Paljonko on tuntipalkkasi ja millä alalla olet?
Paljonko tuntipalkka?
Ammattikoulu, AMK, Yliopisto...?
Metalliala, siivousala, sosiaaliala, logistiikka-ala..... ?
Kommentit (398)
Laitoshuoltaja kunnalla, melkein 12€/h.
Siivooja, ei koulutusta, 17e/tunti. Jos lasken kaikki viime vuoden ansiot (lomarahat, bonukset jne.) niin tuntipalkaksi tulee 19,5e. Tiedän, ettette usko, mutta näin onnellisesti sattuu olla :D
30 €, pidän pianotunteja lapsille. Ei koulutusta tuohon hommaan vaan muutoin kasvatusalalle. Toki hommia ei ole mitään 40 tuntia viikossa. Teen myös muita töitä.
30 €/60 min, tanssinopettaja amk
18,75e, ammattikoulutus, teollisuudessa
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 23:08"]Minimi palkka 12€/h . Yleensä provikoilla nousee noin 16€/h. Puhelinmyyjä. Ei hassumpaa ilman koulutusta ja mahtavat työsuhde edut. Lounarit jms.
[/quote]
Saatan olla jopa kateellinen :D pitäisiköhän vaihtaa työtä.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 11:46"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 11:35"]
26.85e/h, Prisman kassa 33h/vk
[/quote]
Huh-huh! Kuinka monen vuoden kokemus sulla on?
[/quote]
Samaa ihmettelen.
[/quote]
Nykyään tapellaan hyvistä työntekijöistä. Ei tarvii olla ees hirveesti kokemuksia et pääsee noille palkoille. Nykyään lähes kaikki työntekijät tulee vuokrafirmojen kautta. Mä olen niin haluttu et oon sanonut vuokrafirmaan etten lähde päivän varoitusajalla alle 20€/h. En siis ole tuo lainaamasi.
Olen yrittäjä, jolla on urakkaluonteinen työ. Tuntipalkka saattaa siis vaihdella rajustikin. Ja yrittäjän työ on muutenkin hyvin erilaista luonteeltaan kuin perinteinen palkkatyö. Laskin äsken kuitenkin, että tienasin viime vuoden jokaisena tuntina n. 7,8€. Onko se sitten hyvä vai huono ottaen huomioon, että yrittäjä on töissä ns. 24/7..
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 10:57"]
Tuntipalkka 85€+alv eli 104,50€ Yrittäjä, markkinointipuolella Koulutus AMK
[/quote]
Yrittäjänä sun pitäis varmaan tietää, että se tuntiveloitus mitä veloitat asiakkailtasi, ei suinkan ole sun oma tuntipalkka, vaan tosta vielä vähennetään kaikki kulut, kuten eläkkeet, vakuutukset, matkakulut, puhelinkulut, materiaalit jne jne. Karkeana arviona voidaan sanoa, että yrittäjän myynnistä korkeintaan puolet voi laskea omaksi "palkaksi".
T. toinen yrittäjä
Osastonhoitaja sairaalassa, 21e/h. Yliopistotutkinto. Taustalla myös AMK-sairaanhoitajan paperit.
Perustuntipalkka 9e/h +provikat. Normaali tuntipalkka noin 14e/h. Puhelinmyyjä, opiskelija.
Hieroja / luontaisterapeutti (tavallista hierontaa en tee) 50 e / tunti, sis. alv.
23 e/h. Vtm. Valtion hommissa ja työkokemusta n. 7 v.
27 €/h, jatko-opiskelija yliopistolla.