Mitä videopelejä pelaatte?
Otsikossa se tulikin jo, mitä videopelejä pelaat? Ja oletko nainen vai mies?
Kommentit (94)
Olin kovakin pelaamaan nuoruudessa erilaisia pelejä, mutta nykyään pelaan käytännössä vain LOTR Onlinea. Vähän saatan uutuudenviehätyksestä innostua jostakin, kuten CIV:stä, mutta aika pian palaan mättämään örkkejä Anduinin rannoille.
m38
Old school runescape on ollu kova sana viimeaikoina. Ratchet & Clankeja pelaisin jos olis ehjä ps2 ohjain.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 20:19"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:57"]
Hyviä pelejä mitä itse oon pelannu: Diablo 3, Boarderlandsit, Skyrim, Dragon Aget ja Kingdoms of Amalur.
[/quote]
Pelasin Amaluria n. 20-30h ja rupesi puuduttamaan tosi paljon, enkä koskaan jatkanut. Parinko se loppua kohden? maailma oli jotenkin ontto ja tyhjä, en saanut siihen fiilistä.
[/quote]
No kyllä se aika pitkälti jatkuu samanlaisena läpi pelin eli aika puuduttavaa aika ajoin. Siinä elämäntilanteessa halusin pelata peliä joka ei ollut tarinaltaan kovin raskas, niin siksikin varmaan pidin siitä niin paljon.
Hyviä pelejä mitä itse oon pelannu: Diablo 3, Boarderlandsit, Skyrim, Dragon Aget ja Kingdoms of Amalur.
[/quote]
Ai niin ja nainen 29
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 17:34"]
Nyt kun katselen näitä vastauksia niin huomaan että moni pelaa enemmän fantasia/seikkailu pelejä? En ole koskaan kokeillut kun ei vaan iske jotenkin. Osaisko joku suositella jotain hyvää peliä jos kuitenkin kokeilisin? Itsellä ps1,2,3 ja eniten tykkään pelata just tuollaista gta v tyyppistä. The God father, 007, The Sopranos, Gun, 24, La Noire, osaako joku suositella jotain tän tyyppisiä pelejä myös? :) - 3
[/quote]
Dragon Age on aika helposti lähestyttävä ja tosi mukaansa tempaava. Kannattaa kokeilla!
[/quote]
Pelasin Amaluria n. 20-30h ja rupesi puuduttamaan tosi paljon, enkä koskaan jatkanut. Parinko se loppua kohden? maailma oli jotenkin ontto ja tyhjä, en saanut siihen fiilistä.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 20:19"]
[/quote]
Pelasin Amaluria n. 20-30h ja rupesi puuduttamaan tosi paljon, enkä koskaan jatkanut. Parinko* se loppua kohden? maailma oli jotenkin ontto ja tyhjä, en saanut siihen fiilistä.
[/quote]
*paraniko
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:37"]säälittävää ,että aikuiset pelaa jotain lapsellisia video pelejä. hankkikaa elämä. mahtaa teillä olla pienet piirit.
[/quote]
Säälittävämpää on kirjotusvirheet, lauseiden aloitukset pienillä etukirjaimilla ja toisten haukkuminen.
Ei se sinun elämästäsi ole pois jos minä ja monet muut harrastamme pelaamista. Onko sinun harrastuksesi jotenkin parempia? Vai voisiko niissäkin olla jotain säälittävää ja lapsellista?
Oon mies yli 30. Niitä pelejä on niin kamalasti etten kaikkia ala listaamaan, mutta tässä jotain:
Gothic1,2,3,4+Risen1,2
MassEffect1,2,3
Dragon age1,2,3
Nwn1,2+kaikki lisäosat
Dota,Hon
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 17:34"]
Nyt kun katselen näitä vastauksia niin huomaan että moni pelaa enemmän fantasia/seikkailu pelejä? En ole koskaan kokeillut kun ei vaan iske jotenkin. Osaisko joku suositella jotain hyvää peliä jos kuitenkin kokeilisin? Itsellä ps1,2,3 ja eniten tykkään pelata just tuollaista gta v tyyppistä. The God father, 007, The Sopranos, Gun, 24, La Noire, osaako joku suositella jotain tän tyyppisiä pelejä myös? :) - 3
[/quote]
Dragon Age on aika helposti lähestyttävä ja tosi mukaansa tempaava. Kannattaa kokeilla!
[/quote]
Minäpä pyörähdän huomenna peli kaupassa!
Pelaaminen jäänyt vähän vähemmälle mutta..
WoWia on tullut eniten pelattua. Vuosia.
GW2 oli kans ihan hauska. Skyrim, Minecraft, Warcraft 3, Assassin's Greedejä, Diablo 3 jonkun verran, LEGO vaikka mitä pelejä (ne on muuten hauskoja oikeesti :D), Sims 2, 3 & 4, Sim City ja Sim City 4.
Just ostin Overlord bundlen Steamista ku oli alessa, sitä on tullu tässä vähän nakutettua ku on ollu aikaa. Töissä menee liikaa aikaa, samoin muu rl mutta silloin tällöin pystyy pelaamaan mutta lähinnä noita "heitän aivot narikkaan" juttuja.
Nainen 31
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:55"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:37"]säälittävää ,että aikuiset pelaa jotain lapsellisia video pelejä. hankkikaa elämä. mahtaa teillä olla pienet piirit.
[/quote]
ne on kaikki jotai läskejä koulukiusattuja luusereita jolla ei ole elämää eikä kavereita.
