Paljonko on tuntipalkkasi ja millä alalla olet?
Paljonko tuntipalkka?
Ammattikoulu, AMK, Yliopisto...?
Metalliala, siivousala, sosiaaliala, logistiikka-ala..... ?
Kommentit (398)
n. 5 euroa
Ylityöt kuuluu kuukausipalkkaan, ja niitä riittää.
Käytettyjen ruumisarkkujen korjaaja. Palkka 28,- € tunti.
Vierailija kirjoitti:
60-100 €/h. Töitä teen 4-6 tuntia päivässä. Personal Trainer.[/quote
Tämäkin kuulostaa laskutustuntihinnalta, josta personal trainerin tulisi kattaa eläkemaksut ja vakuutukset yms.
500 euroo per tunti, olen sohvaperuna
Vähän päälle yksi euro/tunti. Palkka 9e/päivä. Työkokeilussa olen taloushallinnon toimistotyöntekijänä, teen samoja hommia kuin oikeat työntekijät. Pohjana lukio/ammattikoulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
26.85e/h, Prisman kassa 33h/vk
Viikonloppuyövuoroja?
Sunnuntaiyönä voisi ehkä tuon saadakin, kaupan alan tes n.10€/h + yölisä (n.3€) ja pyhänä tuplapalkka.
Vierailija kirjoitti:
Laskutan 266,60 €/h, siitä itselle provikkapalkkaisena jää n. 50 €/h (bruttona). Asianajaja.
Mielenkiintoista, tämä asianajaja on siis toisen palveluksessa, koska on provisiopalkka. Toimin yrittäjänä samalla alalla. Jos on kyseessä valtion maksama oikeusapuasia, valtion säätämä laskutustunti on 110 € + AVL 24 % ja yksityisen maksama laskutustuntihinta on 175 € + ALV, yhteensä 217 €/h. Jää enemmän kuin 50 €/h bruttona. Ylempi korkeakoulututkinto + täytyy olla muutaman vuoden kokemus oikeudenhoiton alalla + asianajajatutkinto, voidakseen olla asianjaja.
13,40€, seurakunnalla hommissa, ei alan koulutusta. Ylioppilastutkinto ja opistotason koulutus.
Vierailija kirjoitti:
15e/h rakennusmies
Tosin ollut nyt keskimäärin 18e/hurakkalisistä johtuen.
Päälle päivärahat ja ateriakorvaukset
Rakennusalan työehtosopimuksen mukaan palkat ovat ammattitaidon mukaan porrastetut. Maksoin jo 15 vuotta sitten luottokirvesmiehelleni 15 € tunti. Hän oli jo kymmeniä vuosia rakentanut omakotitaloja, kolmannen polven kirvesmies.
Vierailija kirjoitti:
Terveysala, AMK, päivätyö. 14 €/h. Nyt kun luen tätä ketjua niin olen näköjään vielä alipalkatumpi kuin luulinkaan.
Kerro tarkemmin, mikä ammattinimike, kun on noin matala palkka?
14,50e/h, AMK (kohta KTM), sote, julkinen sektori
14, 5 e/h.
Kemianteollisuuden yrityksen IT-osasto. Koulutus tietotekniikan kandi.
Prosessiteknikko, vuoromestari 23,36€ + lisät (yö, ilta, juhlapyhä, tuotantopalkkio ja voittopalkkio)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveysala, AMK, päivätyö. 14 €/h. Nyt kun luen tätä ketjua niin olen näköjään vielä alipalkatumpi kuin luulinkaan.
Kerro tarkemmin, mikä ammattinimike, kun on noin matala palkka?
Julkisen sektorin "perus" toimistorotat saa tuon verran ainakin meillä. Eli henkilöstöhallinto, taloshallinto, toimisto sihteerit, ostajat, hankinta-askantuntijat, logistiikka työntekijät yms.
35 €/h, koulutuksena merkonomi, erityisasiantuntija.
Noin 26e/h (ei lomarahoja mukana), KTM, IT-alalla koodarin hommia.
Sähkösuunnittelija 22,3€/h AMK + YO (pitäisi vaihtaa työtehtävää)
Millä tuntimäärällä / kk olette muuten tuntipalkkanne laskeneet?
reilu 11€/h merkonomi, elintarvikekaupassa
Kannattaako kouluttautua ensihoitolääkäriksi? Palkka vastaa työtä, mutta onko työ motivoivaa?