Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poppakonsteja vyötärön kaventamiseen kaivataan!

Vierailija
30.11.2021 |

Toimiiko pilates tai voimavanne? Laihduttamista ei tarvitse ehdottaa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään kokemuksia noista liiveistä? Vaikuttavat ainakin hyviltä ja jos jaksaa pitää paljon vyötärö tulee esiin. Kauhean pitkä liite... sorry

https://www.lightinthebox.com/fi/p/corset-kanssa-puuvilla-polyesteri-ve…

En kyllä tilaisi tuollaisesta kaupasta yhtikäs mitään. Jo nopealla vilkaisulla näkee aika monta varoitusmerkkiä.

Vierailija
22/34 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet täysin rasvaton ja täyttä lihasta, mutta suora vartalotyyppi, niin et tietenkään saa millään poppakonstilla itsellesi kapeaa vyötäröä. Mutta vaatteilla voit ihan helposti luoda itsellesi vyötärön illuusion, jolloin kukaan ei ikinä arvaisi, että vyötärösi ei ole kapea vaatteiden alla. Netissä on paljon vinkkejä siihen. Tietenkään vartalosi ei tule näyttämään Sophia Lorenilta, mutta kumminkin kapeammalta keskeltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omena tai tasapaksu vartalotyyppi, ei sitä saa tiimalasiksi.

Uskon, että on mahdollista saada ainakin linjakkaamman näköiseksi. Vartalotyyppi on suora.

Ap

Korsetilla saadaan kenelle tahansa kiristetyksi edes jotain vyötärön tapaista. Kannattaa teettää korsetti omien mittojen mukaan. Siitä on iloa vuosikausiksi, jos vyötärö on itsellesi tärkeä.

Itelle ei saanut edes korsetilla, kun nuorena alipainoisena sinnikkäästi koitin. Ihan hirveän leveät suoliluut ja tosi korkealla. Ne ei liiku korsetilla mihinkään.

-sivusta

Minkä verran jää "tilaa" vyötärölle? Ts. Kuinka lähellä lantiota on kylkiluut?

Varmaan sentti. Kun kädellä koittaa niin tuntuu että kylkiluut on niiden leveiden lantioluiden sisäpuolella.  Mutta ei kai ne voi olla. Eli ne on varmaan just ja just niiden yläpuolella. Liekö selittyy skolioosilla, joka mulla on.

Vierailija
24/34 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitini on ainakin sitä mieltä, että vyötäröllä kannattaa pitää jotain vyötä tms. vähän kiristävää. Hän oli hoikka nuorena aikuisena, mutta kun osti housut, jotka olivat vähän löysät vyötäröltä, maha "löystyi". Itse pidin joskus sellaista patellavyötä (?) mitä oli 80-luvulla ja se kiristää juuri sopivasti vähän, ei tunnu ahdistavalta. Voithan kokeilla jotain sellaista.

Tää on kyllä hassuinta mitä oon hetkeen lukenut :D Ihmisillä on välillä niin kummallisia uskomuksia.

Älä nyt, mikä tuossa oli epäuskottavaa? Äiti osti housut, jotka oli vyötäröltä löysät ja heti maha löystyi. Voi tapahtua kelle vaan.

..... :D

Vierailija
25/34 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä radikaali keino on maailmalla tyrmätty syrjivänä, rasistisena ja ableistisena, mutta ehdotan silti: kuluta enemmän kuin syöt.

Vierailija
26/34 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma, eli keskivartalo on kovin lyhyt. Kylkiluut tulee hyvin alas ja sitten siinä on heti lantion luut vastassa. Siihen ei oikein vyötärö muodostu. Mulla on vielä tosi kapea lantio.

Mikä hiukan auttaa, on kylkilihasten treenaaminen. Eli kylkilankkua tai sitten kylkiasennossa nousuja (en osaa selittää, mutta makaa kyljelläsi ja nosta vartalo olkavarren varaan). Voi tehdä myös perinteisiä kyljen venytyksiä. Mulla ne on auttaneet jonkun verran, mutta selkeää tiimalasia ei tästä vartalosta saa.

Vierailija
27/34 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä omenavartaloinen olen saanut kavennettua vyötäröä jättämällä melkein kokonaan viljat, sokerit ja muut ylimääräiset hiilarit pois. Lisäksi vatsalihastreeniä, vacuum-liike on erinomainen.

Vierailija
28/34 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitini on ainakin sitä mieltä, että vyötäröllä kannattaa pitää jotain vyötä tms. vähän kiristävää. Hän oli hoikka nuorena aikuisena, mutta kun osti housut, jotka olivat vähän löysät vyötäröltä, maha "löystyi". Itse pidin joskus sellaista patellavyötä (?) mitä oli 80-luvulla ja se kiristää juuri sopivasti vähän, ei tunnu ahdistavalta. Voithan kokeilla jotain sellaista.

Tää on kyllä hassuinta mitä oon hetkeen lukenut :D Ihmisillä on välillä niin kummallisia uskomuksia.

Minä taas ajattelen, että vyö voi luoda sellaisen lievästi kiristävän tunteen, jonka avulla esim. istuu suoremmin ja pitää ryhtinsä paremmin. Tosi löysissä vaatteissa ei jännitä kehoaan samalla tavalla ja helpommin antaa vatsalihastenkin lössähtää. 

Vierailija
29/34 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä radikaali keino on maailmalla tyrmätty syrjivänä, rasistisena ja ableistisena, mutta ehdotan silti: kuluta enemmän kuin syöt.

Kahteen kertaan jo sanottu, että laihduttamista ei tarvitse ehdottaa..

Ap

Vierailija
30/34 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt, mikä tuossa oli epäuskottavaa? Äiti osti housut, jotka oli vyötäröltä löysät ja heti maha löystyi. Voi tapahtua kelle vaan.

..... :D

No mulle kävi just sama! Jo kolmannet housut menossa. Voi myös olla että johtuu koronarokotteesta, selvä ajallinen yhteys!

Vierailija
31/34 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoitteena 70 cm -> 65 cm tai vähemmän.

Ap

Vierailija
32/34 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntopyöräily toimii tehokkaasti koko keholle kaventavana välineenä. Niitä nyt saa ihan suhteellisen halvallakin.

Vierailija
33/34 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kokemusta siitä voimavanteesta? Vai saako sillä aikaan vaan mustelmia?

Ap

Vierailija
34/34 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavoitteena 70 cm -> 65 cm tai vähemmän.

Ap

Minä en fysiikan lakien puitteissa ymmärrä, mitä kudosta sinä aiot sieltä vyötäröltä poistaa, jos ei rasvaa. Jos sinulla ei ole yhtään ihonalaisrasvaa, vaan teräksinen keskivartalo jo valmiiksi, niin miten siirrät niitä lihaksia niin, että ympärys pienenee 15 cm? Ja minne se tarvittava määrä volyymia kudoksista oikein siirtyy, jos kerran mitään ei poistu vyötäröltä (rasvaa)? Ylös- ja alaspäin vyötäröltä tietenkin, mutta miten saat ne lihakset ja sisäelimet pysymään tuollaisessa kuristetussa tilanteessa pysyvästi?

Vai onko tarkoitus saada siirtymään ihonalaisrasvaa vyötäröltä muualle kroppaan (lantiolle ja rintoihin)? Sitä on moni yrittänyt, mutta helpommin sanottu kuin tehty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä