Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko olla oikeassa vai onnellinen?

Vierailija
30.11.2021 |

Ymmärrätkö tämän lauseen?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

En mä alkaisi esim. jonkun uskiksen kanssa vääntämään siitä, onko jumala olemassa.

Jos joku haluaa olla siinä harhassa ja se tekee onnelliseksi, niin siitä vaan. Ei ole pois multa.

En väittele ihmisten kanssa koskaan (paitsi täällä) koska se on mulle ihan se ja sama, mihin joku muu ihminen uskoo. Itse haluan selvittää totuuden ja olen myös valmis korjaamaan käsitystäni, jos olen ollut väärässä.

Jos esim. parisuhteessa huomaan, että mies on väärässä jossain asiassa, en korjaa häntä, koska se on hänen oma asiansa. Ei ole mun tehtävä tuputtaa mielipiteitä kenellekään. Mulla on ystävänäkin pari rokotekriittistä, ja pystyn olemaan ystävä ihan hyvin. Ei vaikuta ystävyyteen.

Outo perustelu sinulla.

Millä lailla sen kertominen, että mies on väärässä olisi mielipide? Oli onko miehesi siis väärässä, vai eroaako ainoastaan hänen mielipiteensä omistasi?

Vierailija
22/52 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää se, jos joku ihminen pitää omia mielipiteitään faktoina tyyliin oikeassa ja väärässä oleminen. Sellainen on lyhytkatseista sivistymättömyyttä.

Ja sitten he alkavat riidellä, koska muilla ei saisi muka olla eriävää mielipidettä. Eivät osaa keskustella mielipide-eroista.

Faktat ja oikeassa oleminen eivät liity mielipiteisiin juuri mitenkään. Täysin erilaiset mielipiteet on mahdollista perustella faktoilla ja varsinkin arvioilla. Tiedämme maailmasta vielä niin kovin vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/52 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kyseessä on jokin asia, jossa tiedän hänen olevan väärässä. En puutu asiaan silti, koska jokainen saa tehdä omat valinnat elämässä.

Näin itse ajattelen.

On aika rajatonta neuvoa ja opastaa aikuista ihmistä. Hän saa tehdä esim. rahoillaan mitä haluaa, huonojakin sijoituksia. Ei ole minun asia puuttua.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
24/52 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristallikissa kirjoitti:

Minua ärsyttää se, jos joku ihminen pitää omia mielipiteitään faktoina tyyliin oikeassa ja väärässä oleminen. Sellainen on lyhytkatseista sivistymättömyyttä.

Ja sitten he alkavat riidellä, koska muilla ei saisi muka olla eriävää mielipidettä. Eivät osaa keskustella mielipide-eroista.

Faktat ja oikeassa oleminen eivät liity mielipiteisiin juuri mitenkään. Täysin erilaiset mielipiteet on mahdollista perustella faktoilla ja varsinkin arvioilla. Tiedämme maailmasta vielä niin kovin vähän.

Mua ärsyttää älyllinen laiskuus, missä väärässä oleminen käännetään ’mielipiteeksi’ jottei tarvitse ajatella enää, eikä varsinkaan myöntää olevansa väärässä.

Vierailija
25/52 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa aloituksen alapeukut.

Voisiko joku selventää?

Älä osoita naisen olevan väärässä jos haluat olla onnellinen.

Vierailija
26/52 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitys: Jos kaikki myötäilee kestoröllin mielipiteitä, palstasta tulee erittäin onnellinen.

Vierailija
27/52 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tällä sanonnalla haeta juurikin sitä, että useimmista asioista ei kannata kiistellä, kun niillä ei ole mitään väliä ja jos asian antaa olla, niin molemmat ovat onnellisempia.

Tarkoitan tällä tilanteita kuten

Mittaat kahvia väärin

Puristat hammastahna putiloa väärin

Siivoat väärässä järjestyksessä

Punainen on parempi väri kuin sininen

Koirat on parempia kuin kissat

Star wars on huono

Jne

Enkä tarkoita mitään lyödään lasta ja jätetään vauva rokottamatta tilanteita.

Vierailija
28/52 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristallikissa kirjoitti:

Mua ärsyttää älyllinen laiskuus, missä väärässä oleminen käännetään ’mielipiteeksi’ jottei tarvitse ajatella enää, eikä varsinkaan myöntää olevansa väärässä.

Ärsytys, loukkaantuminen , kosto, kaikki on merkkejä että haluat olla oikeassa.

Ja sota jatkuu.....

Vierailija
29/52 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä voisi henkisen kasvun ensimmäinen askel.

Pohtia kumpi olisi se oikea asenne.

Toinen askel voisi olla

Kumpi on tärkeämpi itse matka vai päämäärä?

Vierailija
30/52 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nerokasta.

Vierailija
31/52 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikaan ei ymmärtänyt koko kysymystä.

Vierailija
32/52 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa itseään korostavan omahyväisen besserwisserin kanssa enkä halua olla sellainen itse.

Vierailija
33/52 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika usein oikeassa ja koko ajan onnellinen. Onneksi esittämäsi arvot eivät ole toistensa vastakohtia. Oletko Sinä oikeassa ollessasi onnellinen?

Vierailija
34/52 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ittse näen elämäään nin että kerta tänne on syntynyt niin ainoa tavoite on tirnata mahdolllisimman paljon rahaa keinolla millä hyvänsä taii elääää päihteiden alaiisena irti realiteeeteista onnellisena.

Vierailija
35/52 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan seuraavaa--

Sulje silmäsi, ja näe edessäsi pyöreä pöytä. Ja sen ympärillä tuoleja.

Pöydällä on teksti 3d tulosteena ja sinä istut yhdellä tuolilla ja

muita tuoleja käyttävät he jotka sinä olet paikalle kutsunut. Jokainen tuoli

on käytössä.

Olet hetki hiljaa tässä asetelmassa ja sitten kysy yhdeltä, 

vaikka sinua vastapäätä istuvalta, kertomaan hänen mielipiteensä tai vastauksensa,

"Haluatko olla oikeassa vai onnellinen."

Vastaukset saattavat yllättää, olla todella mielenkiintoisia.

Älä välitä vaikket "näkisi"  kuka puhuu vuorollaan, vastaus on tärkeintä tässä.

Vierailija
36/52 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä voisi henkisen kasvun ensimmäinen askel.

Pohtia kumpi olisi se oikea asenne.

Toinen askel voisi olla

Kumpi on tärkeämpi itse matka vai päämäärä?

Buddhalaista potaskaa! Hahaaa

Vierailija
37/52 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Miten onnellisuus voisi perustua väärässä olemiselle? En ymmärrä kysymystä.

sininen vai punainen pilleri

38/52 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että 😃

Vierailija
39/52 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

noup

Vierailija
40/52 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa miten visualisointi sujui.

Eka kerta voi olla haasteellinen mutta harjoittelulla se alkaa sujumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi