Pohdintaa deittikumppanista (mies)
Tarviisin hieman ulkopuolista perspektiiviä asiaan. Tapasin tinderin kautta kuukausi sitten miehen. Mies on ollut hyvin innokas soittelemaan, viestittelemään ja tapailemaan. Tapailua on paljon muutenkin kuin seksin merkeissä. Hän on sanonut suoraan ettei osaa sanoa tuleeko meistä mitään vakavaa, koska hänellä on sellainen elämänvaihe menossa ettei tiedä pystyykö sitoutua. Sanoi kuitenkin ettei tapaile nyt muita ja sanoin myös että haluan keskittyä yhteen kerrallaan.
Eilen huomasin että mies on käynyt päivittämässä tinder-profiiliaan. Eikö tuo nyt ole aika selkeä merkki, että saattaa olla haku päällä toiseen suuntaan?
Olen niin kypsä tähän. Niin vaikeaa löytää sitä kumppania kun jutut menee aina kummalliseksi tai muuta. En jaksa. Enkä oikein tiedä mitä nyt sille miehelle edes sit sanoisin vai sanonko mitään. Ja olenko itse nyt ihan skitso kun pahoitan mieleni tuollaisesta? Vai laitanko vaan oman tinderin samalla tapaa soimaan ja annan olla ja mennä asioiden sit niinkuin ne menee? huoh.
Kommentit (42)
Ei halua sitoutua sinuun, koska haluaa katsella saisko parempaa.
Oletko itse sanonut miehelle, että sinä haluaisit (ilm) sitoutua häneen? Tai kysynyt, että tarkoittaako mies, että sinä olet hänelle vain leikkikaveri?
Vierailija kirjoitti:
Miten hän oli päiviytänyt profiiliaan? Mitä lisännyt
uuden kuvan.
Keskustele miehen kanssa, ei muunlaista neuvoa näin anonyymina pysty antamaan.
Kerro, mitä haluat miehestä ja kysy, mitä hän itse aikoo tehdä. Jos tiedät, että haluat jatkaa miehen kanssa mutta et hyväksy sitä, että hän on edelleen Tinderissä, kerro se hänelle, jotta voit tehdä omat johtopäätöksesti miehen vastauksesta ja reaktiosta.
Tuosta ei tule mitään oikeaa suhdetta. Mies on sanonut sen suoraan (en tiedä pystynkö sitoutumaan eli tuota lähemmäs suoraan sanomista ei koskaan päästä näissä jutuissa).
Ratkaisua ei pysty muut tekemään kuin sinä, minä en jatkaisi suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse sanonut miehelle, että sinä haluaisit (ilm) sitoutua häneen? Tai kysynyt, että tarkoittaako mies, että sinä olet hänelle vain leikkikaveri?
En ole, koska mies on sanonut että haluaa katsoa päivä kerrallaan. Ja se on siis sinänsä minulle ihan ok ja olen sen sanonutkin, mutta tietää että parisuhde on se mihin tähtään. Enkä minäkään tiedä että haluanko häneen sitoutua, mutta haluan tapailla yhtä kerrallaan ja sen hän tietää.
Mutta jäi tosiaan sanomatta että hän vois sit infota jos tulee se päivä kun tilanne muuttuu hänen suhteensa.. ettei tartte lukea sitä taas tinderistä tai jostain muualta.
Oletko tarkkaillut miehen kilometrejä? Näyttääkö ne eriä kuin yleensä
Vierailija kirjoitti:
Kerro, mitä haluat miehestä ja kysy, mitä hän itse aikoo tehdä. Jos tiedät, että haluat jatkaa miehen kanssa mutta et hyväksy sitä, että hän on edelleen Tinderissä, kerro se hänelle, jotta voit tehdä omat johtopäätöksesti miehen vastauksesta ja reaktiosta.
Mieshän on sanonut, ettei tällä hetkellä pysty sitoutumaan. Tapaillaan, on seksiä ja muuta kivaa, mutta seurustelusuhdetta ei ole luvassa. Jos ap haluaa seurustella, niin tästä ei sellaista suhdetta tule.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta ei tule mitään oikeaa suhdetta. Mies on sanonut sen suoraan (en tiedä pystynkö sitoutumaan eli tuota lähemmäs suoraan sanomista ei koskaan päästä näissä jutuissa).
Eli ei halua suhdetta mutta ei ole pystynyt sanomaan sitä suoraan? Nii in. Just tuollaista en jaksa enkä ymmärrä. Ei se ole vaikeaa sanoa.
