Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pohdintaa deittikumppanista (mies)

Vierailija
29.11.2021 |

Tarviisin hieman ulkopuolista perspektiiviä asiaan. Tapasin tinderin kautta kuukausi sitten miehen. Mies on ollut hyvin innokas soittelemaan, viestittelemään ja tapailemaan. Tapailua on paljon muutenkin kuin seksin merkeissä. Hän on sanonut suoraan ettei osaa sanoa tuleeko meistä mitään vakavaa, koska hänellä on sellainen elämänvaihe menossa ettei tiedä pystyykö sitoutua. Sanoi kuitenkin ettei tapaile nyt muita ja sanoin myös että haluan keskittyä yhteen kerrallaan.

Eilen huomasin että mies on käynyt päivittämässä tinder-profiiliaan. Eikö tuo nyt ole aika selkeä merkki, että saattaa olla haku päällä toiseen suuntaan?

Olen niin kypsä tähän. Niin vaikeaa löytää sitä kumppania kun jutut menee aina kummalliseksi tai muuta. En jaksa. Enkä oikein tiedä mitä nyt sille miehelle edes sit sanoisin vai sanonko mitään. Ja olenko itse nyt ihan skitso kun pahoitan mieleni tuollaisesta? Vai laitanko vaan oman tinderin samalla tapaa soimaan ja annan olla ja mennä asioiden sit niinkuin ne menee? huoh.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain halpa euroshopper laastari ja niin kauan kun suostut sellaiseksi et saa vakavaa suhdetta

Vierailija
22/42 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustele miehen kanssa, ei muunlaista neuvoa näin anonyymina pysty antamaan.

Kerro, mitä haluat miehestä ja kysy, mitä hän itse aikoo tehdä. Jos tiedät, että haluat jatkaa miehen kanssa mutta et hyväksy sitä, että hän on edelleen Tinderissä, kerro se hänelle, jotta voit tehdä omat johtopäätöksesti miehen vastauksesta ja reaktiosta.

Se vain, että kun nainen haluaisi uskoa suhteeseen, niin mies taas keskustelemalla panee hänen päänsä pyörälle, vaikkei itse tilanne ole muuttunut miksikään. Annetaan kaikennäköisiä kivoja selityksiä ja naisen oma mieli pyöräyttää niistä parisuhdetoivehuuruisen tilannekuvan. 

Minusta keissi on harvinaisen selvä, oli jo ennen tätä Tinderiin kuvan lisäystä, kun kerran mies on sanonut, ettei ole sitoutumassa. Jos olisi, se olisi kristallinkirkasta eikä tilanne tuosta tule muuttumaan. Minusta naiset saisivat antaa näille opetuksen ja olla noin kymmentuhatta kertaa tiukempia ketä edes ryhtyvät tapailemaan epämääräisten sössötysten loihtimina. Jos siis nainen parisuhteen haluaa.

Vähän itsearvostusta nyt peliin naiset, miksi ihmeessä jäädä odottelemaan jotain miestä tuolla tavalla. Minusta se olisi loukkaavaa. Jos mies ei rakasta kunnolla heti alkuun, niin miksi rakastaisi myöhemminkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustele miehen kanssa, ei muunlaista neuvoa näin anonyymina pysty antamaan.

Kerro, mitä haluat miehestä ja kysy, mitä hän itse aikoo tehdä. Jos tiedät, että haluat jatkaa miehen kanssa mutta et hyväksy sitä, että hän on edelleen Tinderissä, kerro se hänelle, jotta voit tehdä omat johtopäätöksesti miehen vastauksesta ja reaktiosta.

Mieshän on sanonut, ettei tällä hetkellä pysty sitoutumaan. Tapaillaan, on seksiä ja muuta kivaa, mutta seurustelusuhdetta ei ole luvassa. Jos ap haluaa seurustella, niin tästä ei sellaista suhdetta tule.

No minun mielestäni ei ole sanonut. Olen kysynyt että haluaako hän mitään vakavaa, ja vastaus oli tosiaan se että "en osaa sanoa, katsellaan, päivä kerrallaan". Ja puhunut kyllä paljon siitä miten on parisuhdeihminen eikä halua irtosuhteita.

Ehkä olen sitten sosiaalisilta taidoiltani jotenkin rajoittunut, kun en ymmärtänyt rivien välistä tuollaista....

Mutta tätä tämä juuri aina on. Kun ei vaan ota selkoa... sanotaan yhtä ja tehdään toista ja tarkoitetaan kolmatta.

Yksikään mies ei saisi yhtäkään irtosuhdetta, jos olisi niin tyhmä, että sanoisi naiselle haluavansa vain irtosuhteen tai vapaata tapailua ilman parisuhdetta. Sori, mutta itselleni tuo on ollut selvää jo yläasteelta asti, että tuollaiset lauseet ovat vain hämäystä. 

No ei tuokaan kyllä pidä paikkaansa. Kyllä minulla on ollut moniakin miehiä jotka ovat sen ihan suoraan sanoneet :D

Sehän kertoo arvostuksesta jos noin on. Minua inhottaisi joutua vedätetyksi moisella soopalla, ettei muka tiedä tms. En ole irtosuhteita harrastellut, mutta jos olisin, niin aloittaisin sen miehen kanssa, joka kertoo haluavansa irtosuhdetta enkä tuollaisen lööperityypin kanssa.

