Mies. Jos nainen hymyilee ja keskustelee ystävällisesti, tulkitsetko sen kiinnostuksena?
Nimittäin nainen voi tehdä niin myös inhoamalleen miehelle päästäkseen nopeasti eroon.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en tulkitse mitää kiinnostuksen osoitukseksi ennen kuin nainen sanoo että on kiinnostunut
Ja miten usein tällaista tapahtuu?
Luotan lotto voittoon enemmän kuin naiselta tulevaan sanalliseen aloitukseen. Silmäpeli on ainoa mitä naiset tekee kun vaatia että heitä tavoitellaan niin ei naiset aloituksia tee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en tulkitse mitää kiinnostuksen osoitukseksi ennen kuin nainen sanoo että on kiinnostunut
Juuri näin. Täällähän on fiksujakin miehiä.
Kerran olen ollut juorukerhon maalittamisen kohteena kun tulkitsin naisen silmä pelin ja vihjeet väärin niin oli pakko alkaa luottamaan ainoastaan sanoihin ja hylätä vihjeet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miten usein tällaista tapahtuu?
Olen eri, mutta minulle on nyt sen parinkymmenen vuoden aikana, jonka olen ollut deittailuikäinen, laskujeni mukaan viisi naista sanonut suoraan, että ovat kiinnostuneita. Itse en ollut oikeastaan kenestäkään kiinnostunut, mutta aloitin silti seurustelusuhteen ensimmäisen kysyjän kanssa, kun en kehdannut häntä torjuakaan. Suhde ei ollut kummoinen, ja siitä viisastuneena annoinkin myöhemmille kysyjille pakit suoralta kädeltä.
M36
Parasta kysyä tuojattajalta, että onko hyvä sängyssä. Muuten ei tule mitään.
Riippuu tilanteesta. Töissä en, koska lähtökohtaisesti kaikki suhtautuvat mihin niin (olen hyvässä asemassa). Vaimon ystävien osalta sama, samoin kaikki asiakaspalvelijat. Mutta jos joku täysin random nainen tulisi esim työmatkalla hotellissa juttelemaan ja hymyilemään, niin oletan hänen olevan kiinnostunut. Näin käy aika usein ja usein myös olen ollut oikeassa.
Ihan ystävälisesti kerrostalon piha sanoin 2 miehelle päivää.Eri ikäisiä,Jotain komentoivat ja takas. Kun sama rappu asutin. Mulla oli lapsen lapset usein luonani.Kun mahdolisuus hakea ne päiväkodoista ja pitää viikonlopuakin. Kevät 2009 alko jahti. Miksi nua sinulla aina on? Jahtin osalistui vanha mummo( tarvitsi apuani siivous kauppa ilmasta) Kuin perhepäivähoitaja. Olin ihan poikki puhki jahdista ja silloin myös arka. Sama virsi aina hanki elämä,mitä noi sinulla taas on? Unohdin ilmotustaulu laittaa Minulla ON Miesystävä!Vuosia siitä etenpäin paljon. Äijät taktisesti yritti iskeä.Eri kerros asuvat,eivät toisista tietäneet ja eri päivät.Toinen jurrissa oot niin seksy,katso mulla seisoo,siis jurissa vaikka rappu käytävä kohdatessa.: Keppi pystyssä housuissa!Toinen jurissa panetta,tartisi sala suhdetta!Ei tarkota jos nainen asuu yksin oli nuori tai vanha: On vapaata ristaa.Tai ystävälisesti tervehtii kun samaa kerrostaloa asutaan.Sain aikanaan raivarin. Toinen huusi perään en mä tollasta vanhaa ämmä huoliskaan.Toisen käytös muttui asialiseksi,kun löysi oman heilan..
Oletan silloin että nainen hyväksyy minut osaksi ihmiskuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tilanteesta. Töissä en, koska lähtökohtaisesti kaikki suhtautuvat mihin niin (olen hyvässä asemassa). Vaimon ystävien osalta sama, samoin kaikki asiakaspalvelijat. Mutta jos joku täysin random nainen tulisi esim työmatkalla hotellissa juttelemaan ja hymyilemään, niin oletan hänen olevan kiinnostunut. Näin käy aika usein ja usein myös olen ollut oikeassa.
Miksi jotkut alapeukuttavat täysin asiallista kommenttia?
