Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Leffa jonka jätit elokovateatterissa kesken

Vierailija
26.02.2015 |

Suomalainen Reino Nordinin leffa "game over" lähdin kesken leffasta.

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähellä oli Van Dammen jossain leffassa ysärillä, olisko ollut joku Street Fighter. Eka ja ainoa leffan jonka olen tajunnut olevan toivoton paska jo alkutekstien aikana.

Vierailija
2/95 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sveitsissä tulee aina kesken leffaa tauko. Siis valot päälle ja n.10 min vessatauko. Ärsyttää sellasissa leffoissa jotka ei sitä keston puolesta tarvitse, esim. joku puolentoista tunnin Ice Age. Mutta olisihan tuo kätevä Suomessakin esim Sormusten Herrojen kohdalla :D En tiedä pidetäänkö Sveitsissä kaks taukoa mammuttipituisten kohdalla :D Onko kukaan törmänny tähän käytäntöön muissa maissa? Se täytyy tietysti muistaa tarkistaa leffaa valitessa / leffaan mennessä, ettei mee vahingossa dubattuun ;)
En oo koskaan lähteny leffasta kesken eikä oo tehny mieli. Tunnen oman leffamakuni ;) Ramppaatteko te siellä joka viikko, vai ette ota mitään selvää leffasta jota ootte menossa kattomaan? Rakkokin on kestänyt jopa Sormusten herrat suunnittelulla, vessassa käymisellä juuri ennen leffaa (tää on ainakin mulla vakio) ja hyvällä rakolla. En muistaakseni oo koskaan käyny vessassa kesken leffan. Kotisohvalla oon ihan pari jättäny kesken. Nekin oon saattanu katsoa seuraavana päivänä / myöhemmin loppuun toisessa mielentilassa.
Ai niin! Tree Of Life oli outo ja tylsä kattoa, mutta kyllä siinäkin joku idea oli ku loppuun asti kärsi. Avaruusseikkailu 2001 oli liian outo teinille, joka olis halunnu sivistää itseään. :D Ehkä vois aikuisena yrittää uudestaan. Nämä molemmat kotisohvalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tree of Life oli kyllä puhdasta paskaa. Reilun tunnin jaksoin ennen kuin tajusin, ettei olla edes puolessa välissä.

Vierailija
4/95 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

82:lle, kun katsoin Titanicin elokuvissa vuonna 97 (pieni etelä-pohjalainen kunta), niin siellä oli elokuva jaettu kahteen osaan, oli siis väliaika. Se on ainut kerta kun olen Suomessa tuohon törmännyt. Ulkomailla en ole koskaan elokuvissa ollutkaan.

Vierailija
5/95 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainakengissä tms. Jossa Cameron Diaz ja joku tosi tylsä naisnäyttelijä. Toinen oli joku haamuja menneisyydestä tms romantiikkakomedia pätkä. Molemmat huonoja jenkki leffoja

Vierailija
6/95 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen niin pihi, etten periaatteestakaan jättäisi elokuvaa kesken, koska olen siitä kerta jo maksanut.

Vierailija
7/95 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:59"]

Aikanaan meinasin lähteä kesken Matrixin, mutta kun mies piti leffasta, päädyin kesken poistumisen sijaan ottaa pikku torkut (juu-u, mua ei melukaan häiritse).
[/quote]

Mä en oo lähteny ikinä pois teatterista, mutta oon nukkunu viirussa ja pesosessa sekä levottomat kolmosessa, ainakin. ;)

Vierailija
8/95 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beautiful Creatures -noitaleffa (Jeremy Irons, Emma Thompson jne). Tunnin sinnittelin, sitten en enää kestänyt.

Mystic Riverin esityksestä lähti porukkaa. Ainoa kerta, kun minun käynneilläni on lähtenyt.

Vierailija
9/95 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:15"]

Breaking the waves. Niin naisvihamielinen ja ahdistava että yhtäkkiä pomppasin ylös ja lähdin kävelemään. Lars von Trirerin elokuvia olen nähnyt useita ja ne ovat samaa sarjaa kutakuinkin kaikki. Oksettavan naisvihamielisiä.

[/quote]

Rakastan Lars von Trirerin elokuvia just siksi!

Vierailija
10/95 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mission Impossible 2. Aluksi suututti katsojien aliarvioiminen mutta sitten alkoi jo naurattaa. Keräsin kamppeeni ja lähdin.

