Miten lääkäri poistaa syylän?
Sormessani on ollut kohta 7 vuotta häiritsevässä paikassa syylä. Olen kokeillut kotijäädytystä sekä apteekkarin itse sekoittamaa salvaa, ei ole toiminut. Pakko varmaankin viedä lääkärin poistettavaksi. Miten se tapahtuu? Jääkö kipäksi pitkäksi aikaa?
Kommentit (9)
On poistettu veitsellä, mutta hyvin pieni jälki jäi.
Kokeili teepuuöljyä... Se tehosi ainakin itselläni :)
Lääkärillä on paremmat jäädytysvälineet. Mulla ei ollut sormessa, mutta syylän poisto sattui ja oli pitkään kipeä.
ne voi poistaa tupakalla polttamalla tai kuumalla raudalla , nousee kipukynnys samalla
kannattaa jäädyttää monta kertaa sillä wartnerilla ja pitää niin kauan sitä kylmäosaa siinä kun se on kylmä . kaverini sai syylät pois kun pisti pumpulia siihen wartnerin päähän mihin pitäs se vaahtomuoviosa laittaa, hän korvas sen pumpulitupolla pienellä ja sen jälkeen jäädytti ,piti useemman minuutin , meni puol purkkia sitä wartneria mutta syylä lähti ei se kerran kahden jäädytyksellä lähde pitää joku 5-6 jäädytystä putkeen tehdä
35%:n vetyperoksidi poistaa ne, ja ilman arpia. Tuskaa voi olla muutaman tunnin, mutta yllättäen mitään jälkiä ei syylästä jää, se vain häviää lopulta.
Mulla jäädytettiin eikä sen koommin ole ollut syyliä.
Puraisemalla.