Leffa jonka jätit elokovateatterissa kesken
Suomalainen Reino Nordinin leffa "game over" lähdin kesken leffasta.
Kommentit (95)
Breaking the waves. Niin naisvihamielinen ja ahdistava että yhtäkkiä pomppasin ylös ja lähdin kävelemään. Lars von Trirerin elokuvia olen nähnyt useita ja ne ovat samaa sarjaa kutakuinkin kaikki. Oksettavan naisvihamielisiä.
Mortdecain näytöksestä teki mieli lähteä, mutten kehdannut. Myötähävettävän huono leffa.
En edes muista leffan nimeä. Joku surkea suomalainen nuorten miesten naisten etsinnästä kertova pätkä.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:00"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:58"]
En oo tainnut koskaan lähtee kesken leffan, mutta romeon ja julian kohdalla teki mieli tehdä poikkeus.
[/quote]
Tarkoitatko tätä missä oli maailman surkein näyttelijä nimeltä Leonardo? Se oli tosiaan luokattoman huono. En myöskään ymmärrä Moulin Rougen suosiota.
[/quote]
Tarkoitan tätä http://www.imdb.com/title/tt0117509/
En ole koskaan lähtenyt pois, edes vessaan. Käyn todella usein elokuvissa ja olen päättänyt, että jos joskus tulee mielettömän huono elokuva, niin voin lähteä häpeilemättä pois. Vielä ei ole näin käynyt.
Nukahtanut olen, kuten muutkin mainitsivat. Pari kertaa kun olen mennyt elokuviin suoraan töistä, eikä leffa ole ollut kauhean mielenkiintoinen. Ensimmäisenä tulee mieleen Ruohonjuuritasolla sekä Viiru ja Pesonen.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:04"]Black out. Tuli kauhea paskahätä, oli pakko lähteä.
[/quote]
Tätä aina pelkään elokuviin mennessä! :D
Moulin Rouge, Citizen Kane
Olisin odottanut, että "Moulin Rouge" sisältää erotiikkaa. Oli vain kiljumista.
Firma, missä Tom Cruise pääosassa. Booriiing! Tästä on tosin jo kauan, yleensä katson elokuvissa loppuun asti vaikka väkisin ;)
Iron sky, iski hirveä vessahätä viimeisen 15 minuutin kohdalla ja oli pakko lähteä pois etten olisi laskenut alleni. En sitten viitsinyt mennä en takaisin ja jäi loppuratkaisu näkemättä.
Bruno (saksalaisella uulla). Hyi. Oudon huumorini takia pidin ali g elokuvista ym, mutta tämä meni NIIN YLI. pillua tissiä nussimista jeejee
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:15"]Breaking the waves. Niin naisvihamielinen ja ahdistava että yhtäkkiä pomppasin ylös ja lähdin kävelemään. Lars von Trirerin elokuvia olen nähnyt useita ja ne ovat samaa sarjaa kutakuinkin kaikki. Oksettavan naisvihamielisiä.
[/quote]
Huoh. Hyvä ettet katso kun et mitään ymmärrä.
Olin joskus opiskeluvuosina erään elokuvakerhon jäsen. Kerran viikossa oli näytös, yleensä joitain vanhoja klassikoita tai muuten harvoin tarjolla olevia herkkuja elokuvataiteen ummehtuneista arkistoista. Yhden kerran tosin meni jo vähän liian pitkälle, kun ennen varsinaista leffaa katsottiin "lyhytelokuva", joka oli ilmeisesti jonkinsortin taideproduktio, mustavalkoisia viivoja meni sikinsokin ja taustalta kuului jotain mölinää..tuntui kestävän ikuisuuden, meni IHAN yli ja sit varsinaiseen leffaan joka oli jokin kolme ja puolituntinen bosniaherzegovinalainen mykkäelokuva vuodelta kirves ja miekka, aiheena ilmeisesti lanttujen ja nauriiden viljely ja peiliin tuijotteleminen..lähin pois kun en kestänyt enää sitä pskaa.
Ainoa elokuva josta olen lähtenyt kesken pois oli Jaques Tatin Riemuloma Rivieralla. Olin n. 13 v. Ei ihan iskenyt.
Ainakin Suuri Pamaus. Nukkunut olen useammassakin, nuorempana olin elokuvakerhossa eivätkä kaikki natsanneet.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:15"]Breaking the waves. Niin naisvihamielinen ja ahdistava että yhtäkkiä pomppasin ylös ja lähdin kävelemään. Lars von Trirerin elokuvia olen nähnyt useita ja ne ovat samaa sarjaa kutakuinkin kaikki. Oksettavan naisvihamielisiä.
[/quote]
Huoh. Hyvä ettet katso kun et mitään ymmärrä.
[/quote]
Selitä ihmeessä fiksumpana!
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:52"]
Ainoa elokuva josta olen lähtenyt kesken pois oli Jaques Tatin Riemuloma Rivieralla. Olin n. 13 v. Ei ihan iskenyt.
[/quote]Voi ei,mun lemppari:)) Lapset pitää kanssa Tatin elokuvista, ollaan vissiin outoja:D
50 Shades of gray. Kuolettavan tylsä. Kaverin kanssa aikamme katottiin ja sit päätettiin että mennään ennemmin kaljalle.
Good Will Hunting (nukahdin) ja Vanilla Sky (kaveri sai kesken leffan migreenin ja alkoi oksentaa)