Miten kieltäydyn työpaikan pikkujouluista?
Ovat ravintolassa eikä mulla ole koronapassia. En uskalla kertoa, että en ole ottanut rokotteita ja testistä en halua maksaa.
Kommentit (31)
sinulle tulee pikkujouluaamuna tai töiden jälkeen oireita ja et siksi halua tulla, jos vaikka olisikin koronaa
Mä taisin naksauttaa "en osallistu" nappia kyselylomakkeella.
Mitä jos ihan vaan kieltäytyisit. Syy ei kuulu kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppoa. Sano, että kurkku kipeä, flunssainen olo, meet testiin ja odotat tulosta. Voi nyyh ja kyynel, mut ei voi mitään.
Juuri nyt on äärimmäisen helppoa jättäytyä pois ilman mutinoita.Jos ilmoittaa menevänsä testiin, niin paljastuu rokottamattomaksi. Rokotettu osallistuu kyllä pienessä kurkkukivussakin.
Ap
KUKAAN ei osallistu mihinkään tilaisuuksiin, jos on flunssan oireita, oli saanut rokotteen tai ei.
Poisjäämistä ei tarvitse selitellä sen kummemmin. Pikkujouluväki on vain kiitollinen, jos potentiaalinen tartuttaja ei tule juhlaan mukaan.
Onpas surkea provo. Väsynytkin vielä.
Riittää että sanot että et halua osallistua tämänhetkisen tilanteen vuoksi. Voithan sanoa että se uusi variantti pelottaa.
Itse sanon että lähipiirissä on astmaatikkoja/perussairaita tms niin en ota riskiä että tartuttaisin heitä.
"Mulla on toi Omikron." Ja näin jää taas väliin :-)
Sanot, että et osallistu. En ole itsekään osallistunut pariin vuoteen, kun organisaatiossa tuli käyttöön koko organisaation pikkujoulut, kun aiemmin oli toimipisteittäin. Ei kiinnosta enää.
Minä en ole osallistunut firman pikkujouluihin kuuteen vuoteen.
Eivät ole pakollisia.
Ei ainakaan meillä osallistu. Meillä ei tulla toimistolle eikä yhteisiin tapaamisiin, jos on kurkkukipua, vatsatauti, lihaskipua, voimakas päänsärky tai mitään muita oireita.