa niin paljon aikaa, että muu elämä kärsii. Kuten nuo tietokonepelit esim.

Vierailija
250/342 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietokonepelit yms, nyrkkeily tai mikä tahansa muu väkivaltainen toiminta (oli se miten vain olevinaan urheilua) 

turn offeja myös:

- liikunnan himoharrastaminen (varsinkin jos ei ole mitään ns. taiteellisia/luovia harrastuksia vastapainoksi)

- SALSA (hyi helvetti sitä pyllyn vatkaamista, ei miehistä, HYI)

Vierailija
251/342 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, jotka vievät paljon aikaa ja rahaa ja joissa on saunailtoja ja matkoja. Ja ne, joihin on pakko mennä, eli ei jousta.

Vierailija
252/342 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsästys, moottoriurheilu, konsolipelit, kehonrakennus - totaalinen turn off.

Jääkiekko, tietyt kamppailulajit ja vakiotanssit saisivat harkitsemaan pitkään ja hartaasti. Todennäköisesti turn off.

Kalastus, retkeily, geokätkeily, aarteenetsintä, pienoismallit, lukeminen, kirjoittaminen, musiikki... postimerkkeily, tähdet ja avaruus... ihan jees!

N33, teknisen alan koulutus

Vierailija
253/342 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahapelit kolikoilla tai ilman.

Vierailija
254/342 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tappaminen nyt on sellainen, että se olisi ehdoton ei. En voisi olla sellaisen miehen kanssa.

Jos mies on aikuinen, niin joku "soittaa bändissä" on myös todella nolo, ellei ole todella lahjakas tai ellei instrumentti ole vähän vaativampi. Tai no, orkesteri on positiivista, bändi negatiivista. 

Samoin tosiaan kehonrakennus on täysin ehdoton ei. Muutenkin kaikenlainen äärimmäisyyksiin viety lähes aatemainen urheilu on suuri turn-off.

Ja koska haluan lapsia, sellaiset harrastukset, jotka veisi valtavan paljon aikaa, olisivat ongelma. 

Ja tuo edellä mainittu tanhu olisi kyllä aika kova pala... Ei ehkä mitenkään ainakaan himoja herättäisi! :D

Vierailija
255/342 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:09"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:00"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 21:49"]

No huh-huh. Onpa nykynaisilla äärimmäisen vanhanaikaiset näkemykset meistä miehistä. Näköjään naiset edelleen luulevat että on olemassa eri harrastukset naisille ja miehille, ja mies ei saa pitää naisharrastuksista koska silloin hän ei ole tarpeeksi miehekäs.

Minä olen moderni mies joka on koko elämäsä saanut kuulla miten tärkeää on sallia naisten olla niin kuin he haluavat eikä heistä saa tehdä seksistisiä oletuksia. Siksi minulle on täysin luonnollista antaa naisen harrastaa mitä haluaa. Minulle on aivan sama mitä nainen harrastaa, koska molemmilla sukupuolilla pitää olla samat mahdollisuudet. Kuvittelin tämän pätevän molempiin sukupuoliin, mutta olin selvästikin väärässä. Näemmä on niin että tasa-arvon sanoma on iskostunut vain miehiin, kun taas naiset edelleen saavat elätellä vanhoollisia näkemyksiä siitä minkälainen miehen pitää olla, ja mikä taas on "epämiehekästä".

[/quote]

Taidat olla vähän yksinkertainen? Tasa-arvo tarkoittaa sitä, että ihmisiä kohdellaan heidän yksilöllisten ominaisuuksiensa perusteella, ei sen perusteella minkälainen joku kuvittelee naisen tai miehen olevan. Miten tasa-arvo liittyy mihinkään mitä tuossa edellä sanoit? Sukupuolirooli, mihin viittasit tarkoittaa sitä, että oletetaan jokaisen naisen olevan jotain tai jokaisen miehen olevan jotain. Se, että jotkut naiset pitävät tietynlaisista miehistä ei liity tähän yhtään mitenkään. Idari. Ei me feministit olla koskaa kehotettu miehiä muuttumaan naisellisempaan suuntaan.

[/quote]

Annat feministeistä todella "idarin" ja itsekeskeisen kuvan, et selvästikään edes kunnolla ymmärrä mistä puhut.

[/quote]

Moni nainen ei tunne feministien näkemyksiä, vaan on kehittänyt oman yksinkertaistetun ja pintapuolisen tulkintansa aiheesta.

Mieheys ja naisellisuus ei ole mörkö feminismille, vaan ongelma on näihin liittyvissä valtarakennelmissa.

Pikkuisen näissä keskusteluissa tulee toistuvasti esiin vahva epäily kaikesta "historiallisesta" miehekkyydestä. Ikään kuin nainen saa korjata autoja, mutta jos mies käy metsällä ja salilla niin HYI!

Oikea feminismi EI ole:

-miesvihaa,

-miesten historian tuhoamista ja halveksuntaa,

-miehiä lähtöjään syyttävää,

-sitä, että naisen pitäisi tulla mieheksi tai miehen naiseksi eli että sukupuoliroolit pitäisi hävittää.

Mies ja mieheys ei siis ole vihollinen eikä päämäärä feminismille. Harmillista, että useimmilla naisilla on niin vähän tietoa aiheesta.

