Paljonko on tuntipalkkasi ja millä alalla olet?
Paljonko tuntipalkka?
Ammattikoulu, AMK, Yliopisto...?
Metalliala, siivousala, sosiaaliala, logistiikka-ala..... ?
Kommentit (398)
Alle euron tunti, brutto. Työtön. Vituttaa koko ajan, mutta silti jotkut ovat kateellisia. En suosittele alaa kenellekään. 20000 saumaa päästä tästä paskasta pois. Niistä noin 2000-3000 realismin haarukassa, mutta niihin kisailee te -keskuksen riveissä noin puolisen miljoonaa kolleegaa plus työpaikan vaihtajat päälle.
Siis mitä!?
Eihän nää voi totta olla..
Peruskoulu vaan käytynä, siitä asti rakennuksella maalarina ollu.
Okei olen hyvä, ja pari firmaa kilpaillu musta mut silti. Tienaan 19,50e/tunti, palkka maksetaan myös safka ajasta. Ja lähdemme töistä aina kolmelta vaikka palkka juoksee neljään asti, ihan käytäntö jo ennen minua, ja kyllä pomon ohjeistama.
N. 26€/h brutto. Manager, IT-ala. Keskisuuri yritys PK-seudulla. Ja kyllä, olen palkkakuopassa.
100-500€/h, teen asbestipurkua urakalla. Normi tuntipalkka olisi jotain 15€/h.
Vierailija kirjoitti:
Tuotantotyöntekija, henkilöstövuokrausfirman orja. Alle kympin tunti.
Tuotantotyöntekijä, henkilöstövuokrausfirma, n.13€/tunti
LVIK-Asentaja, peruspalkka on 39e/tunti ja urakalla tehtynä n. 60e/tunti. Pelkkä ammattikoulu käytynä
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 08:37"]Toimistosihteeri yksityisellä puolella, koulutus FM ja palkka 14€/h....
Täällä muutoin sama, mutta palkka 13,5€/h. Välillä mietin tutkinnon kannattavuutta, kun merkonomina pääsisi samaan.
Ei ole tutkinnossa muuta kannattavaa, kuin päästä vähän mukavampiin ja itselle sopivampiin töihin, kun lähihoitajat ja kaupan kassat pääsevät samoille ansioille. Itse opiskelin lähes 6 vuotta ja 8 000 euroa opintolainaa. FM, liekö koskaan mennyt rikki edes 13 e/h. En silti kadu, sain opinnoiltani paljon.
12e / tunti. Lähihoitajan koulutus ja lastenhoitajan töitä teen, kerhossa päivätyötä. Kokemuslisiä ei vielä ole.
10,33€/h, siivooja olen eikä tämän alan koulutusta.
9e/h, vaatemyyjä, AMK opiskelija
Konepaja, 14,85€\h + vuorolisät, ammattikoulu
Vierailija kirjoitti:
Hieroja / luontaisterapeutti (tavallista hierontaa en tee) 50 e / tunti, sis. alv.
En jaksa uskoa, että tätä voi pitää tuntipalkkana. Tämähän täytyy olla yrittäjän bruttotulo, jolla katetaan yritystoiminnan kulut kuten yrittäjäeläkevakuutus, toimitilakulu, hierontarasvat, pyyhkeet pesuineen ja hierontapöytän vuokra tai hankintakulu yms, vai?
Ensihoidon sekä Tehohoidon lääkäri, Finnhems. Palkka vastaa työtä.
Vierailija kirjoitti:
26.85e/h, Prisman kassa 33h/vk
Viikonloppuyövuoroja?
Siivousala 11,39e/h, lukio ja ammattikoulu käytynä, mutta ei tämän alan tutkintoa.
Terveysala, AMK, päivätyö. 14 €/h. Nyt kun luen tätä ketjua niin olen näköjään vielä alipalkatumpi kuin luulinkaan.
Olen opettajana kuukausipalkallinen, mutta jos sijaistan esimerkiksi työtoveriani hyppytunnillani peruskoulussa, saan 45 min oppitunnista noin 46 €.