Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkätakia insinöörit ovat huonoja sängyssä?

Vierailija
26.02.2015 |

Olen jo törmännyt useaan otteeseen kyseiseen ilmiöön. Mistähän mahtaa johtua? Haisevat monesti pahalle, välillä on jarrutusjäljet kalsareissa ja muutama on tullut reisille jo ennen itse asiaan ryhtymistä.

Pitävät aivan ihmeellistä yninää ja pökkivät löysällä nakilla ohi reiästä! Yhdellä murtui koko kikkeli kun törkkäsi ohi kesken kiihkeän nylkytyksen. Lähti sitten kesken kuumimpien tunnelmien tämä ritari kipsauttamaan kikkeliään päivystykseen...

Kerran tapasin lupaavan oloisen kaverin baarissa ja siitä hänen luokseen iltaa jatkamaan. Jossain vaiheessa tämä urho alkoi strippaamaan minulle. Ei vaan ollut huomannut ettei kalsarit enää olleet enää valkoiset kun esitteli pakaroitaan. Paskaa sielä täälä, reisiä myöten.

Viimeisimmällä pokalla oli jotkut tietokonelasit päässä jolla pystyi kuulema googlettelemaan mukavasti siinä seksin ohella jos oli tylsää.Kerran ihmettelin että mitä se mumisee kesken yhdynnän niin se jutteli kuulema niillle laseille! Samainen sankari ilmoitti kesken aktin että " Anteeksi joudun poistumaan, minulla alkaa internet-tapaaminen" Myöhemmin selvisi että tämä tapaaminen oli mikä ties angrybirds-peli tietokoneella jota nämä insinöörit yhdessä pelasivat ja keskustelivat toistensa kannsa jollain tietokonepuhelimella! Haisi muuten ihan kissanpisalle...

Onko kukaan törmännyt osaavan insinööriin erotiikan saralla? Taitavat olla kaikki samanlaisia hieltä haisevia tuhkamulkkuja?

-Paula-

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut. Aviomieheni. Tai kyllähän se piti kouluttaa, mutta on tuo nyt ennen minuakin osannut hygieniastaan huolehtia ja kulli pystyssä pysynyt. Kiihkeäkin ollut. Muutenkin nopea oppimaan ja kehityskelpoinen yksilö:)

N31

Vierailija
2/8 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus mikä trolli, Paula. Johtuisiko siitä, että vedät puoleesi kaikenmaailman paskahousuja, jotka kertovat olevansa insinöörejä? Joka kuudes insinööri on nainen, kuten minäkin. Mitään ongelmaa ei ole ollut insinöörimiesten kanssa, päin vastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on vakka kantensa valinnut.

Vierailija
4/8 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoinsinöörit on parhaita. 2 eri a.insinööri miehestä kokemuksia, elämäni parasta seksiä.

Vierailija
5/8 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Paula pahoittelen huonoja kokemuksia insinööreistä tämä johtuu ainoastaan ja vain suomen koulutus järjestelmästä nykyään kun kukavain reppana ja työtön voi kouluttautua AMK insinööriksi. Nämä äidin helmoista suoraan lukion nörtti piirien kautta AMK insinöriksi opiskelet eivät tiedä työn teosta mitää. Suositelen ihan ammattikoulun käynyttä vanhan kansan insinööriä. Tällainen insinöri osaa myös käyttä meisseliään.

Vierailija
6/8 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen insinööri ja kierrän sinunlaisesi naiset kaukaa. Yleensähän teitä ei päästetä edes baariin sisälle, mutta joskus tulette pokailemaan sulkemisajan jälkeen taksitolpalle. 

Vierailija
7/8 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 12:14"]

Olen insinööri ja kierrän sinunlaisesi naiset kaukaa. Yleensähän teitä ei päästetä edes baariin sisälle, mutta joskus tulette pokailemaan sulkemisajan jälkeen taksitolpalle. 

[/quote]

Ei helevata. Päivän paras. :DDD

-Niksu

Vierailija
8/8 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se minun vika on että kyseiset tyypit ovat olleet lerppulasseja tai muuten ihan ihmeellisiä?Muut seksikokemukseni ovat olleet täysin varsin tyydyttäviä.

-Paula-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi