Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkäköhän mahikset olla raskaana?

Vierailija
26.02.2015 |

Mulla on suhtkoht säännöllinen kierto 26-32 päivää mutta useimmiten 28 päivää mutta onpa viimeisen vuoden aikana yhden kerran kierto venynyt 32 päiväänkin.
Harrastamme aina keskeytetty yhdyntää (jo monen vuoden ajan, ei ole käyny vahinkoja) mutta tässä kierrossa mies puolivahingossa laukesi sisään kp 6 ja 7 sekä kp 20,21,22,

Tänään pitäisi alkaa menkat ja yleensä ne alkaakin aina aamusta mutta nyt ei tunnu vielä mitään. Ainoa "raskausoire" on että mua väsyttää ihan kaameesti. Viime yönä nukuin yli 12 tuntia ja nukuin jopa päikkäritkin ja nyt on 10 tuntia unta kallossa ja väsyttää ihan kamalasti. Tekis vaan mieli nukkua...

Uskaltaiskohan jo tänään testaileen :P

Muita jotka raskautuneet noilla kiertopäivillä? mitä uskotte, onkohan mahdollista, kun ei kuitenkaan varsinainen oviksen aikana puuhailtu niin että mies olis lauennut sisääni...

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:17"]

Tekisitkö testin ja päästäisit hullut jännityksestä. Kiitos. (En vaan tajua, miks aina jännäilen av-mammojen mahdollisia&mahdottomia raskauksia)

[/quote]

Ihana itsekin harrastan samaa :D

Harmi vaan että 99% av-raskauden jännittäjistä eivät tule takaisin linjoille kertomaan sitten että kuinka kävi. Mutta noissa tapauksissa epäilen että menkat alkoi tai raskaustesti oli nega ja se harmittaa eikä sitten edes tulla takaisin omaan ketjuun.

Olen nyt töissä joten ei mitään mahkuja tehdä raskaustestejä nyt ja kun se aamupissasta pitäis tehdä niin huomisaamulle se varmaankin sitten jää...
Ja voihan olla että ne menkatkin alkaa tänään tai voi olla et jännitän nyt liikaa ja menkatkin myöhästyy sen tähden.
No joka tapauksessa tulen joko tänään myöhään illalla tai huomenna aamulla tänne kertomaan :)

t. ap

Vierailija
42/44 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kun sä tulet kertomaan miten kävi! onko teillä jo lapsia?
minä jännään mielelläni av-mammojen epäilyissä mukana :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:27"]

kiva kun sä tulet kertomaan miten kävi! onko teillä jo lapsia? minä jännään mielelläni av-mammojen epäilyissä mukana :)

[/quote]

Ei ole vielä lapsia ja olen 24-vuotias, mieheni muutaman vuoden vanhempi :)
Laitan tän ketjun suosikkeihin niin osaan sitten löytää tämän aamullakin.

ap

Vierailija
44/44 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi