Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies. Jos nainen hymyilee ja keskustelee ystävällisesti, tulkitsetko sen kiinnostuksena?

Vierailija
29.11.2021 |

Nimittäin nainen voi tehdä niin myös inhoamalleen miehelle päästäkseen nopeasti eroon.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oleta enkä odota kotimaisilta naisilta enää nykyään yhtään mitään. He ovat niin ongelmallisia.

Mikäli kaipaan lämpöä, läheisyyttä, romanttisuutta ja rakkautta naiselta niin suuntaan katseeni ulkomaille.

Vierailija
42/57 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä riippuu tilanteesta. Jos se on jossain normaalissa kanssakäymisessä, niin ei se mitään merkanne. Mutta jos täysin spontaanisti katsoo "kulmien alta" ja söpösti hymyilee, niin sen kyllä voisin tulkita. Ehkä sillain; "tykkään sinusta, tykkääthän sinäkin minusta". Edellinen juttuni alkoi näin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastunut nainen on lähes aina hieman epävarma kohdatessaan ihastuksen ja silmät loistaa eri tavalla kuin normaalisti. Jos nainen on itsevarman oloinen hymyillessään, niin silloin nainen todennäköisesti hymyilee ollakseen vain ystävällinen.

No jaa, olen aina epävarma hymyillessäni miehille työroolini ulkopuolella.

Vierailija
44/57 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teennäisýys on helposti aistittaessa.

Kyllä sen helposti huomaa, kun joku on oikeasti kiinnostunut. Mulla yleensä tulee vaivaannuttava olo, kun toinen esittää olevansa mukava, vaikka voihan se nainen olla mukava muutenkin vaikka esittää.

Yleensä ne kiinnostuneet häärää ympärillä ja ottaa kontaktia tai flirttailee.

Mä oon sellainen joka katsoo helposti silmiin niin niissä tilanteissa heidän kehonkieli kertoo paljon ovatko kiinnostuneita. Sitten on niitä jotka ovat kovin sulkeutuneita/pidättyväisiä, että heistä ei tiedä minkämielisiä ovat.

M30

Vierailija
45/57 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisena miehenä pidän kyllä naisia(kin) normaaleina ihmisinä enkä pelkkinä panopatjoina.

Vierailija
46/57 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä kaikille yleensä ystävällinen ja hymyilenkin, enkä siis välttis ole kiinnostunut sen ihmeemmin. 

Vierailija
47/57 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletan silloin että nainen hyväksyy minut osaksi ihmiskuntaa.

Hyvä oletus. Kaikkia miehiä ei hyväksytä sen osaksi, koska käyttäytyvät kuin eläimet. Niille ei kyllä olla ystävällisiäkään.

Vierailija
48/57 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos silmäni alkavat kirvellä pippurisumutteen vaikutuksesta, niin tiedän että nainen haluaa minua.

Vierailija
49/57 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkitsen sen niin, että nainen pitää keskustelusta eikä ainakaan pidä seuraani vastenmielisenä. Toki jos naama on väkisin väännettynä hymyyn niin sitten tulkinta on toinen. Ette te naiset niin taitavia hymyilijöitä ole, etteikö teeskenneltyä hymyä tunnistaisi.

Vierailija
50/57 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla minun aloitukseni! Onkohan? Hmm...

Mutta siis tämä jetsulleen.

Vierailija
51/57 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on ulkonäkönsä puolesta samaa tasoa kanssani, katsoo silmiin, hymyilee ja keskustelee ystävällisesti, niin kyllä minä pidän tuollaisessa tilanteessa hyvinkin mahdollisena että hän on minusta kiinnostunut.

Vierailija
52/57 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin kannata tehdä jos haluaa miehestä eroon.

Vierailija
53/57 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tulkitse. Jos nainen on kiinnostunut jostain syystä juuri minusta, niin hän varmasti sen kertoisi ilomielin itse ilman mitään hymyvihjeitä. Näin nyt tuskin enää tulee tapahtumaan kuitenkaan.

Vierailija
54/57 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain jos nainen on kaunis.

Tämä on kyllä se piirre, mitä en miehissä koskaan tule ymmärtämään. Eli oletus siitä, että jos nainen miellyttää omaa silmää on tämän myös pakko olla kiinnostunut miehestä.

Tämä. Vaikka mies olisi aivan eri planeetalta.

Eli jos otetaan varman päälle, niin miehen kannattaisi olla jotain tällaista? :

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Vierailija
55/57 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletan silloin että nainen hyväksyy minut osaksi ihmiskuntaa.

Hyvä oletus. Kaikkia miehiä ei hyväksytä sen osaksi, koska käyttäytyvät kuin eläimet. Niille ei kyllä olla ystävällisiäkään.

Kyllä ovat, jos mies on ulkoisesti tasokas.

Vierailija
56/57 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenkuin oli ujo, niin en uskaltanut vastata hymyihin ja nykyään taas vanhempana, en paljoa korvaa lotkauta muitten hymyille. Nainen voi hymyillä mistä syystä tahansa eikä siitä voi vetää liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä.

Vasta sitten, jos nainen tulee juttelemaan, niin voi asiasta on selkoisuus.

Vierailija
57/57 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tulkitse.

Enkä kyllä muutenkaan reagoi kovin hyvin mihinkään vihjailuihin, jos on jotain asiaa tai haluaa jotain, niin on syytä sanoa se eikä vihjailla ja toivoa että toinen osaa tulkita oikein juuri sun vihjailusi.

Enkä siis tällä nyt tarkoittanut sitä että hymy olisi mitään vihjailua vaan ihan yleisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi