Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkäköhän mahikset olla raskaana?

Vierailija
26.02.2015 |

Mulla on suhtkoht säännöllinen kierto 26-32 päivää mutta useimmiten 28 päivää mutta onpa viimeisen vuoden aikana yhden kerran kierto venynyt 32 päiväänkin.
Harrastamme aina keskeytetty yhdyntää (jo monen vuoden ajan, ei ole käyny vahinkoja) mutta tässä kierrossa mies puolivahingossa laukesi sisään kp 6 ja 7 sekä kp 20,21,22,

Tänään pitäisi alkaa menkat ja yleensä ne alkaakin aina aamusta mutta nyt ei tunnu vielä mitään. Ainoa "raskausoire" on että mua väsyttää ihan kaameesti. Viime yönä nukuin yli 12 tuntia ja nukuin jopa päikkäritkin ja nyt on 10 tuntia unta kallossa ja väsyttää ihan kamalasti. Tekis vaan mieli nukkua...

Uskaltaiskohan jo tänään testaileen :P

Muita jotka raskautuneet noilla kiertopäivillä? mitä uskotte, onkohan mahdollista, kun ei kuitenkaan varsinainen oviksen aikana puuhailtu niin että mies olis lauennut sisääni...

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 16:56"]

en usko että oot. sorkke.

[/quote]

Tarkoitatko tällä sitä, että uskot että ns. varmat päivät toimii hyvin?

ap

Vierailija
22/44 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin oot raskaana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka sanotte että tuskin olet raskaana, niin oletteko siis sillä kannalla, että varmat päivät ovat toimiva ehkäisymenetelmä ja onko teillÄ kokemusta asiasta?
Olis kiva tietää :)

T.ap

Vierailija
24/44 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 17:04"]

Te jotka sanotte että tuskin olet raskaana, niin oletteko siis sillä kannalla, että varmat päivät ovat toimiva ehkäisymenetelmä ja onko teillÄ kokemusta asiasta?

T.ap

[/quote]

Miksi tätä alapeukutetaan? :D

Vierailija
25/44 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 17:04"]Te jotka sanotte että tuskin olet raskaana, niin oletteko siis sillä kannalla, että varmat päivät ovat toimiva ehkäisymenetelmä ja onko teillÄ kokemusta asiasta?

T.ap
[/quote]
Ei ne satavarmoja ehkäisymenetelmiä ole. Ei ole e-pilleritkään.

Vierailija
26/44 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

(kirjoitin saman viestin toiseen ketjuun minkä kirjoitin eilen illalla..) hei kaikki! tuli niin kiire töihin että en ehtinyt av:lle aamulla ja nyt kirjoitankin kännykällä. Niin aamulla hipsin vessaan tekemään elämäni ensimmäisen testin, mies kuorsas tietämättömänä sängyssä... jännitti niin se testi että pissatessa jalatkin ihan tärräs.. ekaksi testissä ei näkynyt kuin yksi viiva ja jotenkin sellainen helpotus valtas mut ehkä jonkin sortin pieni pettymyskin. lähdin laittaan aamukahvin valmiiksi ja kävin kurkkaamassa taas sitä testiä ja siihen oli ilmestynyt haalea toinen viiva mutta tämä tapahtui noin 20 minuuttia jälkeen... eli omenkohan raskaana vai en? töiden jälkeen käyn ostamassa toisen testin jos tähän sais nyt jotain selkeyttä...
ap

Vierailija
27/44 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
28/44 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 17:11"]

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 17:04"]Te jotka sanotte että tuskin olet raskaana, niin oletteko siis sillä kannalla, että varmat päivät ovat toimiva ehkäisymenetelmä ja onko teillÄ kokemusta asiasta?

T.ap [/quote] Ei ne satavarmoja ehkäisymenetelmiä ole. Ei ole e-pilleritkään.

[/quote]

Eli mielestäsi e-pillerit, kondomit, varmat päivät ovat samalla viivalla kun puhutaan ehkäisystä?

Vierailija
29/44 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä että varmat päivät toimii. En ole tullut niillä koskaan raskaaksi. Ette yhdistyneet ovulaation aikaan.

Vierailija
30/44 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oltiin sitä mieltä, että vain hormonit toimivat ehkäisynä. Lääkefirmat ovat onnistuneet aivopesemään ihmiset hormoni-ehkäisyn varmuudesta. Valitettavasti hormoni-ehkäisyllä on erittäin paljon huonoja ja vaarallisia sivuvaikutuksia.

Itse luotan varmoihin päiviin ja ovat toimineet jo yli 10 vuotta ehkäisynä. Kolme kertaa olen tullut raskaaksi jo heti ensimmäisestä kierrosta kun vaihdettiin epävarmat päivät varmoihin.

