Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävelytreffit tulossa naisen kanssa, miten toimia pitkien kalsareiden suhteen jos päädytään naisen luokse?

Vierailija
29.11.2021 |

Jos tullaan mun luokse niin sithän ne on helppo ottaa esim. vessassa pois ja laittaa pyykkikoriin. Mut mites naisen luona? Vessassa ottaa ne pois ja sulloo sit taskuun tms.? Vai kannattaako jättää "erotiikan tappaj at kokonaan pois, kun ei vielä mikään huippukylmä ole?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän epäilen että menee seksin puolelle sen verran tollolle vaikutat

Vierailija
42/60 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

no laitat tarpeeksi siistit ihonmyötäiset pitkät kalsarit, löytyy ihan perusmerkeiltä https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/black-horse-miesten-pitkat-alus…

Jos kroppa on about kuosissa niin nehän näyttää hyvältä päällä eikä niiden alle tarvitse erikseen muuta :)

Kaikenmaailman kuviohirvitykset ja muut kulahtaneet kannattaa ehkä unohtaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikealla miehellä pitkät kalsaritkin on seksikkäät, voin kertoa.

Vierailija
44/60 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos harrastatte seksiä niin ota ne pois tai jos et halua ottaa kokonaan

niin kaiva peeniksesi esiin sepaluksen kautta.

Vuoteeseen mennessäsi ota ainakin kengät pois jaloista.

Ei se ole kenkienkään kanssa niin nuukaa. Vaari kun tuli Talvisodasta niin eka varvi vedettiin sukset jalassa ja vasta toisen jälkeen malttoi laskea repun selästä.

Vierailija
45/60 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät kalsarit on ihan ok. Eivätpä ne oikeastaan eroa jostain juoksutrikoista. Itse tosin laittaisin jotkut mahdollisimman neutraalit. Siis esim. mustat, ei mitään Aku Ankan kuvia. Ja ehjät.

Vierailija
46/60 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmistelet ennen lähtöä että onko sitä piparia jaossa tänään. Jos ei ole niin voit huoletta pukea kalsarit. Jos on, niin kymmenen minuutin lenkin kestänee tehdä, ennen kuin lenkkimakkarasta tulee prinssinakki.

Vierailija
47/60 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ehdottaa kävelytreffejä talvella niin oletettavasti hän arvostaa järkevää pukeutumista. Eli pitkiä kalsareita. Valitse vaan jotkut mahdollisimman neutraalit ja ehjät, ei niitä kaikkein kuluneimpia eikä mitään sarjakuvakuoseja.

Mulle just sarjiskuosit! Se olisi menoa!

Vierailija
48/60 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä? Minusta ihan normaalia, että ihmiset pukeutuu lämpimästi, kun ulkona on kylmä ja jos ulkoillaan! Jos taas hytisee kylmästä eikä osaa pukeutua, niin se on noloa.

Vierailija
49/60 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistät lyylikkäisen ennakkon täyttämään tiedustelukupongin. Kyselet siinä että onko tarjolla ykköstä, kakkosta tai kolmosta. Jos on kolmosta tarjolla, niin montako pulloa. Jos ei ole ykköstä tai kakkosta tarjolla, niin kolmosta on oltava ainakin mäyräkoiran verran. Päinvastaisessa tapauksessa mäyris on liikaa.

Vierailija
50/60 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti naisella on samanlaiset jalassa, legginsit tms. Tee samoin kuin hän :D

Vierailija
51/60 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mulkku pystyssä vaikka kävelylenkille? Ymmärrätkö, ap, että kävelytreffit ei tarkoita sitä että nainen plku märkänä 8dotraa sinua pökkimään.

Vierailija
52/60 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Pitkien kalsareiden kanssa toimitaan ihan samoin kuin lyhyidenkin kanssa eli otetaan pois JOS sellainen hetki tulee. En suosittele vetämään pois heti eteisessä. Henk.koht. mielestäni pitkät kalsarit on ihan sexyt oikean miehen päällä.

Vierailija
53/60 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummansiniset tiukat pitkät kalsarit ovat minusta suorastaan seksikkäät. Samoin valkoinen aluspaita.

Vierailija
54/60 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoosin näin notta pimpsukkaalooraa jaksaa aina yhyren rasiallisen kaapia kävelylenkin jälkehen, mutta jos hihtämään lähetähän niin son parempi notta naisilla on omat sitehet völjyssä.

Vierailija
55/60 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin pitkät kalsarit ja lämpimät jalat kuin jääkalikat. Jos sänkyyn päädytte niin lupaa, että jääkalikkajalat on isompi turnoff kuin pitkät lahkeet.

Vierailija
56/60 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti huolehdit tästä ihan turhaan. Jos nainen haluaa treffeillä lenkille, niin tuskin a) ajattelee mitään sänkypuuhia sen jälkeen tai b) laittaa itse päälle mitään pitsistä alusvaateunelmasettiä stringeineen. 

Luultavammin tosiaan a, eli naisella ei ole käynyt mielessäkään p***minen treffien jälkeen.

Aloittaja taitaa itse kuvitella, että naisella on pitsihepenet minimekon alla.

Vierailija
57/60 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, jos minä toisin miehen kotiin kävelylenkin jälkeen olettaisin, että hän on järkevä ihminen ja hänelläkin on kerrosta kerroksen päällä ja sanoisin, että mä nyt otan näitä lämpökerroksia pois kun tultiin sisälle, jos haluut niin ota omasi pois vaikka tuolla xxx (kylppärissä, vierashuoneessa tms.) Aika pienestä muuten kiinni jos lämpökerrasto erotiikan tappaa! Jotkut munapussi-stripparistringit kyllä.

Ei tässä enää yläasteella olla!

Vierailija
58/60 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ihan älyttömän suloinen aloitus 😂 Jos sänkyyn asti päädytte ehkä saat vedettyä päälihousut ja pitkät kalsarit yhtäaikaa pois niin että pitkikset ei näy? Silleen ainakin itse aina riisun housut  

Vierailija
59/60 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse ottaa pitkiä kalsareita pois aktin ajaksi, jos on kylmä. Vetäiset vaan kullia sen verran ulos pöksyissä kuin on tarve.

Vierailija
60/60 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

>>En suosittele vetämään pois heti eteisessä<<

😂

Tää ketju on ihan huippu. Olen repeillyt tälle itsekseni pitkin päivää. Ap, toivottavasti kerrot meille tilannepäivityksen treffiesi jälkeen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi