Pojan esinahan venytys eikä ympärileikkausta
Oletteko saaneet venytettyä poikanne tiukkaa esinahkaa? En halua hänelle ympärileikkausta. Sen verran saanut jo venytettyä että aluksi ei mennyt terskan päälle edes nyt menee, mutta on vielä tosi tiukka. Kauankohan kestää venyttää ja onko vinkkejä? OLen rasvannut kookosöljyllä venyttelyn aikana ja jälkeen.
Kommentit (24)
Kun olen saunassa siskon ja serkkulikan kanssa se esinahka menee yleensä aina itsekseen taakse. Nekin ovat sitä ihmetelleet ja käpistelleet. Mutta se esinahan liikkuvuuta lisäävä voiteluaine tulee sillai viiveellä. Eli kun ne on sen nahkan saaneet taakse niin vasta sitten.
Tilasin saksan amatsooonista venytysrengassetin, Toimi muutamassa kuukaudessa.
t. vanha ukko
Vierailija kirjoitti:
Mulle tehty ympärileikkaus aikuisena. Hirvee kokemus. Varsinkin toipuminen, kun tulee erketio esim keskellä yötä ja tikit repeilee. En suosittele kellekään. Lopputulos myös ruma ja epäkäytännöllinen ja tunnoton.
Ei ole minun kokemukseni.
Minulla meno ympärileikkaus hyvin ja elämä on paljon helpompaa nyt ja seksikin sujuu paremmin ja kestävyys parantunut huomattavasti.
Venyttelin nuorena omani. Pari päivää pidin esinahkaa terskan takana jonka jälkeen ei enää terskan päällä ole pysynyt. Helpompi ainakin pitää puhtaana.