Mistä mustia pillifarkkuja pitkäjalkaiselle ja hoikalle?
Mistä löytyy oikeasti mustia ja mustana pysyviä pillifarkkuja joiden pituus on riittävä pitkäjalkaiselle? En halua kulahtaneen mustia nilkkapituisia farkkuja, mutta muita ei tunnu löytyvän.
Kommentit (12)
Hennesissä on mielestäni vain lyhyitä (nilkkapituisia). Suosittelisin Your Facea. Heidän vaatteet ovat mielestäni tehty pitkäselkäisille ja -raajasille.
american eaglella oli ainakin viimeksi kun katsoin sekä long että extra long pituutta ainakin joissain farkuissa.
https://www.zalando.fi/american-eagle-skinny-farkut-always-black-am421n…
Usport Finlandilta Embrace Jeansit. On muuten mukavat päällä.
Levikset itselläni käytössä. Oma koko on 26 tai 27/34 (177/57 mitoilla, suht pitkäjalkainen olen tietääkseni) ja muistaakseni löytyy myös pituudella 36".
Perusfarkkuja pitkällä lahkeella on myös MACilla, Dieselillä ja olikohan Tiger of Swedenilläkin pillimallissa mustaa.
Mä yritin sovittaa vero modan taika- farkkuja. Jäi metri rullalle nilkoissa kun olen vaan reilut 160 ja persjalkanen.
Levi’s tai hiukan halvempi Karve. Löytyy 27-28/34. T. 178 cm
Pese mustat keskenään, niille tarkoitetulla Black pyykkiaineella, musta haalistuu kun pesuaineet sisältää valkaisuainetta.
Vierailija kirjoitti:
Hennesissä oli ainakin ennen anorektikko-farkkuja. Löysin pojallenikin (yli 180cm ja n 50kg) mustat pillifarkut. Oli ihan kireätkin.
Ainakin naisten puolella farkut on pääosin lyhyille ja paksuille. Pienimmätkin koot ovat suuria.
Vierailija kirjoitti:
Pese mustat keskenään, niille tarkoitetulla Black pyykkiaineella, musta haalistuu kun pesuaineet sisältää valkaisuainetta.
no ei esim. omo colorissa tai muissa värilliselle pyykille tarkoitetussa pesuaineessa ole valkaisuainetta. ne on ihan erikseen ne aineet.
Vero Moda tall -mallistossa on 36” lahkeella farkut, joista ei irtoa väri. Malli on muistaakseni lux tjsp, saa ainakin Zalandolta.
Hennesissä oli ainakin ennen anorektikko-farkkuja. Löysin pojallenikin (yli 180cm ja n 50kg) mustat pillifarkut. Oli ihan kireätkin.