Vierailija
24/42 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päivittää profiiliaan, etsii uutta parempaa. Jätä tapaamiset ja etsi arvoisesi mies. Itellä on kokemusta noista ja jos olet tarpeeksi kiinnostava ja mies haluaa suhteen, hän kyllä sulkee profiilin.  Jos olisin sinä, ja hän kyselee tapaamista, sanoisin että sori en pääse kun on toiset treffit. Itse olin tossa tinderiluupissa noin puoli vuotta, kunnes löysin sitä kautta kiven miehen, joka halusi myös suhteen. Nyt olemme olleet onnellisia jo pidempään eikä ole tarvetta luukuttaa tinderiä enää kummallakaan.  

Vierailija
25/42 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi itse roikut edelleen siellä tinderissä, trolli?

Vierailija
26/42 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos päivittää profiiliaan, etsii uutta parempaa. Jätä tapaamiset ja etsi arvoisesi mies. Itellä on kokemusta noista ja jos olet tarpeeksi kiinnostava ja mies haluaa suhteen, hän kyllä sulkee profiilin.  Jos olisin sinä, ja hän kyselee tapaamista, sanoisin että sori en pääse kun on toiset treffit. Itse olin tossa tinderiluupissa noin puoli vuotta, kunnes löysin sitä kautta kiven miehen, joka halusi myös suhteen. Nyt olemme olleet onnellisia jo pidempään eikä ole tarvetta luukuttaa tinderiä enää kummallakaan.  

No itse olen ollut jo 2 vuotta… et ei meillä kaikilla tunnu onnaavan :( ap

Vierailija
27/42 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole käyttänyt sitä kuin miehen kuvien katseluun. En ole poistanut koska sit minusta molempien pitäis poistaa.

Sillai vituttaa että eilen yksi toinen mies (jonka tunsin ennestään) laitteli viestiä ja kysyi kahville. Ja sanoin et en nyt lähde kun mulla on toisen kanssa juttua ja haluan katsoa mihin se johtaa.. enkä tapailla useampaa.. 🤦🏼‍♀️ Sit seuraavana päivänä huomaan et oma deitti etsii näemmä edelleen muuta seuraa 😂 En tiedä itkiskö vai nauraisko enää. Ap

Vierailija
28/42 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan normaalia ainakin naisten kanssa että pyritetään useampaa kumppani ehdokasta yhtaikaa. Useampi nainen on suuttunut kun en suostu kilpailemaan huomioimisesta

Vierailija
29/42 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole käyttänyt sitä kuin miehen kuvien katseluun. En ole poistanut koska sit minusta molempien pitäis poistaa.

Sillai vituttaa että eilen yksi toinen mies (jonka tunsin ennestään) laitteli viestiä ja kysyi kahville. Ja sanoin et en nyt lähde kun mulla on toisen kanssa juttua ja haluan katsoa mihin se johtaa.. enkä tapailla useampaa.. 🤦🏼‍♀️ Sit seuraavana päivänä huomaan et oma deitti etsii näemmä edelleen muuta seuraa 😂 En tiedä itkiskö vai nauraisko enää. Ap

Tosi ikävää ja huonoa tuuria. Joku jonka tunnet ennestään on näissä aina parempi mun mielestä, jos vain sulle itsellesi kelpaa.

Mitä ajattelit tehdä?

Vierailija
30/42 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies kuitenkin tavannut sua yhtä usein kuin ennen?

Vierailija
31/42 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette suunnilleen? 

Vierailija
32/42 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi ikävää ja huonoa tuuria. Joku jonka tunnet ennestään on näissä aina parempi mun mielestä, jos vain sulle itsellesi kelpaa.

Mitä ajattelit tehdä?

En tiiä... odotan varmaan et mies ottaa yhteyttä ja kuulostelen ja sit varmaan otan asian puheeksi ihan face to face kun nähdään. Ap

Vierailija
33/42 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies kuitenkin tavannut sua yhtä usein kuin ennen?

On. Soittelee joka päivä jne... Ap

Vierailija
34/42 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tinderin päivittely huono merkki. Toisaalta.. voi se joskus olla vain ajanvietettä tai egon buustaustakin, ilman aikeita tavata ketään. Haluaako sellaistakaan sitten kumppaniksi joka semmosta harrastaa niin ehkä ei…

Vierailija
35/42 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla loppuisi tapailu välittömästi, jos toinen sanoo tyyliin "katsellaan", jos olisin etsimässä vakavaa suhdetta. Hänhän on sanonut sen jo varsin suoraan, että hänestä et tule saamaan mitään aviomiestä ikinä. Älä anna enää hyötyä sinusta, vaan etsi joku toinen. Myös tuo Tinderin päivittäminen kertoisi jo paljon.

Vierailija
36/42 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä huonot "elämänvaiheet" kertoo jo siitä, että se on A) tekosyy B) totuus, koska haluaa elää sinkkuna.

Vierailija
37/42 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö

Vierailija
38/42 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin tässä tinderiä mainittavan kyrpäkaruselliksi. Sehän se juuri on.

Vierailija
39/42 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se

Vierailija
40/42 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla loppuisi tapailu välittömästi, jos toinen sanoo tyyliin "katsellaan", jos olisin etsimässä vakavaa suhdetta. Hänhän on sanonut sen jo varsin suoraan, että hänestä et tule saamaan mitään aviomiestä ikinä. Älä anna enää hyötyä sinusta, vaan etsi joku toinen. Myös tuo Tinderin päivittäminen kertoisi jo paljon.

Joo, ymmärrän. Periaatteessa toimin aina samoin. Mut sit toisaalta olen ajatellut ettei kukaan nyt heti osaa ehkä sanoa että haluaako jotain vakavaa vai ei minun kanssa, kun en itsekään heti toisesta tiedä. Niin siksi minulle on sopinut sellainen “katsotaan mihin johtaa”. Mut tietty näin kuukauden tiiviin tapailun jälkeen minäkin ajattelisin että pitää alkaa tietää jo jotain… ? Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme