Sain töitä!!!
Olen niin onnellinen... 3kk työttömyyttä loppuu ensi viikolla. Sijaisuus "vain" mutta tässä työllisyystilanteessa lottovoitto. Palkkakin parempi mitä osasin edes kuvitella. Olen juuri nyt aika lailla onneni kukkuloilla :)
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 17:52"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 17:36"]
Tyhmä Suomessa töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä.
[/quote]
Höpönlöpö. Tilastollinen fakta on, että työssäkäyvänä pysyy terveempänä henkisesti ja fyysisesti ja taloudellisesti varakkaampana kuin työttömänä.
[/quote]
"On paljon näyttöä siitä, että työttömät voivat huonommin ja ovat sairaampia kuin työlliset."
"Alle 56-vuotiaat työttömät ja eläkeläiset asuvat koko väestöä harvemmin omistusasunnossa. "
http://www.stat.fi/artikkelit/2013/art_2013-06-03_003.html?s=3
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 20:31"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 17:52"]
[/quote]
Höpönlöpö. Tilastollinen fakta on, että työssäkäyvänä pysyy terveempänä henkisesti ja fyysisesti ja taloudellisesti varakkaampana kuin työttömänä.
[/quote]
"On paljon näyttöä siitä, että työttömät voivat huonommin ja ovat sairaampia kuin työlliset."
"Alle 56-vuotiaat työttömät ja eläkeläiset asuvat koko väestöä harvemmin omistusasunnossa. "
http://www.stat.fi/artikkelit/2013/art_2013-06-03_003.html?s=3
[/quote]
Linkit siis henkilölle jolle tuo lause ei ollut totta. Todellakin, työlliiset ovat terveempiä ja varakakampia. Ei varmasti ylltys kelleekään työttömänä olleelle / työtömiä tunteville yllätys.
[/quote]
Viisas = sossupummi? :-----D
Noh, ei kai kaikilla voikaan olla tavoitteita elämässä.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:38"]Kiitos kaikille mukavista kommenteista ja onnitteluista ja niille jotka on negatiivisia niin sanon että en ota itteeni. Työpaikka on minulle henkireikä ja työttömänä olen tuntenut itseni kakkosluokan kansalaiseksi... Nykypäivänä ei toki pitäisi ajatella niin, kun työttömiä on niin paljon. Onhan siinä kotona olemisessa ollut etunsa mutta epävarmuus siitä miten pitkään työttömän elämä jatkuu ja miten rahat riittävät on kyllä syönyt naista. Nyt olen iloinen :)ja kiitollinen. Ehkä asioilla on tarkoituksensa... Tajuan nyt monta asiaa jälkeenpäin.
[/quote]
Haluaisin olla iloinen puolestasi, mutta mua ärayttää sun kommentit työttömyydeatäsi. 3kk on aika perkaleen lyhyt aika verrattuna siihen 6 vuoteen mitä minä olen ollut! Töitä en ole saanut vaikka miten olen kouluttautunut eri aloille ja prepannut nykyisiä ammattejani. Ei ole töitä ei.
Josko tosiaan lopettaisit tuon vinkumisen "kakkosluokan kansalaisesta" kun 3 kk olet ollut työttömänä. Arvaas vaan miltä musta tuntuu?!
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 20:42"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:38"]Kiitos kaikille mukavista kommenteista ja onnitteluista ja niille jotka on negatiivisia niin sanon että en ota itteeni. Työpaikka on minulle henkireikä ja työttömänä olen tuntenut itseni kakkosluokan kansalaiseksi... Nykypäivänä ei toki pitäisi ajatella niin, kun työttömiä on niin paljon. Onhan siinä kotona olemisessa ollut etunsa mutta epävarmuus siitä miten pitkään työttömän elämä jatkuu ja miten rahat riittävät on kyllä syönyt naista. Nyt olen iloinen :)ja kiitollinen. Ehkä asioilla on tarkoituksensa... Tajuan nyt monta asiaa jälkeenpäin.
[/quote]
Haluaisin olla iloinen puolestasi, mutta mua ärayttää sun kommentit työttömyydeatäsi. 3kk on aika perkaleen lyhyt aika verrattuna siihen 6 vuoteen mitä minä olen ollut! Töitä en ole saanut vaikka miten olen kouluttautunut eri aloille ja prepannut nykyisiä ammattejani. Ei ole töitä ei.
Josko tosiaan lopettaisit tuon vinkumisen "kakkosluokan kansalaisesta" kun 3 kk olet ollut työttömänä. Arvaas vaan miltä musta tuntuu?!
[/quote]
No eihän 3 kk toki pitkä aika ole verrattuna 6 vuoteen. Olen pahoillani että olet ollut niin kauan työttömänä :(, mutta ainahan jollain on asiat huonommin kuin toisella. Joku joka sairastaa vaikka astmaa ei saisi valittaa siitä koska on paljon pahempiakin sairauksia jne. 3 kk on toki lyhyt aika, mutta minulle se tuntui todella pitkältä ja raskaalta ajanjaksolta... olen iloinen ja kiitollinen saamastani työstä ja toivon että sinäkin saat töitä mahdollisimman pian!
Sorry alapeukku. Piti painamani yläpeukkua. Onnea kovasti
Paljon onnea! Aina joku sen tarjolla olevan työpaikan saa, se on nykyisin arvokkaampi kuin lottovoitto.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 17:22"]Miksi alapeukut? Kysyy ap...
[/quote]
Kateelliset.
Kyllä tämä lottovoitolta tuntuu... Itselleni on työttömyyden lisäksi tapahtunut niin paljon kurjia asioita viime aikoina että olen enemmän kuin kiitollinen tästä työpaikasta.
Onnea! Joskus saattaa onnistaa niin hyvin, että nuo "vain" sijaisuudet muuttuvat jopa vakituisiksi paikoiksi. Mulle kävi niin ja sitä toivon kaikille, joilla vain työintoa ja -haluja riittää.
Gratulerar, mäpä sain just p-ll-a! :D:D
[/quote]
Onnea! Minäkin sain töitä eilen puolen vuoden työttömyyden jälkeen. Koulutustani vastaavilla aloilla työtilanne on todella surkea. Sain nyt kuitenkin vuoden määräaikaisuuden, mikä tuntuu lottovoitolta! Hyvä me!