En ikinä tajunnut ennen koronaa
Kuinka vastenmielisiä suurin osa ihmisistä oikeasti on.
Kommentit (18)
Niin ja huvittavinta, vaikka et olisi paljon kenenkään kanssa tekemisissä saatat saada juuri ne kimppuusi ketä et halua.
Minä olen pysynyt tervejärkisenä. En kannata koronapassia ollenkaan.
Itsekkäitä jästipäitä, naurettavia foliohattuja, mutta onneksi vain vähemmistönä. Tyhjät tynnyrit ne eniten kolisee.
Rokotekiimaiset varmaan kannattaa myös keskitysleirejä, ne rokotteet on tehny niistä mielisairaita :D
Vierailija kirjoitti:
Minä olen pysynyt tervejärkisenä. En kannata koronapassia ollenkaan.
Useat hitaalla käyvät pitävät itseään fiksuna ja sama tuntuu pätevän tervejärkisyyttään toitottaville.
Sehän riippuu ap kokonaan siitä, keitä juuri sinä kohtaat.
Itse olen päinvastoin huomannut, että ihmiseet ovat olleet korona aikana kohteliaampia ja ystävällisempiä.
Ei rynnitä mihinkään, palvelu on ystävällistä ja jopa parempaa kuin ennen koronaa. Johtuneeko siitä, että asiakkaita on vähemmän.
Omassa piirissäni toki puhutaan koronasta, koska se on ajankohtainen aihe, mutta ei kysellä oletko jo ottanut sen toisen tai kolmannen rokotteen. Se taas johtunee siitä, että kaikki olettavat että jokainen tuttava-ja ystäväpiirissä olettavat, että jokainen on sen ottanut.
Ja niin onkin. Olemme kaikki jo sen ikäisiä, että korona tautina on meille tuhansia kertoja vaarallisempi, kuin joku peloittelu sen haittavaikutuksilla tai tulevilla pahoilla muutoksilla kehoon.
Ja miten itse suhtaudut ihmisiin. Silläkin on merkitystä siihen, miten muut suhtautuvat itseesi.
Asioilla on aina vähintään se kaksi puolta.
Vierailija kirjoitti:
Rokotekiimaiset varmaan kannattaa myös keskitysleirejä, ne rokotteet on tehny niistä mielisairaita :D
Esimerkki siitä, miten tyhmä ihminen ei osaa kertoa uusia vitsejä tai ymmärtää asioita.
Vierailija kirjoitti:
Itsekkäitä jästipäitä, naurettavia foliohattuja, mutta onneksi vain vähemmistönä. Tyhjät tynnyrit ne eniten kolisee.
Tämä oli mullekin suurin yllätys. Ja se että ihmiset uskoo niin laajalti salaaliittoteorioihin, joka muka on koronankin takana. Joo että kaikki valtiopäämiehetkin mukana samassa salaisessa juonessa, että voi olla tolloja :DDDDD
Jep, koronan takia influenssatapauksia oli viime vuonna vain ihan muutama. Sitä ennen ihmiset olivat niillä ällöillä räkäkäsillään lääppineet kaikki pinnat kaupoissa ja julkisissa ja joka paikassa niin että varmasti sairaudet leviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli mullekin suurin yllätys. Ja se että ihmiset uskoo niin laajalti salaaliittoteorioihin, joka muka on koronankin takana. Joo että kaikki valtiopäämiehetkin mukana samassa salaisessa juonessa, että voi olla tolloja :DDDDD
Mutta näinhän asia on, mutta eihän aivpesty näe mitään. Sokaistu valtamedian 2 vuotta kestäneellä aivopesu pelottelu propaganda ohjelmalla.
Mitä sinä ap mongerrat?
Katso peiliin, siellä se on se syy, miksi monet ihmiset tuntuvat sinusta vastenmielisiltä.
Korona on todellakin tuonut ihmisten huonot piirteet esiin. Pelkoa ja itsekkyyttä ei enää välitetä peitellä. Yritetään komentaa muita ihmisiä elämään omalla tavallaan. Lisäksi pelko ja eristäytyminen on varmaan saanut monen piilevät mielenterveysongelmat pintaan.
