Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä fiilis nousi itsellesi kun luit omikron-muunnoksesta?

Vierailija
29.11.2021 |

Itsellä nousi turhautuminen, väsymys ja kiukku. En jaksaisi enää yhtään joka tuutista tulevaa uutisointia... Rajoitusten ajatteleminen ja niiden kanssa kärryillä pysyminen on kuluttavaa, rokottamattomista vatvominen on ärsyttävää. Olen ottanut kummatkin rokotteet ja tahtoisin niiden turvin elää normaalia elämää. Ehkä olen itsekäs p**ka, mutta en halua olla juuri nyt muutakaan, kun kaikkia muita (riskiryhmiä tai nyt rokottamattomia) on tässä kaksi vuotta kohta jo mietitty.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää bensaa hysteerikkoluusereiden koneeseen.

Vierailija
2/51 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä nauratti. Oli niin ennalta arvatta siirto tuohon kohtaan tämän pandemian suunnitelleilta rikollisilta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli siinä. Ihminen ja demarit luulivat voittavansa luonnon, mutta perseelleen meni.

Vierailija
4/51 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä mietin, että mitä paskaa rokottamattomista taas keksitään.

Vierailija
5/51 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

huokaisin vain syvään ja fiiilis oli varmaan, että "here we go again",turnausväsymys alkaa vaivata, mutta pakko uskoa, että tämäkin väistyy

Vierailija
6/51 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi variantti ei ollut mikään yllätys. Eikä aiheuta erityisiä tunteita.

Vierailija
7/51 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että meitä huijataan todella

Vierailija
8/51 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, irrota piuhat telkkarista, ota lankapuhelin ja internetin avaat vain pankkiasioiden hoitoon. Korona poistuu sun elinpiiristä, kun et enää altistu uutisoinnille. Elele mieleistäsi elämää, tee kivoja juttuja, joista tulet iloiseksi.

Vierailija
9/51 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka syksy tulee uusi huolivariantti.

Vierailija
10/51 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama, ajattelin voi p... here we go, again.  Just kun olin ajatellut, että näillä rokotteilla pärjää...

Vierailija
11/51 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tämä on jo niin mediaseksikäs virus, ettei tästä puhumista lopeteta vielä ainakaan viiteen vuoteen, vaikka oireenkuva olisi loppua kohden enää pelkkä kainalonkutina. Itse virushan ei tule mihinkään poistumaan senkään jälkeen, mutta leikitään nyt sitten mukana vielä, kun kerran ympäri maapallon niin toivotaan.

Vierailija
12/51 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol. Huoh. Huutista.

Vierailija
13/51 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyl niin uskomato tonta p askaa, joka ei siedä päivänvaloa

Vierailija
14/51 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin arvasin jo viime vuonna, että tämä ei ole mikään kausi-influenssa. Mutta se, että onkin näin sitkeä, yllätti. Olen ottanut kaksi rokotetta, oli ilman muuta-reaktio. Mutta nyt alkaa mietityttämään. Virus on koko ajan edellä ja muuntuu, toimiiko vanha rokote, kuinka nopeasti seuraava saadaan jakoon...

En ole ainakaan nyt valmis ottamaan rokotetta toinen toisensa perään, eihän näiden nykyistenkään rokotteiden pitkäaikaisvaikutuksia ole mitenkään ehditty todentamaan.

Ehkä se on pakko vaan heittäytyä elämän huomaan ja tajuta, että kaikkea ei voi hallita, eikä kaikkeen voi varautua. 

Vierailija
15/51 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et se voi olla pelastus päästä näistä rokotepaskoista ja passeista eroon. Helpommin tarttuva eikä niin vakava. Kohan jo nyt annetaan vapaasti Levitä lasten ja nuorten keskellä niin josko tämä olisi tämän koronan loppu.

Vierailija
16/51 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitutti ja nauratti yhtä aikaa. Otsikoissa huudetaan "hirviömuunnos" ja kun avaa jutun, siellä sanotaan että mitäänhän tästä viruksesta ei vielä tiedetä. Sitten seuraavana päivänä "oireet ovat olleet pelkästään lieviä". No hohhoijaa.

Vierailija
17/51 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin jo heti silloin kun Suomi syksyllä ”avautui”, että tämä ei ollut tässä. Ihan liian takki auki lähdettiin kohti uutta normaalia. Koronapassiin ollaan luotettu ihan liikaa.

Vierailija
18/51 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei kehitysmaissa tajuta vielä rokotteiden perustoimintamekanismia. Kun tautiin on jo sairastuttu, silloin ei enää anneta rokotetta. Tämä siksi että se luo sekä oman immuunivasteen että rokotteen antaman vasteen kanssa massiivisen mutaatiopaineen virukselle jolloin syntyy variantteja. Tosin ei tätä ole ymmärretty juuri länsimaissakaan. Minkäs teet.

Vierailija
19/51 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että tämä on jo niin mediaseksikäs virus, ettei tästä puhumista lopeteta vielä ainakaan viiteen vuoteen, vaikka oireenkuva olisi loppua kohden enää pelkkä kainalonkutina. Itse virushan ei tule mihinkään poistumaan senkään jälkeen, mutta leikitään nyt sitten mukana vielä, kun kerran ympäri maapallon niin toivotaan.

Kyllähän niitä olemattomia oireita kerrataan Hesarissa ja Ylellä maailman tappiin asti.

Vierailija
20/51 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, ei tarvitse lähteä kotoa todennäköisemmin vanhaan rumbaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän