Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En muista lukemiani kirjoja, katsomiani leffoja, suoritettuja koulukursseja

Vierailija
29.11.2021 |

Muistan asiat ehkä 2 viikkoa ja sitten ei mitään. Vaikka olisin päässyt jonkun kurssin läpi. Vaikka lukemani kirja olisi ollut mielestäni mielenkiintoinen - ei mene kauan etten muista siitä kuin pääpiirteet. Elokuvat ei jää mieleen. Tuntuu turhalta yrittää sivistää itseään millään tavalla kun edes mieluisat asiat ei jää päähän. Onko muilla tällaista? Mistä voisi johtua?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, joo. EN tiedä johtuuko siitä, mutta minulla on adhd. Harmittaa kun en muista enää seuraavana kesänä mitä bändejä näin festareilla aiempana kesänä. Hyvätkin muistot jotenkin sumuuntuu.

Vierailija
2/4 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Muistan vaan leffasta/kirjasta oliko se hyvä vai ei. Vuoden päästä voin hyväksi katsomani katsoa/lukea uudestaan. On taas ihan uusi elämys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Sinänsä kiva kun voi katsoa hyvät leffat ja lukea hyvät kirjat uudestaan, kun ei kuitenkaan muista tarkemmin, mitä niissä tapahtui... Mutta oppimisen kannalta hankalaa. Pärjäsin koulussa hyvin ja maisteriksikin olen valmistunut, mutta en muista enää mistään mitään :D Sen aikaa aina muistaa että pääsee kurssit ym. läpi. Eli siis en osaa mitään. Harmillista.

Vierailija
4/4 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! Mies aina vitsaileekin että mun on varmaan kiva katsoa samat elokuvat moneen kertaan, aina juoni yhtä jännittävä kun en kuitenkaan muista mitä elokuvassa tapahtuu. Ja tää on kyllä totta. Joskus on olo että olenkohan nähnyt jonkun elokuvan aiemmin, mutta tosiaan en ikinä muista tapahtumia…

Meillä oli perjantaina pikkujoulut ja työkaveri kysyi (ei päässyt itse paikalle) mitä ohjelmaa oli. En muistanut!

Sitten taas muistan esim. ruokatarjoilut pilkun tarkasti. Mitään adhd:ta ei ole todettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi