Ihanaa olla peiton alla lämpimässä
Kommentit (32)
Onhan se kivaa kun on viellä ruokaa lautasen päällä.
Söin todella terveellisesti ja ruokani yhteydessä otin lääkkeen.
Olen syönyt ja pessyt hampaat ja on tosi kivaa olla sängyssä ja odottaa että nukahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Söin todella terveellisesti ja ruokani yhteydessä otin lääkkeen.
Olen syönyt ja pessyt hampaat ja on tosi kivaa olla sängyssä ja odottaa että nukahtaa.
Nukahdin ja nukuin yhden tunnin ja heräsin uneeni. Herättyäni luulin että on aamu mutta kello oli vasta 22:51
☺ Varsinkin sen makean naisen vieressä..
Kaasulämmitys on hieno keksintö. Hieman hajuhaittoja ehkä...
Mukavaa olikos peiton alka. Lisäksi sängyssä on koira lämmittämässä. Se on rotua, jota käytettiin aikanaan oman maansa hoveissa juuri sängyn lämmittimiä.
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa olikos peiton alka. Lisäksi sängyssä on koira lämmittämässä. Se on rotua, jota käytettiin aikanaan oman maansa hoveissa juuri sängyn lämmittimiä.
Siis *loikoa peiton alla
(Aina pitäisi lukea enbenblähetystä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Depressio kannattaa hoidattaa ajoissa ettei mene psykoosiin.
Sinä olet psykoosissa. Hoida itsesi kuntoon ennen kuin huolehdit muista, ellet halua että sinulle käy huonosti.
Noin kovasti pännii jo aamusta. Kyllä nyt pelottaa 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Depressio kannattaa hoidattaa ajoissa ettei mene psykoosiin.
Sinä olet psykoosissa. Hoida itsesi kuntoon ennen kuin huolehdit muista, ellet halua että sinulle käy huonosti.
Perustele?
On niin sydäntä sulattavaa seurata miten lähipiirissä 2 onnellista lämmittelee peiton alla 🩸
Vierailija kirjoitti:
Nii onki. Mulla vielä kissa lämmittää tossa jalkojen päällä. Purrkurrr😊
Toksoplasmoosi ei ole kovinkaan hauska juttu. Madot aivoissa tietysti haittaa vain niitä kenellä on resursseja joita menettää.
On kyllä. Joskus laitan viikonloppunakin herätyskellon soimaan, jotta saan vain laittaa sen kiinni ja jatkaa unia - viikolla kun tuosta on voinut vain haaveilla.