Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun on vain tunne että mies pettää..

Vierailija
26.02.2015 |

Taustatietoja: Olemme olleet yhdessä kaksi vuotta. Mies oli alkuun hyvin rakastava ja viestejä tuli päivittäin. Parin viime kuun aikana on viestit hiljentyneet. Elämme etäsuhteessa, välillämme on 50 km, mutta töiden takia näemme ehkä kerran viikossa. Minulla on kaksi lasta, miehellä ei yhtään.

Parin viime kerran aikana kun mies on käynyt luonani, hän on viestitellyt ahkerasti. Olemme fb-kavereita joten tiedän että viestittelee jonkun naisen kanssa. Messengerissä on naisen profiilikuva ja vaikka en ole tutkinutkaan miehen puhelinta, olen nähnyt kuinka nainen laittaa viestiä fb.ssä.

Mitään siis kummempaa ei ole tapahtunut, sulatan kyllä miehen naispuoleiset ystävät, mutta mielenkiinto jonka miehen pitäisi osoittaa minua kohden, meneekin tälle tytölle. Olen havainnut jotain loitontumista. 

Minulla ei ole mitään todisteita, on vain tunne. Tunne että jokin ei ole oikein ja jotain salataan minulta. Se ei ole kiva tunne. Kysynkin siis teiltä joilla on kokemusta, onko tunne osunut oikeaan vai onko joskus naisen vaisto väärässä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/13 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisen vaistoon kannattaa luottaa! En ole kyllä kuullut yhdestäkään jutusta, joissa naisen vaisto olisi pettänyt. Vaikkei nyt välttämättä ole toista naista, niin jotain on kumminkin pielessä. Suhteennekin on vielä suhteellisen tuore ja etäsuhde, joten kyllä tuossa tilanteessa pitäisi olla vähän erilaiset fiilikset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo nyt aika selvää, että mielenkiinto on toisaalla, jos pitää viestitellä naisille, vaikka vietätte noinkin harvoin yhdessä aikaa.

Vierailija
4/13 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies pitää tällaisessa tilanteessa vielä yhteyttä ap? Varallako jos ei uuden kanssa onnistukaan?

Vierailija
5/13 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ottaako yhteyttä jos et sinä ota. Mulla on kans semmonen tunne mun miesystävän kanssa. Ei ole näyttöä toisesta naisesta mutta viesteilyt jääneet vähemmälle ja livenä on tosi vaikea puhua. Tänään kävin hänen luonaan mutta vastaanotto oli niin väkinäinen että päätin olla laittamatta minkäänlaista viestiä hänelle. Ottakoon yhteyttä jos tulee ikävä.

Vierailija
6/13 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä suoraan ja kertoa epäilyistäsi. Ja kerro, että haluat hänen pitävän enemmän yhteyttä sinuun eikä toiseen naiseen. Kyllä ihmisestä näkee, jos valehtelee tai saattaa ollakin, että mies kertoo totuuden miksi näin on. Otatko itse yhteyttä mieheen vai odotatko vain hänen yhteydenottoa? Sekin alkaa tympiä, jos toinen vaan olettaa...

Vierailija
7/13 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä naisen vaisto on oikeassa.

Vierailija
8/13 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset selvittäisi asiaa katsomalla tarot-korteista. On vähintään yhtä varma totuudenlähde kuin "naisenvaisto", mitä ihmettä se sitten ikinä käytännössä onkaan.

Vierailija
9/13 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on vaisto ollut oikeassa...valitettavasti :/

Vierailija
10/13 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhteessa ei puhuta, se on ihan turha suhde.

Vierailija
11/13 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaistosi on oikeassa. Mies on kyllästynyt seuraasi ja hakee uusia virikkeitä muualta. Tsemppaa nyt ja tee jotain repäisevää.

Vierailija
12/13 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku. Miten olet saanut selville että vaistosi on oikeassa, vastaaja 2?

Olen pari viimeistä kuukautta epäillyt kunnolla. Viestit on hiljentyneet, joskus mies jopa vaikuttaa kyllästyneeltä kun puhumme Skypessa. Hän ei enää suunnittele esim yhteisiä matkoja tai edes tulemista luokseni. Mitään repäisevää minulta ei kyllä irtoa, ehkä korkeintaan kiitos ja näkemiin. 

Ap

Vierailija
13/13 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette puhu, se turha suhde. Kylmä ja etäinen. Molemmat voivat huonosti sellaisessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi