Onko maiharit miehellä hyvä vai huono?
Tavallaan haluaisin pitää jonkinlaisia maihareita, mutta en tiedä pitäisikö housujen mennä niiden maihareiden sisään vai päälle. Enkä tiedä minkälaiset housut niiden kanssa sopisivat. En tiedä edes minkä väriset maiharit olisivat hyvät, mutta ajatus on jostain syystä juolahtanut mieleeni. Kuulostaa tyhmältä, mutta ajatus maiharikengistä tuntuu liian radikaalilta. Auttakaa miestä! Olen yli 35v, mutta alle 40v.
Kommentit (20)
Riippuu maihareista ja miehestä. Ja tyylistä.
Mun kolmekymppisellä radikaalin tyylisellä miehellä on maiharit, tykkään sillä kyllä.
Näyttäkää joku kuva hyvästä maiharityylistä! En ehkä liian pitkävartisia haluaisi.
ap
Minkälainen tyylisi on muuten? Itse en ole niin ihastunut aikuisiin miehiin maihareissa, sellaisella intti-ikäisellä ne ovat ok. Eivätkö ne ole muuten aika hankalat? N39
Tyylini on ehkä aivan hitusen hipstermäinen. En mikään äärihipsteri, mutta minulla on hieman hipstermäiset silmälasit ja käytän mieluummin hieman kapeampia housuja, ei ihan pillejä kuitenkaan.
ap
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 20:21"]
Näyttäkää joku kuva hyvästä maiharityylistä! En ehkä liian pitkävartisia haluaisi.
ap
[/quote]
Mä rakastan maiharimiehiä, buutsimiehen kanssa en voisi harkitakaan suhdetta.
Itse olen 50+ mies, näytän kyllä huomattavasti nuoremmalta, tykkään lökätyylista, lumilautailijoiden vaatteista ja kesäisin käytän mielelläni lökäshortseja ja Dr Martensseja 8 reikäparilla, tuollainen tyyli on tavaramerkkini ja yleensä saan kehuja nuorekkaasta tyylistäni ja kun kerron ikäni, ihmiset eivät aivan heti usko, että todellakin olen niin vanha kuin olen.
"Mä rakastan maiharimiehiä, buutsimiehen kanssa en voisi harkitakaan suhdetta." - Kylläpä suhteen muodostuminen tai paremmin se, ettei suhdetta synny voi joskus olla aika pienestä kiinni... - En tieä, mutta minusta aikuiset miehet, jotka käyttävät päivittäin, vuoden ympäri näkyvästi maihareita ovat, jotenkin pelottavia, eikä miehen karisma minun silmissäni ainakaan nouse jos mm. kaulassa roikkuu iso suomenleijona koru. Mutta nämä lienevät, niitä makuasioita.
Uuh. Ihanat. Itsekkin haluan.
T.15v
Mun miehellä on tälläkin hetkellä maiharit ja tykkään. :) Jos on muuten tyylikäs niin sopii.
Osta housut hieman lyhyillä lahkeilla, niin ei tarvitse sulloa niitä varren sisään muttei näytä kuitenkaan skiniltä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 50+ mies, näytän kyllä huomattavasti nuoremmalta, tykkään lökätyylista, lumilautailijoiden vaatteista ja kesäisin käytän mielelläni lökäshortseja ja Dr Martensseja 8 reikäparilla, tuollainen tyyli on tavaramerkkini ja yleensä saan kehuja nuorekkaasta tyylistäni ja kun kerron ikäni, ihmiset eivät aivan heti usko, että todellakin olen niin vanha kuin olen.
Martensit on olleet taas muodissa jo 1-2 vuotta.
Kummalliset kesäkelillä. Talvella taas on niin pimeää, ettei kenkiin kiinnitä mitään huomiota.
Nehän ovat nimenomaan miesten kengät. Kenelle ne sitten sopisivat jos ei aikuiselle miehelle?
Maiharit on perus talvikengät. Pilottitakkia saa pitää vain amerikkalaiset tummaihoiset.
Osta maiharit. Käytä maiharit. Ole mies. Maiharit.
m21