Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Leffa jonka jätit elokovateatterissa kesken

Vierailija
26.02.2015 |

Suomalainen Reino Nordinin leffa "game over" lähdin kesken leffasta.

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:58"]

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:52"]

Ainoa elokuva josta olen lähtenyt kesken pois oli Jaques Tatin Riemuloma Rivieralla. Olin n. 13 v. Ei ihan iskenyt.

[/quote]Voi ei,mun lemppari:)) Lapset pitää kanssa Tatin elokuvista, ollaan vissiin outoja:D

[/quote]

Hauska kuulla, ehkä yritän joskus uudelleen :)

Vierailija
62/95 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:51"]

Mielensäpahoittaja. Niin ennalta-arvattavaa ja osoittelevaa huumoria. Ei vaan jaksanut.

[/quote]

Pahoitit siis mielesi Mielensäpahoittaja-elokuvasta. Tuliko liikaa oma persoona mieleen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 23:02"]

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:52"]

Ainoa elokuva josta olen lähtenyt kesken pois oli Jaques Tatin Riemuloma Rivieralla. Olin n. 13 v. Ei ihan iskenyt.

[/quote]Voi ei,mun lemppari:)) Lapset pitää kanssa Tatin elokuvista, ollaan vissiin outoja:D

[/quote]

Hauska kuulla, ehkä yritän joskus uudelleen :)

[/q  Kiva:D Kokeile  Enoni on toista maata. Mun mielestä niin ihana:D

Vierailija
64/95 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:58"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:51"]Mielensäpahoittaja. Niin ennalta-arvattavaa ja osoittelevaa huumoria. Ei vaan jaksanut.
[/quote]

Oi että, mun mielestä se oli just mahtava ja tosi hauska leffa!
[/quote]

Jaa, no sepä kiva. Mulle ei ihan joka vitsiä tarvitse rautalangasta vääntää.
[/quote]

Ihmisten huumorintajuttomuus hämmästyttää mua välillä!
[/quote]

olen sivustakatsoja, mutta ihmisillä tosiaan on yksilölliset huumorintajut jos et tiennyt?

Vierailija
65/95 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:15"]

Breaking the waves. Niin naisvihamielinen ja ahdistava että yhtäkkiä pomppasin ylös ja lähdin kävelemään. Lars von Trirerin elokuvia olen nähnyt useita ja ne ovat samaa sarjaa kutakuinkin kaikki. Oksettavan naisvihamielisiä.

[/quote]

Lars von Trier on siis lassukka?

Minusta hän on tämän hetken parhaimpia ohjaajia ja en ole nähnyt vielä yhtään pettymystä häneltä. Mutta menee ehkä vähän yli hilseen tyhmemmillä, myönnetään...

Vierailija
66/95 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

American Hustle melkein sai poistumaan kesken kaiken, en vaan kehdannut lähteä :D

Vierailija
67/95 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

City of angels. Kamalan tylsä ja se pääroolin mies, kuka nyt olikaan, tökki pahasti.

Vierailija
68/95 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 23:09"]

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:58"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:51"]Mielensäpahoittaja. Niin ennalta-arvattavaa ja osoittelevaa huumoria. Ei vaan jaksanut. [/quote] Oi että, mun mielestä se oli just mahtava ja tosi hauska leffa! [/quote] Jaa, no sepä kiva. Mulle ei ihan joka vitsiä tarvitse rautalangasta vääntää. [/quote] Ihmisten huumorintajuttomuus hämmästyttää mua välillä! [/quote] olen sivustakatsoja, mutta ihmisillä tosiaan on yksilölliset huumorintajut jos et tiennyt?

[/quote]

Ja joillain ihmisillä ei sellaista ole ollenkaan...

Vierailija
69/95 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Calikula, onhan tästä jo aikaa, 80-luvulla. Rillit jäi kotiin enkä nähnyt edes kovin hyvin mutta se mitä näin on surkeaa sontaa. Lisäksi olin likomärkä, ulkona satoi.

Vierailija
70/95 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matrix. Katsojaa aliarvioivaa kuraa, hyi.

Vierailija
71/95 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sex tape. Yhtäkkiä maha turpos, tuli hirveän huono olo ja kipitin vessaan. Ehdin koppiin mutten kerennyt tähdätä pönttöön ja oksensin kengilleni... Siistin itseäni vessassa ja tekstasin poikaystävän mukaan ja lähdettiin kotiin. Harmi, leffa oli vaikuttanut hyvältä. Hävetti aika kohtalaisesti myös.

Vierailija
72/95 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luc Bessonin Suuri sininen. Tylsä!

Monia pitkäveteisiä elokuvia olen muuten katsonut, en tiedä, mikä tuossa juuri tökki.

Vierailija
73/95 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuninkaan puhe.

