Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pojan esinahan venytys eikä ympärileikkausta

Vierailija
29.11.2021 |

Oletteko saaneet venytettyä poikanne tiukkaa esinahkaa? En halua hänelle ympärileikkausta. Sen verran saanut jo venytettyä että aluksi ei mennyt terskan päälle edes nyt menee, mutta on vielä tosi tiukka. Kauankohan kestää venyttää ja onko vinkkejä? OLen rasvannut kookosöljyllä venyttelyn aikana ja jälkeen.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä saa venyttää. Sen kuuluukin olla tiukka lapsena. Pösilö olet mennyt koskemaan toisen henkilökohtaiselle alueelle.

Vierailija
2/24 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika venyttää itse. Ei se oikeastaan muuta teekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on 22 vuotias poika eikä lapsi.

Vierailija
4/24 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tehty ympärileikkaus aikuisena. Hirvee kokemus. Varsinkin toipuminen, kun tulee erketio esim keskellä yötä ja tikit repeilee. En suosittele kellekään. Lopputulos myös ruma ja epäkäytännöllinen ja tunnoton. 

Vierailija
5/24 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti vaan tässä koittaa auttaa.

Vierailija
6/24 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin osittaisessa ympärileikkauksessa 17 vuotiaana :D. Nahka siis jäi mutta oli huomattavasti liikkuvampi ja ei läheskään niin ahdas sen leikkauksen jälkeen. Oli kivuliasta kun sen jälkeen terska osu housuihin koko ajan ja kesti totutella siihen tuntemukseen... 

Vierailija
7/24 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pojalla venyttely auttoi. Kävimme lääkärissä ja hän antoi neuvot ja totesi, että leikkaus seuraa, jos ongelma ei poistu. 

Vierailija
8/24 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus lienee provo. Tiukkaa esinahkaa vaan avarretaan leikkauksella, ei yleensä tehdä ympärileikkausta.

Ja toisin kuin kommentoija 4 väittää, ei ympärileikkauksen jälkeen aikuisellekaan mitään tikkejä laiteta. Siitä tulee ehkä millin, kahden levyinen siisti leikkausjälki, paranee muutamassa päivässä. Ongelmat tulevat sitten myöhemmin, kun terskan tuntoherkkyys kärsii, sen pinta voi kuivua kun esinahka ei toimi silmäluomen tavoin (se on oikeasti sen hommaa, pitää terska voideltuna).

Vierailija
9/24 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla edes oma lapsi ketä venyttelet. Häpeä.

Vierailija
10/24 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tehty ympärileikkaus aikuisena. Hirvee kokemus. Varsinkin toipuminen, kun tulee erketio esim keskellä yötä ja tikit repeilee. En suosittele kellekään. Lopputulos myös ruma ja epäkäytännöllinen ja tunnoton. 

Itselle on myös tehty. Vielä kun tässä tapauksessa piti puuduttaa nukuttamisen sijasta ja se puuduttaminen sattui ihan käsittämättömän paljon. Itse lopputulos on kyllä hyvä, ongelmat joita liia tiukasta esinahasta oli poistuivat täysin eikä tunnottomuuskaan ole ollut ongelma. Operaatiosta on aikaa jo yli 10 vuotta.

Vierailija
11/24 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venytyksen hoitaa isä, ei äiti.

Vierailija
12/24 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistunut veljeni tapauksessa, 24-vuotiaana joutui ympärileikkaukseen. Olisi ollut parempi, jos se olisi tehty jo ajoissa lapsena.

Vierailija
13/24 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä äiti auttaa suullaan jos esinahka on kireä. Hätätapauksessa myös isä voi auttaa.

Vierailija
14/24 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkakaa vain venytystä. Kun nahan saa solmuun erektion aikaan, niin silloin on sopivan venynyt.

Vierailija
15/24 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos tytöllä on liian tiukka reva, niin pitääkö sitäkin venyttää?

Vierailija
16/24 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä äiti auttaa suullaan jos esinahka on kireä. Hätätapauksessa myös isä voi auttaa.

Joskus olen kuullut, että myös mummi tai pappa voi auttaa.

Vierailija
17/24 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiterö kirjoitti:

Mitä jos tytöllä on liian tiukka reva, niin pitääkö sitäkin venyttää?

Se kyllä reväytetään auki, ei tarvitse erikseen venytellä.

Vierailija
18/24 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up73

Vierailija
19/24 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukka on hyvä.

Vierailija
20/24 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole koskaan tullut edes mieleen että pitäisi lähteä kenenkään esinahkaa venyttelemään.