Eli en usko, että olet raskaana jos sulla on säännöllinen kierto.

Vierailija
31/44 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kp sulla on nyt?Kerro sitten alkoiko menkat. Minulla on tilanne että kp 13 laukesi sisään. Mutta en tiedä miten kävi..Olisin iloinen mutta ukko ei... Nyt on kp 17.

Vierailija
32/44 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun raskaus oli sattuman sanelema. Ei silti olin odottanut vauvaa muutaman vuoden ja luovuin toivosta koska ikää oli enemmän ku av mammelit sallii. luulin että oon raskaana mutta osoittautui vääräksi. Itkin todella katkerasti ja mies osti kauneimman kukkakimpun mitä koskaan oon saanut. Helpotuksesta. Vajaa 3 kk kun tulin raskaaksi ja mies meni suorastaan shokkiin. Vauva tuli yli 40 vuotiaana ja oli eka. Olin onnessani.

Vierailija
33/44 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 17:29"]

Mikä kp sulla on nyt?Kerro sitten alkoiko menkat. Minulla on tilanne että kp 13 laukesi sisään. Mutta en tiedä miten kävi..Olisin iloinen mutta ukko ei... Nyt on kp 17.

[/quote]

Nyt on kp 28 ja viimeisen puolen vuoden aikana on kierto ollut tasan 28 päivää, mutta stressi ovulaation aikaan on usein tehnyt kierron pidemmäksi.

Kp 13 on jo ovulaatiopäiviä että sulla varmasti suuremmat mahdollisuudet raskauteen?

Ajattelin testat huomisaamuna, käyn ostamassa testin tässä illlalla valmiiksi ellei sitten menkat jo ala.

Miten teillä kÄvi niin että laukeaminen tapahtui 13, oliko se vahinko vai laskitteko päivät väärin vai miten?

ap

Vierailija
34/44 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä mutta siis minusta raskaus olisi jees. Siksi en huomauttele jos mies keskeyttelee eikä käytä kortsuja. Meillä ei ollut koko kierrossa seksiä ja yhtäkkiä sitten kp 13 mies suostui seksiin ja laukesi tahallaan sisään. En sanonut mitään että hei käytä kortsua tms kun meillä on niitä, olen ostanut ja näyttänyt missä ne ovat. mies keskeyttelee kuitenkin mieluummin tai heti kuukautisten loputtua laukeaa sisään. ehkä hän muisti väärin milloin kuukautiseni olivat. Kp 15 olimme taas yhdynnässä ja mies keskeytti.
t. kp 13-sisäänlauettu-av-mamma

Vierailija
35/44 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 17:42"]

En oikein tiedä mutta siis minusta raskaus olisi jees. Siksi en huomauttele jos mies keskeyttelee eikä käytä kortsuja. Meillä ei ollut koko kierrossa seksiä ja yhtäkkiä sitten kp 13 mies suostui seksiin ja laukesi tahallaan sisään. En sanonut mitään että hei käytä kortsua tms kun meillä on niitä, olen ostanut ja näyttänyt missä ne ovat. mies keskeyttelee kuitenkin mieluummin tai heti kuukautisten loputtua laukeaa sisään. ehkä hän muisti väärin milloin kuukautiseni olivat. Kp 15 olimme taas yhdynnässä ja mies keskeytti. t. kp 13-sisäänlauettu-av-mamma

[/quote]

okei kiitos vastauksesta. aika jännä toi sun miehesi.

Mun miehellä on vauvakuumetta, mutta nyt ei olis kuitenkaan mikään maailman paras aika lapselle. Kummatkin kuumeillaan mutta ei haluta ihan virallisesti vielä aloittaa...

ap

Vierailija
36/44 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

t.ap

Vierailija
37/44 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no pian se selviää kun olet jo kierron lopussa.n

Vierailija
38/44 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on kyllä ollut sellaista jonkinalaista vihlomista alavatsassa, sitä on kyllä menkkojenkin aikaan.
Rinnat eivät ole erityisen kipeät mutta aamulla mies halasi tosi lujaa ja sattui ihan kamalasti rintoihin, ihan huusin kivusta...voisi sekin kieliä mahdollsiesta raskaudesta....luulisin...

ap

Vierailija
39/44 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisitkö testin ja päästäisit hullut jännityksestä. Kiitos.

(En vaan tajua, miks aina jännäilen av-mammojen mahdollisia&mahdottomia raskauksia)

Vierailija
40/44 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

et sä oo paxuna sorry menkat tulee aamulla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi