Tinder-mies sanoi treffeillä "Duoda, duoda, ottia mitiä"
Päällisin puolin ihan normaalin näköinen. Hyi hitto. Puistattaa vieläkin. Varmaan arvasitte jo, että blokkasin hänet.
Kommentit (32)
Yrittikö olla vitsikäs?
Minkä ikäinen?
Entä yksi joka sanoi tienaavansa aika paljon, palttiarallaa jotakin, en muista mutta jotain eikkoja ja einareita ne oli
Olin treffeillä miehen kanssa, joka ei nauranut vaan sanoi "lol"
Ei varmaan tarvitse sanoa, että en ollut enää yhteydessä.
Sinä onneton puusilmä. Blokkasit uudestisyntyneen Nikke Pärmin. Miesten mies parasta laatua.
Olin treffeillä naisen kanssa, joka jankkasi "sit niinku ja sit näin ja sit silleen", hän "sanoitti" tunteita ja kun puhui muista ne "sanoitti" tunteitaan. Ruoka oli "ihanaa", ilta oli "ihana", kysyin nähtäiskö uudestaan? Sekin olisi "ihanaa".
Jatkossa saa sanoittaa ihanaansa aivan jonkun muun kanssa. Hyi helvetti.
Jos hän oli vaikka Savon/pohjois-Karjalan suunnasta kotoisin ja heitti huumorilla "vanhan tyylisen" kommentin.Jos hän halusi sinun ymmärtävän että on ihan tavallinen mies vaikka tinderissä onkin.
Jos näin oli,oli kummallekin parhaaksi ettette jatkaneet.
Toivottavasti seuraava mies sanoo just:niiku niiku ja sit silleen.Sitten olette yhdessä onnellisia.
Tulee mieleen se MS Romanticin oliko hänen nimensä Kaide? Se Luusuatyyppi.
Tuohan on aivan tavallista huumoria, siskoseni.
Olet tyhmä ap!
Ottia mitiä? Siis mitä tää on suomeksi?
Vierailija kirjoitti:
Olin treffeillä miehen kanssa, joka ei nauranut vaan sanoi "lol"
Ei varmaan tarvitse sanoa, että en ollut enää yhteydessä.
No kyllä noin voi mielestäni vitsillä sanoa, jos ei nyt joka lauseen jälkeen. Ja jos sanoisi "liikaa" saattaisin pistää jännityksen piikkiin. Eli mulla vois mennä lolittelija jatkoon.
Olet kyllä todella pikkusieluinen. Ei voi muuta sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä todella pikkusieluinen. Ei voi muuta sanoa.
Hetkinen. Ketjuun tuli ylemmyydentuntoinen tosikko. Voisitko selittää vähän tuota kommenttiasi?
Höh, hän vaan yritti olla hauska ja keventää tunnelmaa. Minusta olet nyt vähän liian julma. Toki jos se on tuollaista koko treffien ajan, asia on eri. Ei pidä liikaa vitsaillakaan.
Hitto miehet on oksettavia. Onneksi en ole koskaan ollut miehen kanssa.