T. Sivusta kommentoija
En. Miksi? No koska naiset ovat katalia rottia.
tia.a68v. kirjoitti:
Ihan ystävälisesti kerrostalon piha sanoin 2 miehelle päivää.Eri ikäisiä,Jotain komentoivat ja takas. Kun sama rappu asutin. Mulla oli lapsen lapset usein luonani.Kun mahdolisuus hakea ne päiväkodoista ja pitää viikonlopuakin. Kevät 2009 alko jahti. Miksi nua sinulla aina on? Jahtin osalistui vanha mummo( tarvitsi apuani siivous kauppa ilmasta) Kuin perhepäivähoitaja. Olin ihan poikki puhki jahdista ja silloin myös arka. Sama virsi aina hanki elämä,mitä noi sinulla taas on? Unohdin ilmotustaulu laittaa Minulla ON Miesystävä!Vuosia siitä etenpäin paljon. Äijät taktisesti yritti iskeä.Eri kerros asuvat,eivät toisista tietäneet ja eri päivät.Toinen jurrissa oot niin seksy,katso mulla seisoo,siis jurissa vaikka rappu käytävä kohdatessa.: Keppi pystyssä housuissa!Toinen jurissa panetta,tartisi sala suhdetta!Ei tarkota jos nainen asuu yksin oli nuori tai vanha: On vapaata ristaa.Tai ystävälisesti tervehtii kun samaa kerrostaloa asutaan.Sain aikanaan raivarin. Toinen huusi perään en mä tollasta vanhaa ämmä huoliskaan.Toisen käytös muttui asialiseksi,kun löysi oman heilan..
Hyvä ihme. Meitä on moneen junaan.
Noita ivallisesti miehiä katsovia on varmastikin naisista hyvin pieni prosentti eli pieni osa heistä, jotka ovat nuoruudessaan olleet perusnättejä ja rintavia, ja siksi kohdanneet liikaakin kiinnostusta miehiltä. Heillä on "varaa" valita, keille miehille hymyilevät tai juttelevat. Käytännössä kaikki muut kohtelevat miehiä tasaveroisen asiallisesti ja fiksusti.
T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellistä roskaa. Toivottavasti ap ei ole nainen, jos tuollaista olettaa. Mä ainakin olen lähtökohtaisesti aina kohtelias ja hymyilevä (nainen), vaikken olisi lainkaan kiinnostunut jostain miehestä. Koen miehet lähtökohtaisesti *ihmisinä* ja veljellisinä lähimmäisinä ilman mitään seksuaalista ulottuvuutta. Lähimmäiselle on mukavaa olla ystävällinen, mutta ei se mistään seksuaalisesta tietenkään kerro. Lapsuuteni parhaat kaverinikin olivat poikia.
Kerropa, ap, miten itse suhtaudut miehiin?
Luepa aloitus uudestaan.
Itse suhtaudun miehiin älyllisinä yksilöinä, paitsi jos keskustelusta voi päätellä, ettei älyä ole. Silloin poistun paikalta mahdollisimman nopeasti. Jos kohtaan inhoamani miehen, olen hänellekin kohtelias ja yritän päästä paikalta mahdollisimman nopeasti pois. Kiroilijoiden tai alatyylisten kanssa en edes tervehdi. ap
Itse suhtaudun lähimmäisiin lämpimästi ihan oletetun älyn tasosta huolimatta. En edes arvostele ihmisiä sellaisen perusteella.
T. Sama
Ei mies huomaa mitään. Olen kohtelias. Poistun vain nopeasti. ap
tia.a68v. kirjoitti:
Love is on the air ❤️😂😂😂
Jos nainen on tosi rento ja mukava miehen kanssa keskustellessa, silloin kiinnostusta ei ole muuta kuin kaveritasolla.
Vierailija kirjoitti:
Ihastunut nainen on lähes aina hieman epävarma kohdatessaan ihastuksen ja silmät loistaa eri tavalla kuin normaalisti. Jos nainen on itsevarman oloinen hymyillessään, niin silloin nainen todennäköisesti hymyilee ollakseen vain ystävällinen.
Voihan nainen esimerkiksi haluta seksiä, vaikka ei olisi ihastunut.
En.
Todennäköisesti ajattelen, että mitä tuokin idari tuossa möllöttää ja irvistelee.
En todellakaan luule. Tulkitsen sen kiinnostuksena siinä vaiheessa, kun nainen sanoo olevansa kiinnostunut. Muusta en ymmärrä, eikä tarvitsekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastunut nainen on lähes aina hieman epävarma kohdatessaan ihastuksen ja silmät loistaa eri tavalla kuin normaalisti. Jos nainen on itsevarman oloinen hymyillessään, niin silloin nainen todennäköisesti hymyilee ollakseen vain ystävällinen.
Voihan nainen esimerkiksi haluta seksiä, vaikka ei olisi ihastunut.
No tuo tilanne ei kovinkaan monelle miehelle ole kovin realistinen, eli siihen ei kannata tuudittautua, paitsi jos olet mies, joka saa koko ajan komeasta ulkonäöstään positiivista palautetta.
Siis apua. Silloin kun olen oikeasti kiinnostunut niin olen totinen ja töks töks.
Ja kun yritän vain selviytyä tilanteesta, hymyilen.
Ompa kammottavaa että se tulkitaan kiinnostukseksi.
Parempi ottaa se vihamielinen asenne vaan. Mitä turhia hymyilemään.
N50
Itse suhtaudun lähimmäisiin lämpimästi ihan oletetun älyn tasosta huolimatta. En edes arvostele ihmisiä sellaisen perusteella.
T. Sama