[/quote]

Mun mielestä King's speech on aivan mahtava leffa! Mikä siitä tekee niin huonon, että lähdit kesken näytöksen pois?

Vierailija
74/95 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:15"]

Breaking the waves. Niin naisvihamielinen ja ahdistava että yhtäkkiä pomppasin ylös ja lähdin kävelemään. Lars von Trirerin elokuvia olen nähnyt useita ja ne ovat samaa sarjaa kutakuinkin kaikki. Oksettavan naisvihamielisiä.

[/quote]

Lars von Trier on siis lassukka?

Minusta hän on tämän hetken parhaimpia ohjaajia ja en ole nähnyt vielä yhtään pettymystä häneltä. Mutta menee ehkä vähän yli hilseen tyhmemmillä, myönnetään...
[/quote]

sama täällä yksi aikamme parhaimpia ohjaajia kiistämättä. Ja kyllähän ne on pintapuolisesti vilkaisemalla varmaan ehkä hieman "naisviha"-elokuvia mutta Trier puhuu taiteessaan pintaa syvemmältä ja vaatii katsojaltaan paljon. Itse en koskaan ole pettynyt hänen kuviinsa ja minusta ne kertovat paljon ja monella tasolla nykyajasta ihmisistä ja yhteiskunnasta.

Vierailija
75/95 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en olisi Avatarta katsoessa istunut salin keskellä olisin takuulla lähtenyt, mutta se johtui siitä, että ekan puolen tunnin jälkeen oli jo armoton pissihätä ja tuo elokuva kestää yli kolme tuntia ! Hyvä kun uskalsin tai pystyin penkistä ylös nousta leffan lopulta päättyessä. Ei mikään leffanautionto, mutta ei elokuvassa mitään vikaa ollut. Tulipa kehitettyä seurapiirirakkoa. Ei kuitenkaan toista kertaa kiitos.

Vierailija
76/95 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:11"]

Pearl harbor. Mitä paskaa!! Tai oikeastaan en edes ehtinyt kävellä ulos kun nukahdin kesken. Ja en ole edes mikään hyvä nukkuja:)

[/quote]

Hahaa, täällä toinen joka on nukahtanut kesken Pearl Harborin!!! :D Ainoa leffa, jonka aikana on noin käynyt. Kesken en ole jättänyt yhtäkään.

Vierailija
77/95 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasolinin Sodoman 120 päivää. En lähtenyt, mutta pidin kättä silmien edessä 50% leffon kestosta. Olisi kyllä kannattanut lähteä, koska takarivissä jotkut runkkasivat. Istuin lamaantuneena kaverin kanssa ja sitten oltiin ihan traumatisoituneita katsomiskokemuksen jälkeen ja juostiin suurin piirtein miehiä pakoon (olimme parikymppisiä). 

Toisena kertana, kun olisi pitänyt lähteä, olin kehitysvammaisen nuoren naisen kanssa katsomassa Rölli-elokuvaa. 1) hän ahmi aivan liikaa karkkia ja oksensi eturivissä lattian täyteen, 2) hän nukkui suuren osan leffasta. Hän oli 20, itse 33. Eli kokemus ei antanut minulle muuta kuin pienen pienen palkan. Pyysin nolostuneena vahtimestaria siivoojksi. 

Vierailija
78/95 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 23:34"]

Pasolinin Sodoman 120 päivää. En lähtenyt, mutta pidin kättä silmien edessä 50% leffon kestosta. Olisi kyllä kannattanut lähteä, koska takarivissä jotkut runkkasivat. Istuin lamaantuneena kaverin kanssa ja sitten oltiin ihan traumatisoituneita katsomiskokemuksen jälkeen ja juostiin suurin piirtein miehiä pakoon (olimme parikymppisiä). 

Toisena kertana, kun olisi pitänyt lähteä, olin kehitysvammaisen nuoren naisen kanssa katsomassa Rölli-elokuvaa. 1) hän ahmi aivan liikaa karkkia ja oksensi eturivissä lattian täyteen, 2) hän nukkui suuren osan leffasta. Hän oli 20, itse 33. Eli kokemus ei antanut minulle muuta kuin pienen pienen palkan. Pyysin nolostuneena vahtimestaria siivoojksi. 

[/quote]Hittto, reps:DD

Vierailija
79/95 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 Shades of Grey. Sanat ei riitä. Elokuva, jossa kaikki on pielessä. Ja näitäkö on tulossa pari lisää??

Vierailija
80/95 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 23:37"]50 Shades of Grey. Sanat ei riitä. Elokuva, jossa kaikki on pielessä. Ja näitäkö on tulossa pari lisää??
[/quote]

Laitoit rahaa lippuun! NAURAN! Kuin tyhmä voi olla?