[/quote]
Blääh, keksikää edes joitakin uusia latteuksia :D toi läskiluuseri on jo käytössä niin monissa jutuissa.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 20:32"]Pelaaminen jäänyt vähän vähemmälle mutta..
WoWia on tullut eniten pelattua. Vuosia.
GW2 oli kans ihan hauska. Skyrim, Minecraft, Warcraft 3, Assassin's Greedejä, Diablo 3 jonkun verran, LEGO vaikka mitä pelejä (ne on muuten hauskoja oikeesti :D), Sims 2, 3 & 4, Sim City ja Sim City 4.
Just ostin Overlord bundlen Steamista ku oli alessa, sitä on tullu tässä vähän nakutettua ku on ollu aikaa. Töissä menee liikaa aikaa, samoin muu rl mutta silloin tällöin pystyy pelaamaan mutta lähinnä noita "heitän aivot narikkaan" juttuja.
Nainen 31
[/quote]
Heii! Ostin juuri vähän aikaa sitten ps3. Ps2 löytyi paljon erilaisia sims pelejä, mutta 3:lle en löydä mistään! Ps3:lle on netin mukaan sims 3 vai oliko se 4 valmistettu joskus 2009-2010? Myydäänkö niitä enää missään vai onko niitten myynti lopetettu jo?
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 20:37"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 20:32"]Pelaaminen jäänyt vähän vähemmälle mutta.. WoWia on tullut eniten pelattua. Vuosia. GW2 oli kans ihan hauska. Skyrim, Minecraft, Warcraft 3, Assassin's Greedejä, Diablo 3 jonkun verran, LEGO vaikka mitä pelejä (ne on muuten hauskoja oikeesti :D), Sims 2, 3 & 4, Sim City ja Sim City 4. Just ostin Overlord bundlen Steamista ku oli alessa, sitä on tullu tässä vähän nakutettua ku on ollu aikaa. Töissä menee liikaa aikaa, samoin muu rl mutta silloin tällöin pystyy pelaamaan mutta lähinnä noita "heitän aivot narikkaan" juttuja. Nainen 31 [/quote] Heii! Ostin juuri vähän aikaa sitten ps3. Ps2 löytyi paljon erilaisia sims pelejä, mutta 3:lle en löydä mistään! Ps3:lle on netin mukaan sims 3 vai oliko se 4 valmistettu joskus 2009-2010? Myydäänkö niitä enää missään vai onko niitten myynti lopetettu jo?
[/quote]
Moi, tämän mukaan sims 3 ja sims 3 lemmikit löytyy PS3:lle, ei muita
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 20:40"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 20:32"]Pelaaminen jäänyt vähän vähemmälle mutta.. WoWia on tullut eniten pelattua. Vuosia. GW2 oli kans ihan hauska. Skyrim, Minecraft, Warcraft 3, Assassin's Greedejä, Diablo 3 jonkun verran, LEGO vaikka mitä pelejä (ne on muuten hauskoja oikeesti :D), Sims 2, 3 & 4, Sim City ja Sim City 4. Just ostin Overlord bundlen Steamista ku oli alessa, sitä on tullu tässä vähän nakutettua ku on ollu aikaa. Töissä menee liikaa aikaa, samoin muu rl mutta silloin tällöin pystyy pelaamaan mutta lähinnä noita "heitän aivot narikkaan" juttuja. Nainen 31 [/quote] Heii! Ostin juuri vähän aikaa sitten ps3. Ps2 löytyi paljon erilaisia sims pelejä, mutta 3:lle en löydä mistään! Ps3:lle on netin mukaan sims 3 vai oliko se 4 valmistettu joskus 2009-2010? Myydäänkö niitä enää missään vai onko niitten myynti lopetettu jo?
[/quote]
[/quote]
Samaa olin tulossa sanomaan :) Mä pelaan PCllä itse.
-Se aikasempi N31
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 20:42"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 20:40"]
[/quote]
[/quote]
Samaa olin tulossa sanomaan :) Mä pelaan PCllä itse.
-Se aikasempi N31
[/quote]
:s en taida löytää suomesta kuin käytettynä. No, kiitos kuitenkin!
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 17:05"]
Ostin ihan arpomalla pelattavaksi ps3:lle Ni No Kunin ja rakastuin siihen täysillä! Osaatteko suositella mitään saman tyyppisiä pelejä? En jaksa mitään raakoja sotapelejä, mielummin jotain seikkailua, roolipeliä ja kaunista maisemaa ja musiikkia. Taisteluakin saa toki olla.
[/quote]
Shadow of the Colossus voisi toimia. ps3:lle saatavana HD:nä yhdessä Ico:n kanssa.
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Ico_%26_Shadow_of_the_Colossus_Collection
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 17:11"]
Kaikkea mahdollista, enimmäkseen PC:llä. Falloutteja, Elder Scrollseja, Mass Effectejä, Dragon Ageja ja hauskoja Indie-pelejä. Omistan myös Nintendon konsoleita joilla pelaan Zeldaa, Pokemonia yms. :)
Nainen 21-vuotias.
[/quote]
Ainiin ja tosiaan Borderlandsit on loistavia. Nyt on odotuksessa Tales From The Borderlandsin kakkosjakso. The Walking Deadit on jo pelattuna.
N21
nainen ja ikää 22 vuotta. Pelaan Skyrimiä :) ihan rakkaus peli :D