Mikä fiilis nousi itsellesi kun luit omikron-muunnoksesta?
Itsellä nousi turhautuminen, väsymys ja kiukku. En jaksaisi enää yhtään joka tuutista tulevaa uutisointia... Rajoitusten ajatteleminen ja niiden kanssa kärryillä pysyminen on kuluttavaa, rokottamattomista vatvominen on ärsyttävää. Olen ottanut kummatkin rokotteet ja tahtoisin niiden turvin elää normaalia elämää. Ehkä olen itsekäs p**ka, mutta en halua olla juuri nyt muutakaan, kun kaikkia muita (riskiryhmiä tai nyt rokottamattomia) on tässä kaksi vuotta kohta jo mietitty.
Kommentit (51)
Vihdoin tää alkaa olla ohi! Paljon lievempi kuin edeltäjänsä
Enpä paljon jaksanut kiinnostua. Minulla on kolme rokotetta ja jos ne ei auta, niin ei sitten. Jatkan kuitenkin elämääni ihan niinkuin tähänkin asti. Nytkin olen ulkomailla, itsenäisyyspäivänä on isot juhlat, joulu vietetään ison perheen kanssa ja sitten lähdetään Espanjaan uudeksi vuodeksi.
Otti pattiin. Mutta ei tässä muu auta kun jatkaa kuten tähänkin asti. Väkijoukkoja vältellen ja maski naamalla. Kolmatta rokototetta odotellessa.
Eipä oikein mikään. Se on ollut selvää alusta lähtien että variantteja tulee ja rokotteiden suhteenkin olen jo ajat sitten asennoitunut siihen että muutaman noita saa ottaa. Katsotaan sitten kun tietoa tuosta karttuu lisää että pitäisikö tuo jotenkin itsekin noteerata, siihen asti business as usual eli samoilla henkilökohtaisilla suojautumiskonsteilla mennään kuin tähänkin asti.
Hörhöille lisää vettä myllyyn eli lisää kyseenalaista viihdettä tarjolla tälläkin palstalla. Muuten ei tässä vaiheessa paljon elämään vaikuta.
Oli niin odotettavissa. En ole yhtään uutisjuttuja kyseiseen muunnokseen liittyen lukenut. Aika vaimea tunne siis heräsi.
Nauratti kun kohta 2-3 kertaa vanhalla rokotteella rokotetut ovat rokottamattomia ;)
Että hohhoijaa. Koko sirkus voitaisiin vain puhaltaa poikki, ei se rokotuskattavuuden nousu ole Gibraltarilla tai Islannissakaan estänyt tartuntoja - päinvastoin. Kuolleisuus on tilastollisesti niin pientä, että normaali kausi-influenssa näyttäytyy yhtä pahana, mutta siitä ei ole aikaisemmin koohkattu ollenkaan.
Se että monisairas 90-vuotias kuolee influenssavarianttiin ei ole tragedia. Ei kukaan elä ikuisesti, se on tuntunut unohtuvan monelta.
Ärsytys. Virukset muuntuu eikä scifileffasta poimittu nimi tee tästä sen kummempaa kuin muistakaan muunnoksista.
Nauratti kun nähny jo ton muunnoslistan aikoja sitten.
Perkeleen wuhanin hedelmälepakko. Nyt sitten afrikkalainen hivin runtelema yksilö pääsi ennätystenkirjaan uuden virustaudin luojana.
Maksoin just luottokorttivelan pois koska kos kuolema tulee niin ei jää kuolinpesälle eli mun pojalle.
Ajattelin, että olisimme lähteneet joulukuussa ulkomaille..
Nyt emme todellakaan lähde, kun rajoituksia voidaan alkaa taas muuttamaan eri maissa ja ties minkälaiseen lukkomaahan jää.
Säästyypä sellaiset 4000 e + perheen matkaan kuuluvat huvirahat eli varmaan joku 6000 e 😂
Yleisesti, harmittaa kulttuuriin suuntautuvat rajoitukset sekä mitä tämä tekee taas taloudelle.
Olen ottanut molemmat rokotteet ja täytyy myöntää, etten mielelläni alkaisi ottamaan niitä rokotteita enempää..
Monia tauteja ja kuolemia voitaisiin estää ja tämä siis ennen koronaa.
Silloin tosin pitäisi kieltää elämä niin kuin koronan aikana on vahvasti käymässä.
Prosentteja ei kannata viilata, jos haluaa säilyttää ihmisten mielenterveyden. Joku järkevä tasapaino pitää löytää. Se pitää löytää myös koronan kanssa. Ihmisiä kuolee ja sairastuu. Se on siedettävä niin kuin muissakin tapauksissa.
Tämä kupletin juoni on niin helposti ennustettavissa, ettei yllättänyt yhtään. Tosin ehkä odotin, että se tulee vähän myöhemmin. Ja jos joku kuvittelee, että ne kaksi piikkiä riittää, koska tehot siinä laskevat Naturen mukaan muutamissa kuukausissa ja neljänsiä annetaan jo useassa maassa ja niin Suomeenkin tätä kolmatta halutaan antaa kaikille. EU:n komissio on ehdottanut, että buusteria pitäisi ottaa yhdeksän kuukauden välein. Ja ei, en ole ottanut yhtäkään piikkiä enkä tule ottamaan. En lähde tähän teatteriin mukaan. Ja tietysti tähänkin varianttiin kehitetään piikki, joka täytyy ottaa ja joka on aluksi tietysti todella tehokas ja turvallinen. Ja Pfizer kiittää
Ai että mitä ajatuksia herätti. Monenmoisia, ehkä päällimmäisenä median tyhmyys ja lietsonta.
Nauratti kun WHO hyppäsi Xi:n yli 😂😂😂
evvk fiilis, niinkuin mua ei kiinnostais v i t t u a kaan.