Joo, kyllä mulla aikalailla meni maku jo....
Mikä miehen elämäntilanne sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Oletko tarkkaillut miehen kilometrejä? Näyttääkö ne eriä kuin yleensä
En ole mitenkään tarkkaillut, kuinka niin? Kai ne nyt sillai aina näyttää eriä että onko kotona, töissä, kavereilla.. missä lie.
Kilomeyrut muutuu vaib jos aukasee tinderin. Ettekö ole siirtynyt eri viestipalveluun miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieshän on sanonut, ettei tällä hetkellä pysty sitoutumaan. Tapaillaan, on seksiä ja muuta kivaa, mutta seurustelusuhdetta ei ole luvassa. Jos ap haluaa seurustella, niin tästä ei sellaista suhdetta tule.
No minun mielestäni ei ole sanonut. Olen kysynyt että haluaako hän mitään vakavaa, ja vastaus oli tosiaan se että "en osaa sanoa, katsellaan, päivä kerrallaan". Ja puhunut kyllä paljon siitä miten on parisuhdeihminen eikä halua irtosuhteita.
Ehkä olen sitten sosiaalisilta taidoiltani jotenkin rajoittunut, kun en ymmärtänyt rivien välistä tuollaista....
Mutta tätä tämä juuri aina on. Kun ei vaan ota selkoa... sanotaan yhtä ja tehdään toista ja tarkoitetaan kolmatta.
Vierailija kirjoitti:
Kilomeyrut muutuu vaib jos aukasee tinderin. Ettekö ole siirtynyt eri viestipalveluun miehen kanssa?
Siis joo tietenkin ollaan. Mutta en minä sen jälkeen tinderissä ole hirveästi käynyt. Välillä juuri käynyt katsomassa hänen kuviaan ja joo.. kyllä siinä silloin on kilometrit välillä olleet eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ei halua suhdetta mutta ei ole pystynyt sanomaan sitä suoraan? Nii in. Just tuollaista en jaksa enkä ymmärrä. Ei se ole vaikeaa sanoa.
Jos mies on vakavissaan niin mitään tällaista en tiedä pystynkö sitoutumaan-juttua ei ole todellakaan, itse olisin lopettanut suhteen jo tuon kuultuani.
Jos mies ei ole varma, että haluaa juuri minut ja se näkyy kaikessa, en jatka suhdetta enkä tapailua.
Vierailija kirjoitti:
Mikä miehen elämäntilanne sitten on?
Ei toipunut erosta täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on vakavissaan niin mitään tällaista en tiedä pystynkö sitoutumaan-juttua ei ole todellakaan, itse olisin lopettanut suhteen jo tuon kuultuani.
Jos mies ei ole varma, että haluaa juuri minut ja se näkyy kaikessa, en jatka suhdetta enkä tapailua.
Niin just. Olet varmasti oikeassa. Varmaan taas tyydyin liian vähään....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minun mielestäni ei ole sanonut. Olen kysynyt että haluaako hän mitään vakavaa, ja vastaus oli tosiaan se että "en osaa sanoa, katsellaan, päivä kerrallaan". Ja puhunut kyllä paljon siitä miten on parisuhdeihminen eikä halua irtosuhteita.
Ehkä olen sitten sosiaalisilta taidoiltani jotenkin rajoittunut, kun en ymmärtänyt rivien välistä tuollaista....
Mutta tätä tämä juuri aina on. Kun ei vaan ota selkoa... sanotaan yhtä ja tehdään toista ja tarkoitetaan kolmatta.
Yksikään mies ei saisi yhtäkään irtosuhdetta, jos olisi niin tyhmä, että sanoisi naiselle haluavansa vain irtosuhteen tai vapaata tapailua ilman parisuhdetta. Sori, mutta itselleni tuo on ollut selvää jo yläasteelta asti, että tuollaiset lauseet ovat vain hämäystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään mies ei saisi yhtäkään irtosuhdetta, jos olisi niin tyhmä, että sanoisi naiselle haluavansa vain irtosuhteen tai vapaata tapailua ilman parisuhdetta. Sori, mutta itselleni tuo on ollut selvää jo yläasteelta asti, että tuollaiset lauseet ovat vain hämäystä.
No ei tuokaan kyllä pidä paikkaansa. Kyllä minulla on ollut moniakin miehiä jotka ovat sen ihan suoraan sanoneet :D
Miten hän oli päiviytänyt profiiliaan? Mitä lisännyt