Illan a-studiossa hyvä opetus
Eilisen (ma 29.11.) a-studio kannattaaa katsoa, siellä mm rokottamaton katuu tekojaan teholla ja kiittää nöyrästi hoitohenkilökuntaa.
Kommentit (10)
Ehkä olisi kannattanut tutkia potilaan taustat ennen kuin juttu julkaistiin.
Mun mummo on hoivakodissa ja kiittää joka päivä hoitajia. Silti hän ei saa nuorennuspiikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mummo on hoivakodissa ja kiittää joka päivä hoitajia. Silti hän ei saa nuorennuspiikkiä.
Minkäs teet jos lääkäri ei ole sellaista nuorennuspiikkiä määrännyt.
Päivän korona-avaus taas. Kyllä te jaksatte vouhkata
Katui suorassa lähetyksessä persujen äänestämistä.
Sanottiin, että on perusterve, mutta....................................?
????????????????????????????????????????????????????
Vierailija kirjoitti:
Suomessa kuolee yli 55 000 ihmistä joka vuosi.
Influenssaan kuolee Suomessa enemmän ihmisiä joka vuosi kuin koronaan ja myös sen sairastaminen voi jättää jälkensä.
Koronarokotteeseen on ilmeisesti kuollut ja vammautunut maailmalla enemmän ihmisiä kuin muihin rokotteisiin tähän mennessä.
"On ilmeisesti" tai sitten ei ole. Kuinka sein tutkittu maailman rokotetietoja noin yleensä?
Korona on influenssaa vaarallisempi tauti. Mitä tämä tarkoittaa? Sitä, että jos vanhainkodin hauras vanhus ei kuolisi koronaan, hän saattaisi kuolla influenssaan. Mutta koronaaan kuolisi myös moni, joka ei kuolisi influenssaan. Paitsi jos ottaa rokotteet, jotka suojaavat hyvin vakavalta tautimuodolta.
Ota myös huomioon, että me emme yksinkertaisesti tiedä, onko rokotteista rajuja oireita saavat niitä, jotka saisivat pahan tautimuodon koronasta.
Ei muuten tasan ole 57-vuotias. Tekohampaat ja käsivarret kuin kaksikymmentä vuotta vanhemmalla.
Koronapassi ei millään tavalla vaikuta itse tautiin, rokotuksiin tarkoitus ei ole estää tautia vaan tarkoitus on helpottaa sairaaloita, mitään takuita ei ole että rokote suojaa tulevaisuudessa. Itse kyllä rokotukset otin heti kun sain mutta mitään se ei minun näkökulmasta vaikuta kun ainoa tarkoitus niiden kanssa on tuo sairaaloiden kuormituksen helpotus. Ihan samanlailla voin sairastua niin kuin rokottamattomatkin ja ei kokeellisilla rokotuksilla ollut mitään vaikutusta maskivaatimuksiin ja muihin rajoituksiin.
Suomessa kuolee yli 55 000 ihmistä joka vuosi.
Influenssaan kuolee Suomessa enemmän ihmisiä joka vuosi kuin koronaan ja myös sen sairastaminen voi jättää jälkensä.
Koronarokotteeseen on ilmeisesti kuollut ja vammautunut maailmalla enemmän ihmisiä kuin muihin rokotteisiin tähän mennessä.