Olen tähänkin asti nähnyt työssäni koko ihmiskirjon, mutta tilanne on mennyt koronan aikaan aina vain hullummaksi.
Vierailija kirjoitti:
Niin, sinä olet koko korona saagan rasittavin ihmistyyppi. Heikkohermoinen hysteerinen pakottaja joka odottaa silmät kiiluen seuraavaa käskyä kuin koira. Ei yhtäkään omaa ajatusta, ei kykyä kyseenalaistaa, ei loogista päättelykyä, ei mitään. Entinen kympin oppilas joka kokee kuolevansa jos ei alistu täysin ja kritiikittä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, sinä olet koko korona saagan rasittavin ihmistyyppi. Heikkohermoinen hysteerinen pakottaja joka odottaa silmät kiiluen seuraavaa käskyä kuin koira. Ei yhtäkään omaa ajatusta, ei kykyä kyseenalaistaa, ei loogista päättelykyä, ei mitään. Entinen kympin oppilas joka kokee kuolevansa jos ei alistu täysin ja kritiikittä.
Tämä. Ja kaikki, jotka eivät toimi ja ajattele kuten hän ovat foliohattuja. 🤦🏻♀️
Misantroopeille koronaeristys on helppoa kuin heinänteko ellei peräti ideaali elämäntapa
Huoleton kirjoitti:
Korona on todellakin tuonut ihmisten huonot piirteet esiin. Pelkoa ja itsekkyyttä ei enää välitetä peitellä. Yritetään komentaa muita ihmisiä elämään omalla tavallaan. Lisäksi pelko ja eristäytyminen on varmaan saanut monen piilevät mielenterveysongelmat pintaan.
Olen tähänkin asti nähnyt työssäni koko ihmiskirjon, mutta tilanne on mennyt koronan aikaan aina vain hullummaksi.
Hulluimmat huusivat koronan alussa kaupoissakin kovaan ääneen. Omalle kohdallenikin sattui 2 tapausta.
-Keski-ikäinen mies huusi maski päässä kaupan kassalla minulle suoraa raivohuutoa, etten saa laittaa tavaroitani hihnan toiseen päähän, kun hän oli pakkauspäässä pakkaamassa tavaroitaan. Minun piti siis odottaa, että mies sai pakattua monen sadan euron ostoksensa. Muistan miehen hysteerisen raivon lisäksi kassamyyjän avuttomuuden siinä meidän välissä, ei uskaltanut sanoa sanaakaan. Parkkipaikalla näin, kun mies pakkasi tyytyväisenä ostoksiaan kalliin farmariauton peräluukkuun. Ei näköjään pelottanut enää. Aivan kuin olisi nauttinut siitä, että sai koronan varjolla kyykyttää muita ihmisiä.
-Toinen tapaus sattui toisen kaupan kassalla. Olin tällä kertaa onneksi eri kassalla, mutta kuulin kun vanha nainen huusi ja saarnasi turvaväleistä niin, että kauppa raikasi. Huusi vielä monta minuuttia sen jälkeen, kun kaikki muut ihmiset olivat poistuneet siltä "hänen" kassaltaan. Jäin hetkeksi kuuntelemaan, mutta se oli niin sekopäistä selontekoa, ettei vaan jaksanut loppuun asti kuunnella. Ihmiset vilkuilivat vaivaantuneina toisiaan.
Ihan selkeästi jotain mt-ongelmaa. Ovatkohan nyt hoidossa?
Kas kun nämä rokotevastaiset/kulkutautimyönteiset, jotka ovat nyt kaiken aikaa jauhaneet sitä skeidaa siitä, miten ihan kamalan isoja, suorastaan koko kansan käsittäviä, mielenosoituksia koronatoimenpiteitä vastaan on maailmalla mm Sveitsissä, eivät nyt sitten muistakaan kertoa, että ovat valehdelleet kaiken aikaa.
Sveitsiläiset äänestivät koronatoimenpiteistä ja koreasti enemmistö kannatti hallituksen ehdottamia ankarampia koronatoimia.
Olisi ihan asiallista korjata valheitaan, kun faktaa tulee pöytään!
Joo ei kannata avata asiaa ollenkaan.