Vierailija
11/95 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

The place beyond the pine treessä oli lähellä etten lähtenyt, tuntui ettei se lopu koskaan ja alkoi tulla jo levoton olo. Samoin 127 tuntia, raaka ja aika pitkäveteinen vaikka mielenkiintoinen tarina onkin. Yksi mikä vitutti katsoa oli se tedin tekijöiden uusi leffa missä ne jahtasi niitä ipadeja tms, niin huonoa huumoria.

Ja sinä joka "tunnet oman leffamakusi ;)" ,viesti 82, tilaat varmaan ravintolassakin aina saman annoksen. ;) ;) ;)

Vierailija
12/95 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 23:01"]50 Shades of gray. Kuolettavan tylsä. Kaverin kanssa aikamme katottiin ja sit päätettiin että mennään ennemmin kaljalle.
[/quote]

Kaveri pyysi mukaan katsomaan mutta sanoin että koska arvostelut ovat olleet aivan surkeat en todellakaan tuhlaa rahojani siihen. Sieltä tulee esimerkiksi 4 Oscarin voittaja, The Imitation Game. Siihen voisi sijoittaa, laatu on taattu.

Vierailija
13/95 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan lähtenyt elokuvateatterista elokuvan takia kesken, mutta ammoin 90-luvulla olimme kaveriporukalla katsomassa "viimeinen mohokaani" elokuvaa ja jouduin poistumaan kesken skalpeeraus kohtauksen. Poistumiseni syy oli etten ollut ehtiny syödä kunnolla ja sitten yllätti todella huono olo. Meinasin siis oksentaa. Muistan vieläkin kuinka hävetti. Ajattelin että kaikki luulevat minun poistuneen koska en voinut katsoa "raakaa" elokuvaa. Sittemmin olen kyllä kyseisen leffan nähnyt, montakin kertaa.

Vierailija
14/95 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse poistunut elokuvateatterista mutta tämä tuli mieleen vuosien takaa. Menin katsomaan Brokeback Mountainia yksikseni. Sali oli aika tyhjä, mutta takarivin tuntumaan tuli 5-6 miehen porukka istumaan. Kun trailerit olivat päättyneet ja itse elokuva starttasi, alkoivat miehet nauramaan takana kovaan ääneen ja poistuivat lähes saman tien salista. 

Myöhemmin samana vuonna aloin tapailla yhtä miestä. Yksien treffien aikana kävikin ilmi, että juuri tämä mies oli ollut siinä seurueessa, joka oli lähtenyt salista nauraen ulos. Jätkille oli käynyt vanhanaikaiset ja he olivat menneet kaupunkimme kahdesta elokuvateatterista siihen väärään. En enää muista, miten tuollainen sekaannus oli mahdollinen (he olivat kuitenkin ostaneet liput siihen leffaan, ilmeisesti vain aikataulun perusteella ja sanoneet että klo se ja se näytökseen liput tai jotain). Ja kaikista mahdollisista elokuvista jätkät olivat sitten päätyneet juuri Brokeback Mountainin näytökseen..

Vierailija
15/95 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 09:17"]En ole koskaan lähtenyt elokuvateatterista elokuvan takia kesken, mutta ammoin 90-luvulla olimme kaveriporukalla katsomassa "viimeinen mohokaani" elokuvaa ja jouduin poistumaan kesken skalpeeraus kohtauksen. Poistumiseni syy oli etten ollut ehtiny syödä kunnolla ja sitten yllätti todella huono olo. Meinasin siis oksentaa. Muistan vieläkin kuinka hävetti. Ajattelin että kaikki luulevat minun poistuneen koska en voinut katsoa "raakaa" elokuvaa. Sittemmin olen kyllä kyseisen leffan nähnyt, montakin kertaa.

[/quote]
Siis perskuleen puhelin, tietysti viimeinen mohikaani. :DDD mohokaani...

Vierailija
16/95 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melancholia. Se Lars Von Trierin leffa siis. Katsoin kymmenisen minuuttia ja tuli aivan sairaan huono ja pyörryttävä olo. Oli pakko paeta teatterista. Henkilökuntaan kuuluva mies juoksi perään ja sanoi, että muutama muu on lähtenyt samasta syystä, tarjosi rahoja takaisin. Itelläni on migreeni, johtuisikohan siitä jotenkin. Kamera ainakin heilui hitosti.

Vierailija
17/95 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jättänyt mitään kesken.

Vierailija
18/95 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylpeys ja Ennakkoluulo. Oli silloin teinitytöille aaaivan liian tylsä ja lähdettiin leffasta pois. 

Vierailija
19/95 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt leffateatterissa vain kerran, taisi olla vuosi -88, eikä voinut lähteä kun oli koulun reissu.

Vierailija
20/95 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Batman begins. Oli ihan sairaan tylsä.