Taidan vaihtaa poikaystävää...
Ja etsiä jonkun joka osaa keskustella asioista. Puhuin tänään hänelle työpaikkakiusaamisesta. Erästä tyttöä kiusataan työpaikassamme ja kerroin myös siitä, että olen itse tullut kiusatuksi koulussa ja haluaisin auttaa häntä. Poikakaverini katsoi ihmeissään ja alkoi esitellä pohkeessaan olevaa karvatonta kohtaa. Ei mitään kommenttia koskaan mihinkään mitä puhun. Kaikki taitaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Sinänsä harmi, koska poikaystäväni on mukava, uskollinen, reipas, avulias... Mutta keskustelukumppaniksi siitä ei ole. Pitäisikö tyytyä vai etsiä uusi?
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:38"]Sinänsä harmi, koska poikaystäväni on mukava, uskollinen, reipas, avulias... Mutta keskustelukumppaniksi siitä ei ole. Pitäisikö tyytyä vai etsiä uusi?
[/quote]
Mitäs jos uusi poikakaveri on hyvä keskustelija mutta sen sijaan ilkeä tai uskoton tai laiska tai hyväksikäyttäjä?
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 14:20"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 04:57"]Miksi olla ihmisen kanssa jonka kanssa ei voi keskustella? Mun mielestä tärkein kriteeri miehessä. [/quote] Mies höpötti kyllä alkuaikoina paljon mut ei enää. Siitä on tullut mörökölli vai onkohan sillä alkanu kuukautiset....
[/quote]
Ehkä on tullut joskus puhuneeksi sivu suunsa ja sinä olet käyttänyt väärin saamaasi luottamuksellista tietoa. Itse ainakin olen oppinut että naisväen kanssa ei kannata puhua aroista asioista, he kaivelee ne aina myöhemmin esille ja yrittävät loukata tai kiristää niillä.
Miksi miestä tulisi kiinnostaa jokajumalanikinen naisten kertoma juttu? Ja tässä tapauksessa tuntemattomasta ihmisestä? Olisikohan miehesi huomannut, että on kauhukseen saanut puheripulista kärsivän tyttöystävän?
Kannattaa varautua siihen, ettei sitä uutta noin vaan löydykään. Tai pahempaa, se paljastuukin tätä nykyistä urpommaksi.
Jos osaatte edes paristuhteen kipupisteistä keskustella, niin en kyllä lähtisi sinuna vaihtamaan. Ellei tuo ole tekosyy.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 23:29"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 23:01"]apua, ihan ku ois lukenu omasta jätkästä! toi on niiiin rasittavaa ku yrittää puhuu jostai vähänki syvällisemmästä asiasta nii sit toine just kommentoi keske kaike et ompas mulla iso finni tms. uskon et se johtuu oman kohal siit ettei se osaa käsitellä tunteita tai mitää syvällisempää, ahdistuu noist puheenaiheista ja sit vaihtaa aihet tollee. [/quote] Niinpä! Voi helkkari et se on ärsyttävää! Oon miettinyt että onkohan se älystä kiinni vai siitä että mun jutut on niin tylsiä. Ois kiva kun ois poikaystävä jonka kanssa vois jutella. ap
[/quote]Oletteko varmoja ettette ole aikoinaan lytänneet poikaystävänne vastauksia, ja sen jälkeen heitä ei enää haluta keskustella syvällisiä, kun ovat kuitenkin "väärässä".
Miksi olla ihmisen kanssa jonka kanssa ei voi keskustella? Mun mielestä tärkein kriteeri miehessä.
Hyvät neitokaiset! Hätä ei ole tämän näköinen. Kas tässä on poikakaveri jonka olkapäätä vasten voitte itkeä, purkaa syvimmät tuntonne sekä kaiken kukkuraksi saada selkähierontaa: puh. 040-7326667
pellolle vaan , myötätunnoton empaattisuuden puute on vika luonteessa
apua, ihan ku ois lukenu omasta jätkästä! toi on niiiin rasittavaa ku yrittää puhuu jostai vähänki syvällisemmästä asiasta nii sit toine just kommentoi keske kaike et ompas mulla iso finni tms. uskon et se johtuu oman kohal siit ettei se osaa käsitellä tunteita tai mitää syvällisempää, ahdistuu noist puheenaiheista ja sit vaihtaa aihet tollee.
Miten tuollaisia vajakkeja onnistaa ja minua ei :'(
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 23:09"]Miten tuollaisia vajakkeja onnistaa ja minua ei :'(
[/quote]
Noh noh. Etköhän sinäkin jonkun löydä :) nauti elämästä täysin rinnoin ihan yksiksesi ensin. Luulen että joku huomaa onnesi ja haluaa sen jakaa.
minä vaan ajattelin että haluaisit tietää vaimo kulta että ...
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 23:01"]apua, ihan ku ois lukenu omasta jätkästä! toi on niiiin rasittavaa ku yrittää puhuu jostai vähänki syvällisemmästä asiasta nii sit toine just kommentoi keske kaike et ompas mulla iso finni tms. uskon et se johtuu oman kohal siit ettei se osaa käsitellä tunteita tai mitää syvällisempää, ahdistuu noist puheenaiheista ja sit vaihtaa aihet tollee.
[/quote]
Niinpä! Voi helkkari et se on ärsyttävää! Oon miettinyt että onkohan se älystä kiinni vai siitä että mun jutut on niin tylsiä. Ois kiva kun ois poikaystävä jonka kanssa vois jutella.
ap
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 23:01"]apua, ihan ku ois lukenu omasta jätkästä! toi on niiiin rasittavaa ku yrittää puhuu jostai vähänki syvällisemmästä asiasta nii sit toine just kommentoi keske kaike et ompas mulla iso finni tms. uskon et se johtuu oman kohal siit ettei se osaa käsitellä tunteita tai mitää syvällisempää, ahdistuu noist puheenaiheista ja sit vaihtaa aihet tollee.
[/quote]
Niinpä! Voi helkkari et se on ärsyttävää! Oon miettinyt että onkohan se älystä kiinni vai siitä että mun jutut on niin tylsiä. Ois kiva kun ois poikaystävä jonka kanssa vois jutella.
ap
[/quote]
Sitä ei kiinnosta.
Kuulostaa koiralle :) vaihda jo ja ole onnellinen ♡
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 23:09"]Miten tuollaisia vajakkeja onnistaa ja minua ei :'(
[/quote]
Noh noh. Etköhän sinäkin jonkun löydä :) nauti elämästä täysin rinnoin ihan yksiksesi ensin. Luulen että joku huomaa onnesi ja haluaa sen jakaa.
[/quote]
Ei oikein onnistunut sun tsemppaus, kuulostaa enemmän vittuilulta "nauti elämästä täysin rinnoin ihan yksiksesi ensin"
Mulla just tollanen ukko. Onkohan vika tosiaan pääkopassa vai mikä tuommoisella mättää... Useimmat tuntemistani ihmisistä kyllä kykenevät juttelemaan aiheesta kuin aiheesta mutta tämä hyväkäs saattaa olla ihan hiljaa vaikka kysyn häneltä jotain... Mikä mättää??
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 04:57"]Miksi olla ihmisen kanssa jonka kanssa ei voi keskustella? Mun mielestä tärkein kriteeri miehessä.
[/quote]
Mies höpötti kyllä alkuaikoina paljon mut ei enää. Siitä on tullut mörökölli vai onkohan sillä alkanu kuukautiset....