Vierailija
256/342 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:04"]

204 lisää, että jenkkiautot ja niiden rassaaminen on mielestään turn-on. kaikenlainen sukkahousuilu on hyi.

[/quote] Ne ikivanhat bensaimurit saisi minun mielestäni vaikka pistää romupaaleiksi ja lähettää rautatierahtina suoraan terästehtaan sulattoon-Suomen luonto ei ainakaan niitä surisi !

Ovatko muuten omat sukkahoususi sitten "hyi" ,etkö muka osaa pestä niitä ja vaihtaa päivittäin?

Pitäisihän sinun nyt naisena sen verran tietää !

Minun käsitykseni mukaan eivät naiset muuten  harrasta mitään  erikseen "sukkahousuilua" (... tai mitä nyt sillä sitten mahdoitkaan tarkoittaa )

Sukkahousujahan yksinkertaisesti  vain joko käytetään, tai sitten ei

Ja kyllä niitä nykyisin käyttävät monet miehetkin-halusit ,tai et.

Jos mies ne kerran  itse itselleen valiten,  omalla rahallaan kaupasta ostaa,ovat ne silloin hänen eikä kenenkään naisen vaate sinänsä.

Miltä sinusta itsestäsi muuten  tuntuisi jos joku mies tulisi tiirailemaan sinua vaateostoksillasi,tai puhumattakaan ,jos hän  määräisi mitä vaatteita saisit (hänen mielestään )omilla  rahoillasi ostaa ?

Minusta tuollaiset arvostelijat ja muiden pukeutumista (alusvaatteita myöten) sanelemaan pyrkivät tyypit ovat mielestäni  itse,  aika lailla: "hyi".  Tuo sanallinen tunneilmaisusi onkin nyt siis aika molemminpuolinen-tässä tapauksessa..eli "hyi nyt sitten  vaan "... sinullekin siellä.

Vierailija
257/342 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 01:02"]Pianonsoittoa vihaavat, mitenkäs muut instrumentit, esim kitara, viulu, huilu ym?

Vielä lisäksi, mikä siinä mättää?
[/quote]Se on ällöttävän naisellista. Usein ihan homomaisia liikkeitä.
[/quote]Niin ja kitara on ihanan miehekäs ;) t. edellinen
[/quote]Jaa, no mitähän meistä ajattelet, kun meillä mies soittaa pianoa ja minä kitaraa? Minä olen varmaan sitten maskuliininen ja mies feminiininen :D Ihan fiiliksen mukaan soittelemme, joskus klassista ja joskus raskasta rockia.

Vierailija
258/342 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:38"]Jaa, no mitähän meistä ajattelet, kun meillä mies soittaa pianoa ja minä kitaraa? Minä olen varmaan sitten maskuliininen ja mies feminiininen :D Ihan fiiliksen mukaan soittelemme, joskus klassista ja joskus raskasta rockia.

[/quote]

Sinänsä erikoista, että kun naisilla on tutkitusti keskimäärin parempi sormien motoriikka, niin sitten kuitenkin teillä mies soittaa haastavampaa instrumenttia.

Vierailija
259/342 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet saa harrastaa tämän miehen mielestä kaikkia kiinnostavia lajeja, oli se kitaransoitto tai bodaus. Ja ymmärrän ettei kaikki naiset tykkää kaikesta miehillä, aivan kuten mullekaan naisen lihaksikkuus tai joku hyvin miesten työnä pidetty harraste ei ole niin kiintoisaa tai toivottua.

Mutta miksi ketjussa on niin paljon sellaisia, jotka lokeroi? Nainen, se älykäs ja ajattelevainen sukupuoli...? :) Vaikken yleensä välitä esimerkiksi lihaksikkaasta naisesta, en silti voi sanoa hänestä ihmisenä tai luonteena yhtään mitään. Miksi täällä tehdään niin hirveän isoja oletuksia esim. muusikko- tai automiehistä? Suomesta ei koskaan tule kovin avarakatseista maata, jos äänessä ovat ketjun kaltaiset näkemykset ihmisistä.

Vierailija
260/342 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa harrastus mikä lähtee lapasesta. Seurustelin miehen kanssa kenelle salilla käymisestä ja kehonrakennuksesta tuli pakkomielle. Esitteli kroppaansa ja halusi aina kuulla miten "beefy" ja upea se on, lisää lisää ja vielä kerran lisää vain piti saada. "No en syö mitää hiton pullaa, treeni menee pilalle", "Hitto kato miten hyvältä mun kädet näyttää tässä kuvassa", "Mun kroppa on iha ok, pitäs saaha viel vähä massaa lisää". Oli siis seurustelun alussa ihan vaan fit ja fiksu, mutta muuttui sitten vuoden aikana niin etten enää tuntenut ihmistä kehen ihastuin... En niin fyysisesti kuin henkisestikään. Minkäänlainen peliriippuvuus ei kauheasti sytytä. Pleikkari, pc yms. pelien pelailu silloin tällöin ok, koska tykkään itsekin, mutta jos silmät kiiluen laskee minuutteja millon pääsee änäriä tai cs:ää taas mättämään nii voih.